Stormaansteker

Hollywood

Experimenterende gebruiker
Hey mensen,

ik ga donderdag samen met een goede vriend weer Salvia roken.
Nu hebben het al 2 keer eerder gedaan en heb ik vrij weing effect gehad.

Nu heb ik gelezen dat je met een Stormaansteker meer effect hebt.
Nu heb ik al bij de gamma en de formido gekeken en nergens ze hebben ze die dingen.

Waar kun je die dingen kopen ? waar hebben julile ze gehaald?

ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen. Als he tfout staat verplaats hem dan maar.

Bvd Hollywood

Flameon

Badass junkie
Ik denk dat je een zippo bedoeld. Die waaien ook niet uit bij wind.
Via google vind je een aantal online winkels die zippo's verkopen.
Verder kun je ze ook wel krijgen in tabakszaken neem ik aan. Bij de gamma etc kun je die inderdaad niet krijgen. In de supermarkt ook niet.

Frisko

Badass junkie
of anders genaamd : een stormaansteker :wave:
die kan je toch gewoon overal kopen???
gewoon een krantenwinkel oid...

Hollywood

Ik bedoel idd eentje met zo'n blauwe vlam.

Geen zippo idd.

Ik wil hem graag hebben omdat ik de vorige keren weinig tot zelfs geen effect had. Omdat ik al een aantal keer heb gelezen dat zo'n stormaansteker beter werkt wil ik zo'n ding gaan kopen.

Heb geen zin om weer een potje Salvia te verkloten. spul is al zo duur :(

Maar een sigarenzaak of krantenwinkel dus?

Oom Klaas

Badass junkie
Uh overal? Blokker,tabakszaken zelfs in sommige supermarkten, survival winkels...overal :confused:

'k Snap echt niet dat mensen geen stormaansteker kunnen vinden :rolleyes:

Hollywood

mjah ok...

zoeken op google kan ik ook en heb ik ook gedaan.

Maar omdat ik er maar 1'tje nodig heb en hem liever morgen al heb wil ik hem gewoon kopen.

Hollywood

Ik heb wel een Blokker in dit pauperstadje. Daar ga ik morgen wel ff kijken dan.

Bedankt voor de tips in iedergeval.

Spor

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:

Ik wou eigenlijk een betoog houden maar alles is echt al gezegd...

Je kan ze inderdaad zowat overal krijgen, ik haalde ze vroeger altijd voor 5 euro bij n tabakzaak. Zijn wel navulbaar maar doen t nooit meer zo goed als de eerste keer. Tenminste die goedkope.

Offtopic: snap niet dat die zippo's nog verkocht worden, is namelijk een keertje een onderzoek naar geweest en bleek dat als je x aantal jaar rookte, en altijd je sigaretten aanstak met een zippo het zo veel maal slechter was ivm dampen enzo... Heb ik ooit es gelezen.

fs180

Belezen gebruiker
Spor zei:
Oom Klaas zei:

Ik wou eigenlijk een betoog houden maar alles is echt al gezegd...

Je kan ze inderdaad zowat overal krijgen, ik haalde ze vroeger altijd voor 5 euro bij n tabakzaak. Zijn wel navulbaar maar doen t nooit meer zo goed als de eerste keer. Tenminste die goedkope.

Offtopic: snap niet dat die zippo's nog verkocht worden, is namelijk een keertje een onderzoek naar geweest en bleek dat als je x aantal jaar rookte, en altijd je sigaretten aanstak met een zippo het zo veel maal slechter was ivm dampen enzo... Heb ik ooit es gelezen.
hoef je niet voor te lezen, 1x zon ding aansteken en je hebt doro dat die damp geen frisse dennenaalden lucht geeft :mrgreen:

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
hmm is ms wel een klein beetje waar heb nu een half jaar zippo. maar geen zin om hem bij te vullen. je merkt idd verschil.. maar zippo blijft gewoon god!
het klikje open en het klikje dicht! Luv!

