SUPER hofmann's

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Ik ben dus eindelijk van plan om lsd te doen. Nu heb ik een zegel (albert hofmann) voor 7Euries gekocht. Een vriend van me zegt dat er 500µ opzit! Nu, geloofde ik dat eerst niet maar zei dat dat getest was :hearteyes:
Kan dit wel echt écht zijn :grin: ?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tuurlijk zegt ie dat, maar als je zekerheid wilt even zelf naar testcentra gaan en afwachtten!
En als ze echt 500 zijn zou ik er een paar inslaan ofzo.
Had ook laatst zegel die 300mics moest zijn , kwam 89 mics uit..

Pikachu

Wijs gebruiker
Heel erg onwaarschijnlijk. Bovendien, als ze werkelijk 500ug zijn dan is dat nog veel te veel voor een eerste trip.

L

Lid 6909

Gast
Laat hem testen zou ik zeggen!
Stuur mij er ook een als het klopt :tongueout:

Elektronik

Het zijn er dus zeker van 500µ, vriend van me heeft de testresultaten zelf gezien en ga met hem trippen dusja :P
Het zijn wel grote blotters. D.w.z bijv. dat een kwartje van die zegel even groot is als een gewone zegel :hearteyes:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Je vriend liegt of heeft misschien een ietwat te grote fantasie...

Sorry hoor maar 500mics lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk!

Anders wil ik je telefoonnummer :hearteyes: :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kees Klapkaak zei:
Je vriend liegt of heeft misschien een ietwat te grote fantasie...

Sorry hoor maar 500mics lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk!

Anders wil ik je telefoonnummer :hearteyes: :P

+1 :beer:

Plus dat je de resultaten slechts via telefoon te horen krijgt. Als hij het echt gezien heeft vraag ik me af of hij ze niet zelf heeft getest:)

Zou theoretisch kunnen, maar dit zal in de praktijk bijzonder zeldzaam zijn.
Als je het echte aantal mics wilt weten is zelf laten testen de oplossing!
Als je het zonde vind van je zegel tja zoek het dan zelf maar uit:)

lespaul

wow jah die hartjes heb ik 1 keer gehad!!!! visiueel super en niet fuckt in je hoofd!
een van de meest fijne trips voor mij tot nu toe!

maar inderdaad 500mics is wel veel maar zeker mogelijk.

een vriend van mij heeft een keer een fel van 250 zegels gehad ( HOTLIPS) aan de achterkant van het vel was op sommige plekken de inkt door gelekt. als je zon tripje nam was dat toch iets te veel van het goeie.
normaal is een hotlip 220mics. maar waar de inkt door gelekt was stond wel gelijk aan 2 zegels.
erg heftig dus.
gewoon kwartje nemen om mee te beginnen, zeker niet onverstandig

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Elektronik zei:
Ik ben dus eindelijk van plan om lsd te doen. Nu heb ik een zegel (albert hofmann) voor 7Euries gekocht. Een vriend van me zegt dat er 500µ opzit! Nu, geloofde ik dat eerst niet maar zei dat dat getest was :hearteyes:

hij liegt .... en schept graag op.
het zijn gewoon 4 zegels van 125 mics met heel veel mazzel ..
een hartje kost al 10 eu .....
Hij kan wel zeggen wat ie wilt !Op dit forum willen we keiharde bewijzen.
En killen we ieder fabeltje en hoax, zoals je vriend.

Bonie

Spatzi

Belezen gebruiker
500µ? Of het nou wel of niet op dat zegeltje zit, lees je eerst nog maar eens even goed in vwb. het gebruiken van LSD. Want:

Als je uiteindelijk echt begint met 500µ, kon het wel eens een "een keer nooit meer!" trip worden. En dat zou zonde zijn man, want het is zoiets fraais om mee te maken!

En als het stiekem toch geen 500µ, maar je gaat er vanuit dat het wel 500 is dan valt het mogelijk best mee. Echter krijg je de keer daarna wel echt 500µ in handen (in de vorm van 1 of meer zegels, whatever), en je verwacht het zelfde als de 1e keer, dan ga je mooi de boot in!

Doe nou maar verstandig en laat 't testen. Ga fijn trippen met iets tussen de 50 en 100µ en ga gewoon lekker genieten. Meer kan altijd nog, daar kan je dan lekker naar toe leven. :grin: Zonde als je het beste de 1e keer al hebt gehad maar er door 'onkunde' niets mee kunt of er niet van kan genieten. Eerst maar een kijken met een lagere dosis hoe jij met LSD om kunt gaan, daarna kan je gaan grensverleggen. Have fun!

