Hier gaan we je niet over adviseren lieve schat.Is het mogelijk om een overdosis te doen met 100mg diazapam, 48mg Xanax en dit te combineren met een grote inname van m'n antidepressiva sipralexa (escitalopram)?
www.113.nl
Ik zit al opgenomen in psychiatrisch ziekenhuis, maar hun tips hier om om te gaan met m'n suicidal zijn, zijn echt belachelijk 'maak een wandeling' 'neem een bad' 'teken' 'kijk wat tv' alsof dat de zelfmoord gedachten zal wegnemen, als ik zeg kheb het moeilijk kwil mezelf pijn doen, ipv te luisteren naar me en te praten met me is hun reactie 'wil je je indien nodig medicatie' I'm done, slechte relatie van 3j, volledig buiten de financien gehouden geweest, in een heel conservative vrouwen rol ge pushed geweest en wanneer ik besloot er een punt achter te zetten heeft meneer me 6000 euro aan facturen voorgeschoteld in mijn naam, mij uit huis gezet. Homeless, 6000 schulden, al sinds m'n tienerjaren mentale problematiek, ik zit er door en zie hier geen uit komen meer aan, meneer wilt mijn naam niet van de lening van het huis halen, dus ik kan nergens een lening krijgen om uit de schulden te komen, dit alles boven op m'n al waslijst aan mentale problematiek, tis gng geweest.Hier gaan we je niet over adviseren lieve schat.
Vaak zijn zulke middelen vooral reden tot beroerd wakker worden, met je hele sociale kring overhoop en mogelijk orgaanschade.
Als je aan zelfmoord denkt, zoek hulp! Het kan nu een goede uitweg lijken, maar je verdient beter.
Homepage | 113 Zelfmoordpreventie
www.113.nl
Overal is een uitweg!Ik zit al opgenomen in psychiatrisch ziekenhuis, maar hun tips hier om om te gaan met m'n suicidal zijn, zijn echt belachelijk 'maak een wandeling' 'neem een bad' 'teken' 'kijk wat tv' alsof dat de zelfmoord gedachten zal wegnemen, als ik zeg kheb het moeilijk kwil mezelf pijn doen, ipv te luisteren naar me en te praten met me is hun reactie 'wil je je indien nodig medicatie' I'm done, slechte relatie van 3j, volledig buiten de financien gehouden geweest, in een heel conservative vrouwen rol ge pushed geweest en wanneer ik besloot er een punt achter te zetten heeft meneer me 6000 euro aan facturen voorgeschoteld in mijn naam, mij uit huis gezet. Homeless, 6000 schulden, al sinds m'n tienerjaren mentale problematiek, ik zit er door en zie hier geen uit komen meer aan, meneer wilt mijn naam niet van de lening van het huis halen, dus ik kan nergens een lening krijgen om uit de schulden te komen, dit alles boven op m'n al waslijst aan mentale problematiek, tis gng geweest.
Ik zou alles waar je mee zit opschrijven en aan de mensen die daar werken geven. Wat ik lees wil je vooral gehoord worden, is er geen signaleringsplan oid opgesteld?Ik zit al opgenomen in psychiatrisch ziekenhuis, maar hun tips hier om om te gaan met m'n suicidal zijn, zijn echt belachelijk 'maak een wandeling' 'neem een bad' 'teken' 'kijk wat tv' alsof dat de zelfmoord gedachten zal wegnemen, als ik zeg kheb het moeilijk kwil mezelf pijn doen, ipv te luisteren naar me en te praten met me is hun reactie 'wil je je indien nodig medicatie' I'm done, slechte relatie van 3j, volledig buiten de financien gehouden geweest, in een heel conservative vrouwen rol ge pushed geweest en wanneer ik besloot er een punt achter te zetten heeft meneer me 6000 euro aan facturen voorgeschoteld in mijn naam, mij uit huis gezet. Homeless, 6000 schulden, al sinds m'n tienerjaren mentale problematiek, ik zit er door en zie hier geen uit komen meer aan, meneer wilt mijn naam niet van de lening van het huis halen, dus ik kan nergens een lening krijgen om uit de schulden te komen, dit alles boven op m'n al waslijst aan mentale problematiek, tis gng geweest.
