Stoppen

SteenS

Experimenterende gebruiker
Hey dames en heren,

Mijn doel is uiteindelijk: stoppen, of toch niet?.. of nah nee ik stop nu nog niet helemaal, of toch wel?.. ja ik weet het niet, allemaal slappe smoesjes enzo. Dat maakt het voor mij zo moeilijk, omdat ik toch meestal na ongeveer 2/3 weken weer '1 keetje' blow.. eeeeeen dan krijgen we natuurlijk weer dezelfde ketting-reactie, echt DOM..

Bij het stoppen (ik denk dat het daar mee te maken heeft maar ik weet het niet) heb ik bijna elke nacht last van een stom vlieg geluidje in mijn rechter oor.. alsof een vlieg mijn rechter oor zit te pesten.. nogal irritant als je begrijpt wat ik bedoel :rolleyes:

Ik weet zeker dat het niet een insect is die dat geluid maakt, hebben meerdere mensen last van dit soort super kleine 'waangeluiden' of hoe mensen het ook noemen, btw ik weet dat het bekend staat dat sommige mensen die afkicken van alcohol wel hallucineren over insecten maar ik drink niet :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Knap van je dat je (probeert te) stopt, hou vol en elke joint niet gerookt is er weer eentje.
Terugval hoort er vaak bij, laat dit je sterker maken en helpen bij je volgende stoppoging.

Hoewel ik enkel bezig ben met minderen ervaar ik ook wel 'minieme' auditieve hallucinaties.
Het is bij mij meer een constante ruis of piepjes, maar enkel wanneer ik nuchter op bed lig.
Het is bij mij wel 100% zeker gebonden aan het niet stoned zijn tijdens het liggen/slapen, wat het veroorzaakt weet ik niet precies, het stoort mij ook niet genoeg om hier over na te denken. Ik denk dat hoe meer je er aan denkt hoe vervelender en heftiger het gaat worden, aangezien het wel echt iets psychisch is.

Succes man!

SteenS

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor het reageren, ik heb inderdaad soms ook extreme ruis en soms piepjes enzo, zal verder wel niks tegen te doen zijn behalve door zetten en me er zo min mogelijk van aan te trekken.

Ik wil toch zo graag beter om kunnen gaan met dat spul, of als dat niet kan dan toch maar helemaal stoppen :(. Kan me haast niet meer herinneren hoe lekker ik in slaap kon vallen zonder angstige gevoelens en discomfort, ik wil zo graag weer normaal kunnen slapen maar dan moet ik eerst minstens 2/3 maanden die lust tegen kunnen blijven gaan :kots:

Bovenaan