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb een keer getript op 520 ug, ik ben een heel ervaren tripper (met allerlei middelen), en ik werd finaal overdonderd. Als ik dat als eerste trip had gedaan was het een paranoide-stervende-helltrip geworden in het kwadraat. Ik raad het echt niemand aan de eerste keer.

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Ik heb een keer getript op 520 ug, ik ben een heel ervaren tripper (met allerlei middelen), en ik werd finaal overdonderd. Als ik dat als eerste trip had gedaan was het een paranoide-stervende-helltrip geworden in het kwadraat. Ik raad het echt niemand aan de eerste keer.

Haha, heel ervaren!
Je tript nog maar een jaar ofzo :tongueout:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Mwa ik denk dat het gewoon vier zegels zijn! Heb hier ook twee verschillende hofjes liggen, naar schatting is de ene rond de 125 en de andere rond de 100...

Atropa

Bewuste gebruiker

azgaza

Badass junkie
Ik zou ook denken dat het dan gewoon 4 zegels zijn eigenlijk, 125 ug kom je namelijk nog wel tegen. Maar.. dat is al méér dan genoeg voor een eerste trip hoor, zelfs ik ben in 18 trips nooit boven de 250 ug gegaan en dat is sterk zat.

Atropa

Bewuste gebruiker
500 ug in 1 inname is de extatische dosis waarin alle felle kleuren overgaan in doorzichtigheid, kristal en goud, en de patroonsverandering bijna stilvalt en blijft hangen. Ruiten en diamantachtige aflijningen en meer niet. Het verlies van grenzen, controle en identiteit. Inhoudsloos wit gekenmerkt van het niet meer langer druk maken over besef van structuur, zelfreflectie, goed of kwaad. Wat is, is.

Gevoel, perceptie en emotie vallen stil, evenals de tijd en ruimte orientatie, en de tijd zelf. Je binnen perspectief is niet langer begrenst ten opzichte van de externe wereld. De ineensluiting van het universum tot 1 begrip met subjectiviteit als waarheid.

De zelfverwezenlijking, niet langer zoekend naar het leven, het leven is het zelf, en niet langer op zoek hoeven naar het zelf. Bij hervatting van normale perceptie gekenmerkt door rationalisme, steunend op het zelf met de aansluitende nuchterheid die daaraan inherent verbonden zit.

De terugvinding van keuze, waar voorheen sprake was van vastbinding, en angst de onderhouder was om de draden ontzichtbaar hun werk te laten doen op het bewustzijn dat z'n bestaan kreeg met vergeetachtigheid.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ik zou ook denken dat het dan gewoon 4 zegels zijn eigenlijk, 125 ug kom je namelijk nog wel tegen. Maar.. dat is al méér dan genoeg voor een eerste trip hoor, zelfs ik ben in 18 trips nooit boven de 250 ug gegaan en dat is sterk zat.

Ja inderdaad, heb zelf weleens over de 500 mic op, maakte de trip nou niet echt specialer ofzo, meer chaotischer... Vind nu het fijnste om te beginenne met 75-100 en dat nogmaals erbij na een uur of drie, echt lekkere dosis zo rond de 150-200. Net niet over die rand van de egotrip :beer:

Elektronik

Heb niet gezegd dat ik de eerste x al 500µ ga innemen :wink: Kvroeg me gewoon af of dit kon. Hij zegt gewoon dat het 4zegels zijn maar "samengevoegd" in 1zegel :)

azgaza

Badass junkie
Ik denk nog steeds dat het dan gewoon echt letterlijk 4 zegels zijn haha. De enige zegel die ik heb gezien van 400 ug was namelijk even klein zo niet kleiner als gewone zegels, dus je zegel hoeft niet groot te zijn om veel ug vast te houden. 500 ug is nog wel op één zegel te krijgen.

azgaza

Badass junkie
Ik denk nog steeds dat het dan gewoon echt letterlijk 4 zegels zijn haha. De enige zegel die ik heb gezien van 400 ug was namelijk even klein zo niet kleiner als gewone zegels, dus je zegel hoeft niet groot te zijn om veel ug vast te houden. 500 ug is nog wel op één zegel te krijgen.

acidctje

hofmann`s met 500 mics, ik wou dat ik die had gehad...helaas waren die van mij maar rond de 70/80 mics.

have fun met je 500 mics! ennuuh reportje!