Ik ga iets moeilijks zeggen.Is het mogelijk om een overdosis te doen met 100mg diazapam, 48mg Xanax en dit te combineren met een grote inname van m'n antidepressiva sipralexa (escitalopram)?
Heb je zin om de problemen op te lossen?Ik zit al opgenomen in psychiatrisch ziekenhuis, maar hun tips hier om om te gaan met m'n suicidal zijn, zijn echt belachelijk 'maak een wandeling' 'neem een bad' 'teken' 'kijk wat tv' alsof dat de zelfmoord gedachten zal wegnemen, als ik zeg kheb het moeilijk kwil mezelf pijn doen, ipv te luisteren naar me en te praten met me is hun reactie 'wil je je indien nodig medicatie' I'm done, slechte relatie van 3j, volledig buiten de financien gehouden geweest, in een heel conservative vrouwen rol ge pushed geweest en wanneer ik besloot er een punt achter te zetten heeft meneer me 6000 euro aan facturen voorgeschoteld in mijn naam, mij uit huis gezet. Homeless, 6000 schulden, al sinds m'n tienerjaren mentale problematiek, ik zit er door en zie hier geen uit komen meer aan, meneer wilt mijn naam niet van de lening van het huis halen, dus ik kan nergens een lening krijgen om uit de schulden te komen, dit alles boven op m'n al waslijst aan mentale problematiek, tis gng geweest.
Je kan niet uit de schulden geraken als er minder binnenkomt dan er buiten moet gaan op een maand tijd en dan ben ik ng es dakloos ook, dus laat staan hoe ik ng een dak boven m'n hoofd erbij moet gaan betalen. Mijn ex heeft me uit ons huis gezet met 6000 euro aan schulden, al 6 maand probeer ik m'n naam van de lening te krijgen dat ik voor mezelf een lening kan aangaan en m'n afbetalingsplannen kan bijhouden, door m'n mentale problematiek kan ik niet werken, en met 1050 kom ik al amper rond elke maand, laat staan dat ik m'n afbetalingsplannen kan bijhouden en dan heb ik nog niet eens een dak boven m'n hoofd dat ik moet betalen, waar ik het geld ga halen om trg een woonst te hebben, God mag het weten. Mijn ex heeft me 3j uit de financien gehouden en wnr ik besloot te vertrekken uit een slechte relatie mij alle facturen in mijn naam gegeven die hij niet betaald heeft, nu zit ik met massas deurwaarders en advocaten die geld eisen over facturen op mijn naam, dat meneer zo gezegd betaald had met de gezamenlijke rekening, waar ik geen inzicht in kreeg.Precies wat druktemaker zegt. Ik ben ook opgenomen geweest, en voelde me daar ook altijd zo. Maar achteraf gezien komt dat omdat ik geen plan had, geen vooruitzicht. Dat is echt heel deprimerend en het is niet gek dat je je dan zo voelt.
Ik denk dat het je heel erg zou helpen om inderdaad actief een plan op te stellen, samen met iemand die naar je luisterd en er verstand van heeft. Wat is er nodig om te beginnen met het oplossen van je problemen. Welke stappen kun je 1 voor 1 maken maken, waar kun je hulp bij gebruiken. Zodra je actief bezig bent met werken aan de problemen die je hebt zul je je al veel beter en gemotiveerder gaan voelen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je suicidaal voelt met zo'n berg van dingen voor je. Het lijkt onmogelijk. Maar dat is het niet.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe 💜
Ben er al maanden mee bezig, m'n schulden groeien alleen maar, ik sta op ziekte, er komt gwn niet gng binnen op een maand, voor wat er betaald moet worden op een maand. Het is al maanden overleven en hier en daar logeren omdat ik geen woonst meer heb, ik heb niets stabiliteit if zekerheid in m'n leven, kan niet werken. Heb al zoveel instanties gecontacteerd voor hulp en nergens kunnen ze me helpen, dus waarom vecht ik nog, voor overal een deur tegen m'n neus te krijgen, ik zit in psychiatrisch ziekenhuis voor PTSS, anxiety, depressie en een dissociatieve stoornis en kan niet werken aan m'n mental health omdat ik zoveel stress heb door geen thuis te hebben en zo'n berg schulden te hebben, heb alles al geprobeert dat ik kan bedenken, ik moet elke maand geld lenen om door de maand te komen en dan heb ik het gwn over maken dat ik kan eten, dan nog is er geen geld gng voor al m'n afbetalingsplannen. Ik kan niet meer.Heb je zin om de problemen op te lossen?
