Kevin761990
Belezen gebruiker
Ik doe achteraf nog de tripreport van de veel besproken fles Stroh rum 80% die ik zaterdagnacht nam omdat de vrouw die in de nachtdienst mij heeft meegemaakt die nacht, mij vandaag heeft verteld wat er is gebeurd.
De nachtdienst kwam op mij af omdat om 4 uur s'ochtends mijn muziek keihard stond en medebewoners er last van hadden.
Ze trof me zittend op mijn stoel aan voor mijn laptop met diplo aan ik had mijn airpods in (niet dat die aanstonden) ik reageerde in 1ste instantie niet op haar en ze dacht dat ik haar negeerde en werd boos op mij.
Toen zag ze dat ik kwijlde en heel onduidelijk praatte, ze wou in 1ste instantie een ambulance bellen omdat ze dacht dat ik een beroerte had,
Toen wou ik zeggen dat ik Stroh rum had gedronken, maar ze verstond "sterilon".
Schrok ze helemaal.
Vervolgens verstond ze mij wel goed en vroeg me wat ik met de fles had gedaan.
Ik zei 'idee flesj licht ien duisjend stjukkeeeh'
Zij zag helemaal geen scherven, bleek die fles gewoon heel in de vuilnisbak te liggen. 🤣
Vervolgens was er al een paar uur voorbij en toen kwam de dagdienst, allemaal leuke vrouwen.
Ze hadden uit veiligheidsoverwegingen mijn matras op de grond gelegd.
Ik begon de vrouwen te aaien en noemde ze lieverds.
Vervolgens stopten ze me in, wat ik heel fijn scheen te vinden,
Toen ik eenmaal met kleren en al in bed lag, had ik de boel eronder gepist.
Alles moest verschoond worden,
Vervolgens werd ik 12.30 wakker en begreep ik totaal niks van waarom ik op de grond lag.
Ik zit trouwens ook nog onder de blauwe plekken van wat valpartijen.
Ik raad iedereen ten zeer af om te doen wat ik heb gedaan.
Drink nooit 50cl Stroh rum 80% in combinatie met oxazepam ook nog op.
Het zal je berouwen.
Hierbij mijn verhaal.
De nachtdienst kwam op mij af omdat om 4 uur s'ochtends mijn muziek keihard stond en medebewoners er last van hadden.
Ze trof me zittend op mijn stoel aan voor mijn laptop met diplo aan ik had mijn airpods in (niet dat die aanstonden) ik reageerde in 1ste instantie niet op haar en ze dacht dat ik haar negeerde en werd boos op mij.
Toen zag ze dat ik kwijlde en heel onduidelijk praatte, ze wou in 1ste instantie een ambulance bellen omdat ze dacht dat ik een beroerte had,
Toen wou ik zeggen dat ik Stroh rum had gedronken, maar ze verstond "sterilon".
Schrok ze helemaal.
Vervolgens verstond ze mij wel goed en vroeg me wat ik met de fles had gedaan.
Ik zei 'idee flesj licht ien duisjend stjukkeeeh'
Zij zag helemaal geen scherven, bleek die fles gewoon heel in de vuilnisbak te liggen. 🤣
Vervolgens was er al een paar uur voorbij en toen kwam de dagdienst, allemaal leuke vrouwen.
Ze hadden uit veiligheidsoverwegingen mijn matras op de grond gelegd.
Ik begon de vrouwen te aaien en noemde ze lieverds.
Vervolgens stopten ze me in, wat ik heel fijn scheen te vinden,
Toen ik eenmaal met kleren en al in bed lag, had ik de boel eronder gepist.
Alles moest verschoond worden,
Vervolgens werd ik 12.30 wakker en begreep ik totaal niks van waarom ik op de grond lag.
Ik zit trouwens ook nog onder de blauwe plekken van wat valpartijen.
Ik raad iedereen ten zeer af om te doen wat ik heb gedaan.
Drink nooit 50cl Stroh rum 80% in combinatie met oxazepam ook nog op.
Het zal je berouwen.
Hierbij mijn verhaal.