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb nog een ongeteste hoffman liggen, die schijnt zeer sterk te zijn. Ik heb op het feestje met 2-3 mensen gepraat die die dingen hadden gekocht, een freakte totaal, een had een derde genomen en tripte hard, en de derde was totaal de weg kwijt en liep maar rondjes buiten het feestterein. Ben best benieuwd hoe sterk die is, alleen kan ik hem niet testen omdat ik er maar eentje heb, balen.. Ik heb toch liever die mooie rolling stones met 105-125 ug erop, die zijn perfect om te doseren vind ik. Twee van die dingen voor een harde, lekkere trip, eentje om gewoon wat los te gaan en kleurtjes en patroontjes mooier te maken =).

Jeller

Badass junkie
ik heb eens op een druppel getript en was echt 3 keer zo hard als een shiva ofzo dus kschat ook wel zoiets en dat was echgt te veel vant goede.

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Ik heb nog een ongeteste hoffman liggen, die schijnt zeer sterk te zijn. Ik heb op het feestje met 2-3 mensen gepraat die die dingen hadden gekocht, een freakte totaal, een had een derde genomen en tripte hard, en de derde was totaal de weg kwijt en liep maar rondjes buiten het feestterein. Ben best benieuwd hoe sterk die is, alleen kan ik hem niet testen omdat ik er maar eentje heb, balen.. Ik heb toch liever die mooie rolling stones met 105-125 ug erop, die zijn perfect om te doseren vind ik. Twee van die dingen voor een harde, lekkere trip, eentje om gewoon wat los te gaan en kleurtjes en patroontjes mooier te maken =).

hou op man :grin:
jij hebt teveel lsd genomen!!

Angramar Temenos

Badass junkie
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:

hou op man :grin:
jij hebt teveel lsd genomen!!

Er bestaat niet zoiets als teveel LSD, alleen te weinig LSD. :grin: :grin: :grin:

L

Lid 6909

Gast
jij bent een typisch voorbeeld van iemand die verliefd is op LSD, en dat is niet goed :)

Vind je niet dat het een uitstapje moet blijven?

Angramar Temenos

Badass junkie
gNuxx zei:
jij bent een typisch voorbeeld van iemand die verliefd is op LSD, en dat is niet goed :)

Vind je niet dat het een uitstapje moet blijven?

Ik reis tegenwoordig nog maar een keer per maand, dus ik denk dat het meevalt, en dat gaat als het aan mij ligt ook nog iets minder worden, sowieso nu het warmer wordt ga ik de natuur in, weer eens paddo's eten.. Al zo lang niet gedaan, gewoon met een paar goede vrienden kampvuurtje maken, paddo's, en liggen filosoferen en gewoon raar doen. Ik denk dat ik in de zomer (met uitzondering van solstice) toch wel alice eventjes alleen laat.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
500 ug in 1 inname is de extatische dosis waarin alle felle kleuren overgaan in doorzichtigheid, kristal en goud, en de patroonsverandering bijna stilvalt en blijft hangen. Ruiten en diamantachtige aflijningen en meer niet. Het verlies van grenzen, controle en identiteit. Inhoudsloos wit gekenmerkt van het niet meer langer druk maken over besef van structuur, zelfreflectie, goed of kwaad. Wat is, is.

Gevoel, perceptie en emotie vallen stil, evenals de tijd en ruimte orientatie, en de tijd zelf. Je binnen perspectief is niet langer begrenst ten opzichte van de externe wereld. De ineensluiting van het universum tot 1 begrip met subjectiviteit als waarheid.

De zelfverwezenlijking, niet langer zoekend naar het leven, het leven is het zelf, en niet langer op zoek hoeven naar het zelf. Bij hervatting van normale perceptie gekenmerkt door rationalisme, steunend op het zelf met de aansluitende nuchterheid die daaraan inherent verbonden zit.

De terugvinding van keuze, waar voorheen sprake was van vastbinding, en angst de onderhouder was om de draden ontzichtbaar hun werk te laten doen op het bewustzijn dat z'n bestaan kreeg met vergeetachtigheid.

mag al jouw comments achter elkaar plakken en een boek van maken? :hearteyes:

vogel

Bewuste gebruiker
in spanje zijn of waren er super-hoffmannetjes ,
de zegels zouden dikker en groter zijn als normaal,, en 1200 microgrammen bevatten,
ik kan het maar moeilijk geloven. :confused:

maar het kan wel ,, gewoon grotere zegel,, dus kan er meer LSD op

Bovenaan