Nogal late reactie, maar toch een reactie..
Ik heb geen woorden voor dit festival.. Het was zo waanzinnig! Echt de tijd van mn leven gehad! Helemaal, helemaal los gegaan en zoveel leuke mensen ontmoet! Het was zo fantastisch!!!! Echt niet te omschrijven. Zo zorgeloos en anders dan normaal. Dat is dus echt even helemaal weg
Ik en mn beste vriendin hadden wel drugs mee; 8 (goeie kwaliteit) pillen, 17 gr. speed en en 15 gr. heerlijke oud-hollandsche wiet!

ook een beetje voor de verkoop, want je gunt een ander natuurlijk ook een mooi feestje

Hoe hebben we het mee genomen? Nou zo: Eerst in een normaal klein zakje met zo'n drukrandje. Vervolgens luchtdicht gestreken (in kleine pakketjes) in strijkzakjes. Toen in een uitgeholde knuffelbeer gestopt (a) en tot slot in laten blikken bij de Jamin, in een erwtensoep look-a-like blik. Je moet er even een beetje moeite voor doen, maar dan heb je er ook een weekje profijt van \o/
Niet dat dat de enige reden was dat het zo'n fantastische week was hoor. Het heeft er wel aan bijgedragen, maar mijn god.. wat een sfeer op dat festival! Eerst een aantal dagen aan het Balaton meer gelegen in Siofok, een dag Boedapest in geweest, en de dag vóór dag 0 op het terrein aangekomen. Tent op 10 meter van de Mokka Cuka gestationeerd (24 uur lang de meest geweldige muziek!!) en meteen de eerste nacht al een dik feest gevierd in de Marlboro launch bar met een stel gekken dat gewoon net als ons niet kon wachten tot het festival echt begon!!
Verder wil ik hier mijn appriciatie uiten voor de Mokka Cuka (a.k.a. HEAVEN). Oooohooohooooh wat een feest. De dnb heruitgevonden en elke nacht tot diep in de middag van de volgende dag doorgevierd. Geen enkele keer te tent gehaald, hoewel deze echt niet dichter bij had kunnen staan.
Als ik er alleen al aan denk krijg ik alweer de kriebels! Hierbij ook een ode aan de Partyarena \o/ !! Ook een ideale plek om totaal uit je dak te gaan.
Ook erg genoten van de Hongaarse en andere Oost-Europese optredens. Wat heerst daar standaard een super sfeer zeg!
Ik kan er simpelweg niet over uit hoe geweldig het was. Volgend jaar sowieso weer! En echt een aanrader voor iedereen!!!!!