Sziget festival

Everio

Bewuste gebruiker
bohh idd :P

en dan zou je daar al spul moete regelen want "smokkelen" is out of the qeustion :wink:

dus nee bedankt :)

-spaceman-

Badass junkie
ik ben ook zeker van de partij!!!

Ik zag dat sziget voor sommige mensen te ver is... maar het is helemaal niet zo ver hoor, een gemiddeld ritje naar frankrijk is even ver... (Utrecht-Boedapest=1,363 km) Ik zou dus gewoon gaan als deze reden je weerhield!

Ik plak er meteen een hele oost-europa tour aan van een maand... Vanaf dour gaan we richting het oosten... Hostels zijn geboekt; in praag, wenen en boedapest... Hostels voor de grote steden aangezien camperen daar wat moeilijker word. ik ben totaal een maand aan het rondreizen in oost-europa voordat ik naar sziget ga... Ik koop een soort reis-onbeperkt-door-europa-kaart das best voordelig..

Als je nog aan het twijfelen bent om naar sziget te gaan zou ik op schieten... de kaarten in nederland zijn bijna uitverkocht!!!

voor de mensen die wel gaan, misschien zie ik jullie daar!!! groetjes!

Imke

Badass junkie
-spaceman- zei:
Ik zag dat voor sommige mensen te ver is... maar het is helemaal niet zo ver hoor, een gemiddeld ritje naar frankrijk is even ver... (1,363 km vanaf utrecht) Ik zou dus gewoon gaan als deze reden je weerhield!

2 minuutjes en ik ben al in frankrijk. :beer:

-spaceman-

Badass junkie
:P ff niet gedacht aan het grote aantal belgen hier... voor jullie is frankrijk natuurlijk binnen handbereik, bij wijze van spreken!

Glorf

Experimenterende gebruiker
Hehe, ik haal morgen mn kaartje. Drugs aldaar is eenvoudig. Terwijl ik mn tentje aan het opzetten was kreeg ik al gelijk vloeibare lsd te koop aangeboden. Ze verkopen wel neppe xtc pillen. Wiet en hash is er ook genoeg, wellicht niet van nederlandse kwaliteit maar wat maakt dat. En de bands zijn tof en heel europa is er :)

Allemachtig wat een goede bands!

Trouwens smokkelen kan best. Khoorde alleen dat de Duitse woute in de trein klierden. Met de auto geen problemen gehad.

live fast die Young

Belezen gebruiker
ja, tis een beetje wikken en wegen..
sziget is eigenlijk echt heel goedkoop..
de entree, en de consumpties enzo. maar het is wel ver weg.. dus de reis is weer wat duurder..
aan de andere kant heb je dan niet alleen een festival, maar ook echt een vakantie..

Aking

Wijs gebruiker
live fast die Young zei:
ja, tis een beetje wikken en wegen..
sziget is eigenlijk echt heel goedkoop..
de entree, en de consumpties enzo. maar het is wel ver weg.. dus de reis is weer wat duurder..
aan de andere kant heb je dan niet alleen een festival, maar ook echt een vakantie..

als je dr vroeg genoeg bij bent zit je voor 58 retour in budapest... :wink: dus die reiskosten vallen ook wel weer mee... alleen moet je dan wel direct zodra de datum bekend is beslissen dat je gaat :rolleyes:

@ spaceman: balen man! hoe komt t?

-spaceman-

Badass junkie
Aking zei:
@ spaceman: balen man! hoe komt t?

de dudes met wie ik ga moeten nog snel wat werken om geld te hebben... ikzelf zit ook krap (mede door dour). dus we hebben besloten om korter te gaan namelijk 9 dagen... 3 dagen praag, 3 dagen wenen en 3 dagen boedapest...

ook ben ik aan het twijfelen of ik lowlands fysiek en financieel ga trekken...maarja ik zie het wel... PARTY4LIFE!!!

Weednator

Bewuste gebruiker
Binnen 2jaar ofzo zoek ik er ook heen te gaan.

Kom net terug van Boedapest , wat is dat tog een zalige stad :hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
Nog maar een paar dagen.... ik kan niet wachten.. zit nu nog in wenen, wat een saaie stad... dat is wel wat anders dan praag... daar haden we de CROSS CLUB http://www.crossclub.cz... de mooiste club ooit... bijna in boedapest dat word yeker leuk!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Pfff ik krijg ook zin :) Een aantal mensen die ik ontmoette op Fullmoon festival gaan ook naar Sziget toe. Veel plezier iedereen!!

Aking

Wijs gebruiker
jaahjaah nog n paar uur... en dan die kant op! :sunglasses:

en de campingitckets zijn uitverkocht :mrgreen:

zin aan :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Aking

Wijs gebruiker
het was zo onzettend vet :hearteyes:

moet van een maat van me nog de foto's krijgen uit de nokiatent tijdens dj hell.. dat zijn wel typische df foto's :mrgreen: toen ik daar stond wist ik waarom ik op de meet geen pillen had genomen :rolleyes:

en k heb nog een avond naar de klote liggen wezen met 2 australische meiden... was ook erg gezellig :hearteyes:

en verder vooral heeeeel veel bier :beer:

k wil dat t 2008 is :cry:

Bovenaan