Ik woon in België, euthanasi is hier nog een heel stuk moeilijker dan in Nederland. Denk daar al jaren aan, zelfs mijn erfelijke spierziekte is momenteel niet erg gng om euthanasi te krijgen.Ik ga iets moeilijks zeggen.
In mijn recente verleden heb ik mensen gekend die bewust hebben gekozen voor zelfdoding. Dat is via een normale reguliere weg gegaan.
Euthanisie en de wetten die daarmee te maken hebben.
Wanneer je serieus dood wil, volg de legale weg die in Nederland beschikbaar is. Wanneer je in die situatie zit denk ik dat er iemand is die je hoort. Vervolgens moet jij bedenken wat je echt wil.
Van de twee personen die ik ken die deze weg hebben bewandeld zijn er ondertussen twee dood.
Leef jou leven!
Ik ben uit een slechte relatie vertrokken met 6000 euro aan schulden, zit in psychiatrisch ziekenhuis voor PTSS, anxiety, depressie en dissociatieve stoornis, mag niet werken, kan niet werken aan m'n mental health omdat ik zoveel stress heb van advocaten en deurwaarders die geld eisen van me, ik heb 1050 op ziekteuitkering, maar mijn maandelijkse kosten liggen hoger dan dat, dus schulden bouwen enkel meer op, ik heb geen woonplaats meer. Al 6 maand probeer ik dit te fixen, al zoveel instanties aangesproken, politie al betrokken, niemand kan me helpen, geen recht op nood woning, België is echt geen makkelijk land om als Belg geholpen te worden, overheids instanties krijgen namelijk 100% terugbetaald op niet belgen en maar 50% op wel belgen, dus ze verkiezen echt immigranten te helpen boven een in België geboren persoon te helpen. Overal waar ik hulp zoek krijg ik de deur tegen m'n neus, ik ben op.Heb een heel boek over methodes maar zal alleen waarschuwen: als je met een overdosis in het ziekenhuis beland komt er altijd een crisis team kijken of je een RM krijgt ( Rechtelijke Machtiging) en ben je verplicht 3 weken of langer in een gekkenhuis te komen.
Probeer nu wat met je leven te doen , je hebt niets te verliezen als ik je zo hoor. Dat maakt je veel sterker als je denkt. Niet bang zijn voor de dood.. probeer dan wat mij heeft geholpen flink sporten of iets anders waar he vreugde uit haalt. En maak een grote bucketlist als landen die je nog wilt zien , dingen die je wilt doen.
Stay strong!!
Ben ook geweest waar jij nu bent met je mindset. Probeer een life counselor. Wordt soms niet vergoed maar I'd het absoluut waard geef leven nog een laatste ultieme kans.
Je mag me altijd een PM sturen.
