''strange weed''

Deranged

Badass junkie
Iemand stuurde me op een ander forum dit bericht.
i bought some weed from a friend.
last night when i was making a bowl, there was something like a red string in the weed. I didn't think much of it and smoked it and hallucinated like hell. I wound up having very much what seemed to be a bad trip. Felt very sick too. Paranoid, horrified, everything. I've smoked this weed several times before (sans the string) and it's been great. What do you think could've happened?
Wat denken wij erover? :smoke: Ik heb geen flauw idee wat ik me bij de ''red string'' (rood touwtje?:confused:) moet voorstellen maar zelf gok dat de wiet ''laced'' was met PCP. Dit schijnt vaker te gebeuren in Amerika waar het betreffende bericht ook vandaan komt.

A

Anonymous

Gast
Vreemd, maar ik d8 niet dat je kan halucineren van PCP, alleen psychedelisch en verdovende effecting toch??

Mischien heeft ie datura erover heen gegooid, daarvan ga je zwaar halucineren ook bij kleine dosis.

matthijs

Badass junkie
Hmm. symptomen lijken me geen PCP. Het lijkt mij gewoon dat het red hair weed is. Heb ik jaren geleden wel eens gerookt. Waarscijnlijk was het ook gewoon een paniekaanval van die gast.

matthijs

Badass junkie
Je hebt wel eens, als je weed koopt, wat rode "dingetjes" (:P) erin. Bij red hair weed zitten er wat meer rode dingetjes in :P

Deranged

Badass junkie
mathijs zei:
Je hebt wel eens, als je weed koopt, wat rode "dingetjes" (:P) erin. Bij red hair weed zitten er wat meer rode dingetjes in :P
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt?

Het was een pm van iemand op een Pink Floyd forum.

Bal0n

Badass junkie
Ik denk niet dat het PCP is, dat zie je bijna nooit meer. Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon een paniek aanval is geweest, wat zeker niet ondenkelijk is. :)

spacekonijn

Badass junkie
bijv de wiet : orange Butt , die zit vol met rode draadjes.

denk idd dat het een eigen paniek aanval was, aan de andere kant , als hij echt ging hallucineren....

makkelijk te achterhalen , vraag of hij psychische problemen heeft , vaker angstaanvallen heeft gehad , of hij wel eens eerder hallucinaties heeft gehad.

als hij hier allemaal nooit last van heeft zal er idd wel iets raars doorheen hebben gezeten , anders is het zijn eigen angst geweest

Jeller

Badass junkie
ja met die draadjs zal het wel niet veel te maken hebben, maar mss zal er wel iets mee gedana zijn, want hij hallucineerde

matthijs

Badass junkie
Hmm. je hoort wel eens vaker verhalen dat er sos ofzo door wiet zit maar dat geloof ik eigenlijk niet echt. Gewoon een paniekaanval lijkt me.

Intoxicated

Wijs gebruiker
heeft het bij jullie serieus orange BUTT? hahaha
orange bud... is ergens iemand in de productie/verkoopketen de fout in gegaan.

oranje reet roken... doe maar niet

J0rrit

Badass junkie
je kunt best gaan hallucineren van wiet ma dan moe je gewoon super gaar zijn, paniekaanval kan ook dus

Intoxicated

Wijs gebruiker
haartjes worden rood naarmate de wiet langer staat, echte haze heeft ook rode haren als je hem langer laat staan. beter eerder plukken, als ze nog de haartjes nog groen zijn. Wordt je higher

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Intoxicated zei:
haartjes worden rood naarmate de wiet langer staat, echte haze heeft ook rode haren als je hem langer laat staan. beter eerder plukken, als ze nog de haartjes nog groen zijn. Wordt je higher
Is dat zo.."groen wordt higher???"
Lijkt mij niet zo, klinkt onzin,hoor!
Zo wel echt: hoe meer rode draadjes, hoe harder high/stoned.
Bij mij is het wel geval.
Vooral NLX, Jack Herrer en Indica soorten. (indica soorten hebben vaak veel rode draadjes.)
In rode draadjes bevatten THC.
En kristallen zitten CMB in.(ook THC tussen)
Mijn Tip: Kijk goed naar wiet, die moet vol met kristalletjes en veel rode draadjes. Dan gerandeer ik je voor absoluut HIGH gevoel.
Ruiken heb geen nut, want het zijn gesealte zakjes.
:mrgreen:

Frisko

Badass junkie
Pkoeiaard zei:
Intoxicated zei:
Vooral NLX, Jack Herrer en Indica soorten. (indica soorten hebben vaak veel rode draadjes.)
Mijn Tip: Kijk goed naar wiet, die moet vol met kristalletjes en veel rode draadjes. Dan gerandeer ik je voor absoluut HIGH gevoel.

zeik 1ste class..rode haren of niet,wil net niks zeggen...
je moet je plant gewoon oogsten als de halft van die haren bruin zijn(over gans de plant bekeken)dan zijn ze helemaal bruin als de wiet gedroogd is... :)

A

Anonymous

Gast
De draadjes zegt niets over het over het thc gehalte, ik weet niet waar jullie over brabbelen.

Wortel

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Pkoeiaard zei:
Intoxicated zei:

zeik 1ste class..rode haren of niet,wil net niks zeggen...
je moet je plant gewoon oogsten als de halft van die haren bruin zijn(over gans de plant bekeken)dan zijn ze helemaal bruin als de wiet gedroogd is... :)
Het word altijd wel bruin. Je kan beter wachten tot 75% bruin is. Van de 50% naar de 75% gaat de kwaliteit van je wiet nog stukken op vooruit.

Bovenaan