Mac... zei:Draai t liefste met shag. Halfzware Van Nelle als t ff kan. niet te veel, neit te weinig. beetje 50/50. Ben niet meer zo'n blowerd, dus bij mij hoef er niet zoveel weed in.
spacekonijn zei:ja en nee
van tabak bij de joint word je sloomer 'stoneder' dus
maar van de wiet zelf word je high en licht in je hoofd veel relaxer gevoel vaker lachkicks enz
tabak doet zeg maar het tegenovergestelde met je dan wiet.. als je na een joint een shaggie rookt word je er ook slomer van
Japio zei:word je minder stoned als je meer tabak in je joint doet ?
heeft geen werking op THC!dat je van tabak slomer 'stonder word' en van pure wiet meer high' lichter' ?ts zei:ik kan dat momenteel bevestigen
spacekonijn zei:dat je van tabak slomer 'stonder word' en van pure wiet meer high' lichter' ?ts zei:ik kan dat momenteel bevestigen
dat is gewoon een feit..
ts zei:spacekonijn zei:dat je van tabak slomer 'stonder word' en van pure wiet meer high' lichter' ?ts zei:ik kan dat momenteel bevestigen
dat is gewoon een feit..
idd, verveelde me denk ik. nutteloze post...
spacekonijn zei:ts zei:spacekonijn zei:dat je van tabak slomer 'stonder word' en van pure wiet meer high' lichter' ?ts zei:ik kan dat momenteel bevestigen
dat is gewoon een feit..
idd, verveelde me denk ik. nutteloze post...
nee ik was zo van de kaart dat ik dacht dat jij het tegenovergestelde poste maar nu ik dit zo teruglees snap ik er geen zak meer van

Drudge zei:bovendien heb ik weinig zin om tabak te roken, wat is het nut daarvan ? behalve dat je een nicotine verslaving kan oplopen....