Peace
En daarom schuldhulverlening! Zodat een professional zich druk kan maken over afbetalingen, met jou kan kijken waar jouw kosten nog gedempt kunnen worden én hoe je weer op jezelf kan wonen als dat verantwoord is. Zij kunnen zich ook druk maken over het financiële gezeik met je ex en weten een stuk beter wat je rechten zijn op dat vlak.Je kan niet uit de schulden geraken als er minder binnenkomt dan er buiten moet gaan op een maand tijd en dan ben ik ng es dakloos ook, dus laat staan hoe ik ng een dak boven m'n hoofd erbij moet gaan betalen. Mijn ex heeft me uit ons huis gezet met 6000 euro aan schulden, al 6 maand probeer ik m'n naam van de lening te krijgen dat ik voor mezelf een lening kan aangaan en m'n afbetalingsplannen kan bijhouden, door m'n mentale problematiek kan ik niet werken, en met 1050 kom ik al amper rond elke maand, laat staan dat ik m'n afbetalingsplannen kan bijhouden en dan heb ik nog niet eens een dak boven m'n hoofd dat ik moet betalen, waar ik het geld ga halen om trg een woonst te hebben, God mag het weten. Mijn ex heeft me 3j uit de financien gehouden en wnr ik besloot te vertrekken uit een slechte relatie mij alle facturen in mijn naam gegeven die hij niet betaald heeft, nu zit ik met massas deurwaarders en advocaten die geld eisen over facturen op mijn naam, dat meneer zo gezegd betaald had met de gezamenlijke rekening, waar ik geen inzicht in kreeg.
AL 6 maand probeer ik uit de situatie te komen waar m'n ex me mee achter liet, kheb al vanalles bedacht om meer geld binnen te doen komen, maar sta op ziekte, dus veel kan ik niet doen. Kben het gwn beu te moeten overleven en nergens hulp te vinden. Ik wil een woonst, maar kan het niet betalen, ik kan niet eens rondkomen elke maand, er is niet gng inkomen voor de kosten die er zijn, er komen gwn meer schulden bij, dus wat voor nut heeft het nog
Die tips nemen niet ineens alle zorgen weg, maar een wandeling maken kan de stressklachten wel met een derde doen afnemen. Dat is eigenlijk al net zo effectief als antidepressiva (die ook niet ineens alle zorgen wegnemen). Het zijn dus kleine stapjes die je dus kunt zetten. Maar als je daar veel stappen van zet dan kun je in een aanzienlijke tijd best een eind komen.Ik zit al opgenomen in psychiatrisch ziekenhuis, maar hun tips hier om om te gaan met m'n suicidal zijn, zijn echt belachelijk 'maak een wandeling' 'neem een bad' 'teken' 'kijk wat tv' alsof dat de zelfmoord gedachten zal wegnemen.
Ik gok aan de hand van taalgebruik dat ts uit België komt. Vandaar dat ik het e.e.a. over schuldhulpverlening in België had opgezochtDie tips nemen niet ineens alle zorgen weg, maar een wandeling maken kan de stressklachten wel met een derde doen afnemen. Dat is eigenlijk al net zo effectief als antidepressiva (die ook niet ineens alle zorgen wegnemen). Het zijn dus kleine stapjes die je dus kunt zetten. Maar als je daar veel stappen van zet dan kun je in een aanzienlijke tijd best een eind komen.
Met schulden heb je bovendien een beslagvrije voet. Dat houdt in dat je recht hebt op een minimumbedrag per maand, en deurwaarders mogen niet zoveel van je innemen dat je daaronder komt.
Hoe bereken ik mijn beslagvrije voet? | Het Juridisch Loket
De beslagvrije voet is niet voor iedereen gelijk. Bekijk hoe u de beslagvrije voet kunt berekenen en hoe u deze laat aanpassen.www.juridischloket.nl
Eens!Schulden in Nederland zijn inderdaad echt verschrikkelijk kut. Het kan soms voelen als een onontsnapbaar net van allerlei beperkingen, strafmaatregelen en boetes. Dus dat je daarvan moedeloos wordt en in paniek raakt is logisch. Wat helpt is om een overzicht proberen te krijgen van wat er allemaal nog open staat. Dat is natuurlijk allesbehalve leuk om te doen, zo'n overzicht maken. Maar het geeft je wel wat rust in je hoofd omdat het dan een plek krijgt (en je het daar ook kunt laten).
