Te lang laten liggen?

T

test

Gast
Gisteren heb ik voor het eerst geblowd, samen met mn vriend. Alleen was er echt niets aan :confused: Het enigste was dat ik een halve minuut naar een boom gestaard heb maar meer heb ik ook niet gevoeld..

Was het een slechte joint of heb ik hem te lang laten liggen?
Want hij heeft namelijk 2weken op mn kamer in een playstationdoosje gelegen (had niet veel tijd + was op vakantie)

Thanks,
xxx

matthijs

Badass junkie
Knorgoeroe zei:
Want hij heeft namelijk 2weken op mn kamer in een playstationdoosje gelegen (had niet veel tijd + was op vakantie)

Thanks,
xxx

2 weken in een playstationdoosje moet een joint wel overleven lijkt me. Het kan dus gewoon een slechte joint zijn geweest. Maar ik denk eigenlijk eerder dat je er niets van voelde omdat het je eerste keer was. Dan voelen meer mensen helemaal niets van hun joint.
Hoe ben je aan de joint gekomen? In een coffeeshop gekocht?

T

test

Gast
mathijs zei:
Knorgoeroe zei:

Thanks,
xxx

2 weken in een playstationdoosje moet een joint wel overleven lijkt me. Het kan dus gewoon een slechte joint zijn geweest. Maar ik denk eigenlijk eerder dat je er niets van voelde omdat het je eerste keer was. Dan voelen meer mensen helemaal niets van hun joint.
Hoe ben je aan de joint gekomen? In een coffeeshop gekocht?

Nee, woon in België dusja :P Van n straatdealer, hij beweerde nochthans dat ie goed was maarja..

matthijs

Badass junkie
Kende je die gast of niet?
Als ik jou was zou ik gewoon aan een vriend(in) die langer blowt vragen of hij/zij je bij een dealer wil introduceren. Kan je gewoon zelf wiet kopen en dan kan je altijd iemand laten draaien.
Je moet nooit mensen die je niet goed kent vertrouwen met je wiet. Als ze doorhebben dat je niet lang blowt enzo naaien ze je snel.

T

test

Gast
mathijs zei:
Als ik jou was zou ik gewoon aan een vriend(in) die langer blowt vragen of hij/zij je bij een dealer wil introduceren. Kan je gewoon zelf wiet kopen en dan kan je altijd iemand laten draaien.
Je moet nooit mensen die je niet goed kent vertrouwen met je wiet. Als ze doorhebben dat je niet lang blowt enzo naaien ze je snel.

Ik ken hem wel redelijk.. Hij blowt toch ook al bijna een jaar.. Al denk ik niet dat ik in mijn leeftijdscategorie (14-15jaar) veel mensen ga vinden die al lange tijd blowen :wink:
Maargoed hij heeft voorgesteld om eens samen te smoren, en als die beter is blijf k bij hem, anders zoek ik me wel iemand anders..
Al vind ik het vrij moeilijk om er hier snel aan te graken :rolleyes:

shihuandgi

Belezen gebruiker
ik heb er ook niets van gevoeld de eerste 3 keren,

nu moet ik nog wachten tot ik 18 ben, dat ik niet meer eruit kan worden gegooid:tongueout:

matthijs

Badass junkie
Knorgoeroe zei:
mathijs zei:

Ik ken hem wel redelijk.. Hij blowt toch ook al bijna een jaar.. Al denk ik niet dat ik in mijn leeftijdscategorie (14-15jaar) veel mensen ga vinden die al lange tijd blowen :wink:
Maargoed hij heeft voorgesteld om eens samen te smoren, en als die beter is blijf k bij hem, anders zoek ik me wel iemand anders..
Al vind ik het vrij moeilijk om er hier snel aan te graken :rolleyes:

Hmm..dan zal het wel goed komen denk ik. Gewoon blijven proberen :P
Maar zorg gewoon dat die gast je voorstelt aan zijn dealer..kan je het zelf kopen.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik had een vriendin die ook nog nooit geblowd toen ze hijsjes nam dacht ik die valt neer :grin: maar ze zei dat ze niks voelde behalve een beetje slijm in haar keel :)

maar later toen ze vaker ging blowen begon ze echt knetter stoned worden

Lana

Wijs gebruiker
Ik voelde m´n eerste joint ook niet echt, alleen een droge mond.
De joints die volgden werden hoe langer hoe lekkerder.

Freezing

Bewuste gebruiker
1e 3x ofzo merkte ik ook nix, de 4e x toen ik een joint voor mezelf had bleven de lachkicks maar komen

Bovenaan