Holymoly

Valt echt wel mee qua dampen? Ik heb een zippo voor bijna een jaar, gebruik hem altijd, eerst eff opendoen opsteken, eff wachten tot vlammetje mooi brandt (en de dampen wegzijn?) en dan peukie/jonko erin en klaar, ik merk er niks van behalve als ik hem meteen opsteek.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mijn ervaring met stormaanstekers is dat ze zowieso binnen de kortste keren omzeep zijn. Mss goed als eenmalig gebruik voor salvia, maar verder ben je beter af met een zippo. Of gewoon die gevonden/per-ongeluk-gestolen aansteker :P

Spor

Wijs gebruiker
Ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb, maar sinds dien ligt mijn mooie, gegraveerde zippo fijn in de la... Op zich wel zonde mar ik vind de knopjes aanstekers van de action waar je er 4 koopt voor 80cent toch relaxeder. Maakt ook minder uit als je die verliest of als iemand die "perongeluk" meeneemt.

Wat die storm dingen betreft: je hebt net als met zippo's ook dure stormaanstekers, die wellicht langer meegaan als de gemiddelde 5 euro aansteker. Maar voor zoon ding op is kun je flink mee fikken hoor. Als je die nou aan de kant legt, kun je daar alle salvia voor de komende jaren mee roken :wink:

buzzrider

Wijs gebruiker
een zippo zou ik niet gebruiken, die stormaansteker wel (=torch), die verbrand immers alle actieve bestanddelen in een keer zodat je geen verspilling hebt (anders gooi je mss een deel weg dat nog niet volledig verbruikt is). Een joint zou ik ook niet gebruiken, dat word simpelweg gwn niet heet genoeg om de salvia volledig te verbranden.
En zoals iedereen hier al bijna zei: die torches kan je gwn in de tabakzaak kopen, soms ook in de nachtshop, supermarkt of krantenwinkel. Zoek gwn even en dan vind je er zoiezo een.

ps: ik heb ook zo een "stormaansteker" van acht euro en die werkt al bijna twee jaar prima, dus je moet er gwn geluk mee hebben

Hollywood

Hey mensen,

Ik heb er 1 gevonden. Tis een dingetje van 3 euro bij een boekhandel/tabakzaak.
Ze hadden er ook 1 van 18 euro maar heb deze eerst maar is geprobeerd.

Wil eerst maar is zijn of Salvia mij wel bevalt.

Bedankt voor alle hulp in ieder geval.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ze verkopen die ook in den AS adventure, kweetnie of dat in nederland bestaat maar das dus een belachelijk dure kampeer winkel in belgie, maar dan heb je wel kwaliteit

space scientist

Wijs gebruiker
je kan bij de karwei (ook vast wel bij andere bouwzaken) kleine branders kopen. Zijn hervulbaar met normaal aanstekergas, zijn niet duur en hebben en verbrandingstemperatuur van boven de 900 graden. Weet je zeker dat het heet genoeg is

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
je kan bij de karwei (ook vast wel bij andere bouwzaken) kleine branders kopen. Zijn hervulbaar met normaal aanstekergas, zijn niet duur en hebben en verbrandingstemperatuur van boven de 900 graden. Weet je zeker dat het heet genoeg is

daar wil je salvia mee aansteken in een pijpje zo'n 10 cm van je hoofd vandaan met 900 graden brander :P:P
succes...

Hollywood

door Frisko op 17 mei 2008 09:49

en is het je bevallen???

Ik heb het nog niet geprobeerd wegens tijdgebrek. Maar ik ga het samen met Fezz roken.
Zal een dezer dagen wel zijn. Ik laat het jullie wel weten hoe het is bevallen.

@nickjeweet: Volgens mij is zo'n stormaansteker ook 900 graden. (zo'n blauwe vlam)
Vuur uit een gewone aansteker is iets van 700 graden volgens mij.

Bovenaan