Sziget 2010!

gtedbro

Bewuste gebruiker
Ja, de eerste maand van 2010 is alweer bijna voorbij en mijn plannen zijn alweer bijna rond om deze zomer voor de 2e keer naar het Szigetfestival af te reizen en weer een gruwelijke zomer te beleven. Dit jaar geen trein, maar het vliegtuig. Ook reis ik dit jaar 2/3 dagen eerder heen en een dag later terug.

Zijn er onder jullie ook nog klanten die dit jaar naar Sziget gaan?

Dubz

Bewuste gebruiker
Ik ben er ook dit jaar! Wordt de eerste keer dus wordt sowieso heel erg vet :)

Vrienden van me zijn vorig jaar erheen gefietst (ja, je leest het goed, GEFIETST!) maar ik pak denk ik toch het vliegtuig :grin:

Hoop alleen dat er daar wat goede XTC/MDMA geregeld kan worden, want zelf meenemen zie ik niet zitten..

gtedbro

Bewuste gebruiker
Dubz zei:
Ik ben er ook dit jaar! Wordt de eerste keer dus wordt sowieso heel erg vet :)

Vrienden van me zijn vorig jaar erheen gefietst (ja, je leest het goed, GEFIETST!) maar ik pak denk ik toch het vliegtuig :grin:

Hoop alleen dat er daar wat goede XTC/MDMA geregeld kan worden, want zelf meenemen zie ik niet zitten..
Gefietst!? :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Er wordt je veel aangeboden door figuren die gewoon langs je tenten komen en bij de African Village, dit is gewoon troep, maar er lopen genoeg pilliehoofden rond daar die zelf mee hebben, maar kijk goed uit van wie je het koopt en of niemand van de organisatie daar het te zien krijgt. Ik weet dat er vorig jaar veel getolereerd werd als je ergens een joint rookte, maar als ze kwaad willen, dan kunnen er dus flinke straffen volgen.

gtedbro

Bewuste gebruiker
Grootste deel van de line-up is pas in juni bekend, maar je kunt er alles vinden.
Maar dan bedoel ik ook echt alles.

Bovenaan