Te snel rechtstaan

Hebben jullie ook soms als je een grote hoeveelheid speed binne heb en ff niet meer gegeten heb en dan te snel rechtsta dat je heel misselyk word , dat je kop percies ontploft en je niets meer zie

Ik heb dit al 2 keer gehad . 1 keer ben ik bewusteloos gegaan in men kamer en andere keer heb ik 5 minute op de grond gelegen kon niet praten en amper bewegen

Supervlieg

Wijs gebruiker
Gebeurt me altijd op de 2e dag rond 6uur.. Je reserves zijn op en je maag helemaal leeg. Ondanks dat ik zelf ook wel eens faal is dit te voorkomen door gewoon af en toe wat weg te proppen.

kheb me arm wel eens open gehaald toen ik neerpleurde tegen me deur, me huisgenoot ging stuk van t lachen toen ie t hoorde :cry:

Dit is ook t moment dat je beter naar je bed kan gaan.. maar als je dat nog niet doorhad dan geef ik t op :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Ja ik heb ook de volgende dag altijd dat het zwart ziet voor m´n ogen als ik snel opsta.
Maar verder geen misselijkheid e.d.
Ook nog nooit flauwgevallen.

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Heeft iid te maken met een lage of hoge bloeddruk.
Ik krijg vaak een soort rilling over me heen als ik snel opsta met overmatig speedgebruik.

Formshift

Belezen gebruiker
Ik heb dat ook wel eens als ik nuchter ben.

Voordat ik drugs gebruikte ben ik zelfs een keer flauwgevallen erdoor.
Sindsdien, als ik dat voel, dan hou ik me gelijk vast aan iets om steviger te staan zegmaar...

Met speed heb ik het idd ook :)

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Heb het een aantal keer gehad al zelfs voordat ik drugs gebruikte, 1 keer was het zo erg dat ik terplekke weer op de grond viel ( blackout ) en ik er gewoon niks aan kon doen. Volgens mij zakt je bloed dan gewoon even te snel naar beneden zo iets, zodat je eventjes een paar ( mili? ) seconden niks aan je hersens hebt.

DarkTerrorFreak

Experimenterende gebruiker
Haha, een bekend probleem. Word altijd licht in mijn hoofd en soms word het wit of zwart voor me ogen. Maar ben nog nooit knockout gegaan. Als het te erg is moet je gewoon weer gaan zitten :P

Carlitos

Badass junkie
MichaelMayhem zei:
Heeft iid te maken met een lage of hoge bloeddruk.
Ik krijg vaak een soort rilling over me heen als ik snel opsta met overmatig speedgebruik.

Ik had bij mijn laatste keer pep (iets van 0,5 gram) constant rillingen / tintelingen over mijn lijf voelde super!

Is dit wel een effect wat iedereen heeft ?
Of alleen bij de eerste keren.. ?

Of dat ik het had / heb heeft dat te maken met lage/hoge bloeddruk ?

NexxtGen

Belezen gebruiker
komt door een te lage bloeddruk en het vooroorzaakt een te laag zuurstofgehalte in je hersenen. Als ik het heb, voel ik mijn hart ook flink te keer gaan de secondes erna.

MindTraveler

Belezen gebruiker
NexxtGen zei:
komt door een te lage bloeddruk en het vooroorzaakt een te laag zuurstofgehalte in je hersenen. Als ik het heb, voel ik mijn hart ook flink te keer gaan de secondes erna.
idd ja dan kruipt ie helemaal in me maag dat hart

Bovenaan