Structureel: geen effect bij eten spacecake

Djouryy

Newbie
Hoi allemaal,

Tot op heden heb ik op drie verschillende momenten spacecake gegeten. Twee keer was 1 plak afkomstig van de coffeeshop; één keer heb ik zelf spacecake gebakken.

Helaas heb ik in alle drie de gevallen helemaal niets gemerkt van het effect wat spacecake met zich mee zou moeten brengen.
De laatste keer dat ik een plak spacecake kocht bij de coffeeshop (vorige week), vroeg ik bewust aan de man achter de kassa of je er over het algemeen iets van merkt. Hij zei dat 'ie best heftig zou zijn. Op de verpakking van de plak, stond zelfs een etiketje met een waarschuwing dat er 0,5 gram wiet in zit, dat je op moet passen met de hoeveelheid en wat je moet doen als het fout dreigt te gaan. Ik dacht: nu heb ik eindelijk beet.

's Avonds toen ik thuis was heb ik de plak spacecake helemaal opgegeten. Vol verwachting ben ik een film gaan kijken om de 'wachttijd' (45-90 minuten, aldus het etiket) te doden, maar tevergeefs.

Langzamerhand word ik er een beetje gek van dat ik na drie pogingen nog steeds niks heb gemerkt van het effect. Zeker als je veel verhalen van mensen om je heen hoort.
Wel moet ik erbij vermelden dat ik zeer regelmatig blow en dat ik in alle gevallen, na het eten van (een plak) spacecake, ben gaan blowen.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben of hebben gehad en/of mensen mogelijk een verklaring hebben waardoor ik (en mijn vriendin trouwens ook) tegen dit 'probleem' aanlopen.

Graag zie ik jullie reacties tegemoet!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Spacecake kan wel 2 tot 3 uur duren voordat het werkt, zeker op een volle maag. Als je dan al binnen een uur gaat blowen kan ik me zo voorstellen dat je het misschien niet merkt omdat het effect een beetje samenvalt.

Een halve gram wiet in spacecake is voor de meeste mensen behoorlijk veel, maar misschien voor jou niet omdat je regelmatig blowt. Ik stop er zelf vaak een hele gram in, zeker toen ik nog dagelijks blowde.

daoist

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat je tolerantie te hoog is. Ik los zelf meestal hash in de warme chocomel op en drink het dan op. Meestal 0.5 gram dat hakt er aardig in over het algemeen. Wat ik dan wel merk is dat na een week ofzo het effect minder sterk begint te worden. Daarna neem ik het niet meer. dus 4 tot 7 dagen neem ik geen hash meer en daarna werkt het gewoon weer sterk als de eerste keer. Het kan voor iedereen anders zijn hoe de tolerantie opbouwd. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik niets merkte van mijn hasj chocomel. komt gewoon door tolerantie. gewoon een weekje geen wiet of hash gebruiken en het slaat weer in als een bom. Gewoon niet elke dag blowen dat kost veel geld en het effect is veel minder en in het ergste geval merk je niets.

voor de spacecake of andere eetbare wiet producten zorg echt dat je een week niets gebruikt heb en probeer het dan nog een keer. Wiet is veel leuker als je het af en toe een paar dagen of een week niet neemt.

Mijn spacechocomel begint meestal na ongeveer 30 a 40 minuten te werken.
Het recept is simpel. zet een pan water op en breng het aan de kook. in de pan met kokend water doe je een steelpannetje met chocomel. verkruimel ongeveer 0,5 gram hash en roer het door de chocomel.
Als het water kookt van de grote pan kan je gewoon het vuur laag zetten. Als je de chocomel ongeveer een half uurtje au bain marie kookt dan is het wel goed. 20 minuten denk ook wel.

Laatst bewerkt:
Bovenaan