Te snel?

i lolled gek

Experimenterende gebruiker
Hallo ik had een paar vraagjes,
ik heb vorige week donderdagavond 1 pilletje op, en mijn vriendin 2.
nu wil ik a.s vrijdag het weer proberen (ieder 2 weer), bij een kroeg(waar bandjes optreden)

maar hebben wij dan nog wel het goeie gevoel weer?
het was haar eerste keer, maar ik had het al veel vaker gedaan ( in ruim 3 maanden tijd zo'n 19,5 mercedez pillen op)
dus mijn vraag is, zal ik, maar ook zij nog wel wat voelen aangezien we het dan ruim 1 week geleden dan ook hebben gedaan.

en dan nog iets.. wat is 'placebo' ?
ik las het ergens, en vroeg me af wat het is..

heel erg bedankt.

KoxBox

Badass junkie
Placebo is gewoon dat je denkt dat je iets voelt terwijl je eigenlijk geen effect krijgt van een middel of dergelijke.

En dat is toch wel heel rap na elkaar, het zal waarschijnlijk niet hetzelfde voelen voor geen van beiden.

dfssdfde

Badass junkie
Als die 20 pillen in de afgelopen 3 maand waren zou ik zeggen: "niet doen!"
Als dat vorig jaar was kan nu maar een week ertussen niet zo heel veel kwaad, zolang je niet weer 3 maand aan een stuk xtc blijft nemen en er daarna wel fatsoenlijke periode tussen laat.

Als die 3 maanden een tijdje geleden is, heb je normaal het love-gevoel wel weer, alleen misschien net iets minder. Niks dat een half pilletje meer niet op kan lossen :tongueout:

Placebo is dat je een pil neemt waarvan je denkt dat het een bepaalde drug is, en je dan de effecten van die drug voelt, terwijl het eigenlijk een suikerpil of zo was.
Het is gewoon je hoofd die denkt dat je je zo moet voelen, dus voel je je zo.

i lolled gek

Oke, ik wil het toch proberen ik ben eigenwijs.. maar moet ik ze alle 2 in 1 keer doen? of wachten tot de 1e is uitgewerkt.. of wat is 'the methode' eigenlijk?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het duurt 3 maanden voordat je serotonine pijl (wat mdma als brandstof gebruikt) weer is aangevuld.

Je zult wel wat voelen maar het is veel minder.

Ik ben eens zo dom geweest om het dezelfde week te doen en daardoor ben ik de magie verloren.

Wees verstandig en wacht even.

clockcable

Bewuste gebruiker
Twee keer mdma gebruiken in een week kan best. Je zult waarschijnlijk een leuke tijd hebben, al is het wat minder.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
clockcable zei:
Twee keer mdma gebruiken in een week kan best. Je zult waarschijnlijk een leuke tijd hebben, al is het wat minder.
Jij zou verbannen moeten worden met zulk advies. Als je de magie wil blijven ervaren moet je standvastig zijn en even wachten, het is geen speed.

Spees174

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
clockcable zei:
Jij zou verbannen moeten worden met zulk advies. Als je de magie wil blijven ervaren moet je standvastig zijn en even wachten, het is geen speed.

Precies wat Petrovic zegt. Toen ik nog niks over mdma wist en ook te vaak gebruikt heb in een korte periode, is de magie er ook af gegaan. Nu bijna een jaar niet meer genomen, deze zaterdag weer en hopelijk is het weer knallen. Beter een paar keer per jaar een vette magische ervaring dan heel vaak vaag half spacen zonder love

i lolled gek

.. maar moet ik ze alle 2 in 1 keer doen? of wachten tot de 1e is uitgewerkt.. of wat is 'the methode' eigenlijk?

Shobriqk

Belezen gebruiker
clockcable zei:

Heb ik vorige week ook gehad, er zat een week tijd tussen,
maar heb dan wel veel minder effect ervan gehad :/

Aalpoepert

Badass junkie
i lolled gek zei:
.. maar moet ik ze alle 2 in 1 keer doen? of wachten tot de 1e is uitgewerkt.. of wat is 'the methode' eigenlijk?
"The method" of "de methode", "the methode" is gewoon silly.

Er is geen methode, je hebt doorgedraaide malloten die in één keer twee pillen achterover slaan, je hebt mensen die de tweede pil pas pakken na de inslag van de eerste en je hebt mensen die wachten tot het effect afzwakt en ze weer "zin" hebben in een nieuwe.

Je zei dat je vriendin er 2 ophad, hoe had zij het dan gedaan?

W.F.L.

Badass junkie
Shobriqk zei:
clockcable zei:

Heb ik vorige week ook gehad, er zat een week tijd tussen,
maar heb dan wel veel minder effect ervan gehad :/

Ja, maar dat is dan weer waarschijnlijk omdat je heel vaak speed gebruikt hebt. Bij mijn eerste keer MDMA nam ik de week erna de helft van de dosis, en ik ging nog steeds super hard. :grin: Was zelfs beter. 2 weken erna was dan weer minder. Twee keer kan best denk ik, als je daarna een (lange) pauze neemt. Je raakt dat gevoel heus niet van de ene dag op de andere kwijt. :P

Aalpoepert

Badass junkie
Aalpoepert zei:
i lolled gek zei:
"The method" of "de methode", "the methode" is gewoon silly.

Er is geen methode, je hebt doorgedraaide malloten die in één keer twee pillen achterover slaan, je hebt mensen die de tweede pil pas pakken na de inslag van de eerste en je hebt mensen die wachten tot het effect afzwakt en ze weer "zin" hebben in een nieuwe.

Je zei dat je vriendin er 2 ophad, hoe had zij het dan gedaan?
Dat vind ik nou ook.

rr00

Spees174 zei:
Petrovic zei:
clockcable zei:

Precies wat Petrovic zegt. Toen ik nog niks over mdma wist en ook te vaak gebruikt heb in een korte periode, is de magie er ook af gegaan. Nu bijna een jaar niet meer genomen, deze zaterdag weer en hopelijk is het weer knallen. Beter een paar keer per jaar een vette magische ervaring dan heel vaak vaag half spacen zonder love

En hoe was het?

dain

Bewuste gebruiker
eigenlijk word er geadviseerd 3 maanden tussen de ervaringen te houden anders maak je het misschien kapot voor altijd, natuurlijk komt het misschien eens anders uit, dus ik vind anderhalve maand een minimum, maximum 3- 4 keer op een jaar voor mij werken.

Karhu

Wijs gebruiker
i lolled gek zei:
( in ruim 3 maanden tijd zo'n 19,5 mercedez pillen op)

Dit zie ik toch als afgelopen 3 maanden! Doe eens normaal zeg :tearsofjoy: , Snoep verstandig! 2-4 x in het jaar voor mij!

Bovenaan