En ga eens na hoeveel je hiervan hebt geleerd!Je bent echt verschrikkelijk oneerlijk behandeld, en dat is echt kut. Maar probeer alsjeblieft om het te ownen. Je kunt dit. Het enige wat je daarvoor nodig hebt is een houding van 'okee, ik ga er wat aan doen verdomme!'
❤️Gewoon steeds kleine stapjes maken en jezelf dan complimenteren als je zo'n stapje hebt gezet. Niet te veel naar het grote geheel kijken, want dan gaat het allemaal duizelen. Maar probeer het probleem op te breken in allerlei piepkleine brokjes taken, met het liefst een taak wat je in een kwartier of een uur kan doen (bijvoorbeeld even bellen met een organisatie die nog geld van je wil om te bespreken wat betalingsmogelijkheden zijn).
Ah ja je hebt gelijk. Sorry daar weet ik niks van.Ik gok aan de hand van taalgebruik dat ts uit België komt. Vandaar dat ik het e.e.a. over schuldhulpverlening in België had opgezocht![]()
Vergat antwoord te geven nee dit werkt niet. Ga verder niet een wel werkende combi delen , hopelijk kom je er met hulp doorheen. Dit is een recept voor een serotonine syndroom dan ben je nog verder van huis.. Er zijn veel mensen met schulden. Ook aardig wat fora erover. Ik hoop dat je wat hebt aan het mooie antwoord van @Mevrouw PløpIs het mogelijk om een overdosis te doen met 100mg diazapam, 48mg Xanax en dit te combineren met een grote inname van m'n antidepressiva sipralexa (escitalopram)?
Je kan op internet druginteractions kijken of de combinatie kan of niet.Is het mogelijk om een overdosis te doen met 100mg diazapam, 48mg Xanax en dit te combineren met een grote inname van m'n antidepressiva sipralexa (escitalopram)?
Ik spreek de verpleging constant aan, tis altijd tzelfde pak je Xanax, ga wandelen, kijk wat TV, pak een bad...Wow heftig allemaal man..
Vergeet alsjeblieft niet; ik heb ook op het punt gestaan.
Ben zóó dankbaar dat ik dat toen niet gedaan heb. Want er is licht aan het einde van de tunnel. Tijden worden beter; hoe moeilijk het nu ook voor je voelt. Trek alsjeblieft aan de bel bij de verpleging dat je nu zo suïcidaal bent.
En lever al die medicijnen gewoon in, blijkbaar heb je ze opgespaard ofzo?
Ik spreek de verpleging constant aan, tis altijd tzelfde pak je Xanax, ga wandelen, kijk wat TV, pak een bad...
Kheb al meer dan 10 pogingen achter de rug doorheen m'n leven, 7 voor dak 16 was, kwil gwn zeker zijn da het deze keer lukt.
Mag ik wel zeggen dat je naar de Einder kan kijken? G00gle het maar. Zijn oook geen tips verder trouwens alleen een (objectieve) "coach"Als je écht zo graag het leven wilt verlaten. Kies dan voor de wegen die er zijn in de vorm van euthanasie.
Maar er is altijd licht aan het einde van de tunnel. Aan je naam te zien neem ik aan dat je uit 1994 komt. Ik weet verder je situatie niet, dus kan verder niet zoveel oordelen erover. Wens je het beste toe, hopelijk kun je de kracht vinden om door te zetten.
Tips over suïcide mogen en kunnen wij hier niet geven.
Sterkte man..
www.113.nl
En daarom schuldhulverlening! Zodat een professional zich druk kan maken over afbetalingen, met jou kan kijken waar jouw kosten nog gedempt kunnen worden én hoe je weer op jezelf kan wonen als dat verantwoord is. Zij kunnen zich ook druk maken over het financiële gezeik met je ex en weten een stuk beter wat je rechten zijn op dat vlak.
Met schuldhulpverlening zijn bedrijven vaak meer bereid tot het treffen van haalbare regelingen of gedeeltelijke kwijtschelding voor schuldbemiddeling. Lukt het daarmee niet, dan is er de mogelijkheid tot een collectieve schuldenregeling.