Synthacaine (Bamba)

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Hey iedereen , ik heb een vraag ik kreeg een sample gratis van Synthacaine Heeft iemand hier ervaring mee? Volgens sommige kan ik het net zo goed weggooien in verband met de bijwerkingen.
Kan niet heel veel duidelijke informatie vinden behalve dat het enigsinds op cocaine zou moeten lijken , dus ben benieuwd of een van jullie er ervaring mee heeft.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Lol,

Ik had gegoogled, en bij de eerste waar de stofnaam bij stond ben ik al gestopt.

Maar ik had iets verder moeten kijken. synthacaine blijkt gebruikt te worden voor een veelvoud aan stoffen en mixjes.
Zo vond ik Methiopropamine, een mix van 4 stoffen waaronder eerstgenoemde (2-aminoindane, N-methyl-2-amino-indane, methiopropamine and lidocaine), een mix van Ethylphenidate and Benzocaine en nog wat andere stofjes en mixjes.

Het gaat dus om een populaire naam (klinkt als synthetische cocaine) die gebruikt wordt voor allerlei stofjes en mixen en dus niet terug te voeren is op een stof of mix.
Waarschijnlijk klinkt 'synthacaine' gewoon aantrekkelijk voor potentiele kopers en is het daarom commercieel aantrekkelijk om stofjes en mixjes onder die naam te verkopen.

Dus is het absoluut niet te zeggen wat er in jouw 'synthacaine' zit.

Mijn vendor heeft een chat functie, als de jouwe die ook heeft zou ik het ze gewoon vragen om welke stof (stoffen) het gaat.

Mijn testcentrum test geen RC's trouwens, bij jou wel?

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Lol,

Ik had gegoogled, en bij de eerste waar de stofnaam bij stond ben ik al gestopt.

Maar ik had iets verder moeten kijken. synthacaine blijkt gebruikt te worden voor een veelvoud aan stoffen en mixjes.
Zo vond ik Methiopropamine, een mix van 4 stoffen waaronder eerstgenoemde (2-aminoindane, N-methyl-2-amino-indane, methiopropamine and lidocaine), een mix van Ethylphenidate and Benzocaine en nog wat andere stofjes en mixjes.

Het gaat dus om een populaire naam (klinkt als synthetische cocaine) die gebruikt wordt voor allerlei stofjes en mixen en dus niet terug te voeren is op een stof of mix.
Waarschijnlijk klinkt 'synthacaine' gewoon aantrekkelijk voor potentiele kopers en is het daarom commercieel aantrekkelijk om stofjes en mixjes onder die naam te verkopen.

Dus is het absoluut niet te zeggen wat er in jouw 'synthacaine' zit.

Mijn vendor heeft een chat functie, als de jouwe die ook heeft zou ik het ze gewoon vragen om welke stof (stoffen) het gaat.

Mijn testcentrum test geen RC's trouwens, bij jou wel?

Hele late reactie , maar ja dat doen ze hier wel testen (RC's testen) bijvoorbeeld of er op je blotter LSD zit of een NBOme of DOx etcetera. Begreep dat dit pas sinds kort het geval is. Maar ik ga de proef op de som nemen en wat ALD-52 en Flualplrazolam en 3MMC laten testen ben erg benieuwd naar de uitkomst. En ik hoop dat ze inmiddels ook weer kwantificeren , dat is bij hard reduction echt geen overbodige luxe. Heb dat hun ook verteld (heb een contact persoon daar die ik bij toeval tegen kam donderdag heb ik een afspraak met haar. We zullen zien.

I'll keep you updated

Bovenaan