Klopt hoor ik ook wel. Nou blow ik zeker niet dagelijks maar ik hoop niet dat ik dat ook doe, weer echt tabak roken.Ik hoor ook vaak dat als mensen dan stoppen met blowen dat ze weer sigaretten gaan kopen omdat ze toch nog hooked aan de tabak zijn
Klopt hoor ik ook wel. Nou blow ik zeker niet dagelijks maar ik hoop niet dat ik dat ook doe, weer echt tabak roken.Ik hoor ook vaak dat als mensen dan stoppen met blowen dat ze weer sigaretten gaan kopen omdat ze toch nog hooked aan de tabak zijn
One thing at a time..Zet hem op !
Je bent goed bezig, knap hoor!
Maar….te vaak drugs gebruiken is niet veel beter voor je.

Ik rol mijn sigaretten met vloeitjes en tabak. Vroeger rookte ik er 20 ofzo per dag maar de laatste 2 maanden maar 1-3 per dag, daarom was de kost ook zo laag.0,10€ per sigaret? Dat is goedkoop!
Vind je die confrontatie ergens niet fijn als extra motivatie en doorzettingsvermogen?Zie ook dat je gelukkig niet te veel sigaretten op een dag rookte, ik rookte er 15 per dag. Heb nu al in 19 dagen bijna 300 sigaretten vermeden
Dat vind ik toch best wel eng om te zien.

Lekker bezig man!@Neo-Shulginist is dit boek toevallig Allen Carrs boek? Stoppen met roken, easyway? Want met zijn boeken ben ik niet alleen gestopt met roken maar ook met drinken (er is ook een voor alcohol).
Ok stop met aandringen, ik laat je mijn badge wel even zien.
Bekijk bijlage 24604
8 jaar en 8 maanden geen sigaretdat klinkt sexy toch?
Dat over dat omdenken is helemaal waar. Ik zie de sigaret en de fles nu helemaal anders als 8 jaar geleden. Kan het boek iedereen aanraden.
@Snuffelaar lees die shit
Ik ben ook gestopt via de Carr-methode, kan het boek alleen maar aanraden!Lekker bezig man!
Over het boek van Allen Carr, ik ken 5 mensen die het hebben gelezen en alle 5 hebben ze nooit meer een sigaret aangeraakt, dus lijkt me echt een aanrader.
Dat maakt me bang om te horen maar zowel jij als ik pakken het beest wel bij de hoorns om hem daarna wat billenkoek te geven. Stoute nicotine, foei!Ik krijg nu wel redelijk moeite na 21 dagen! Fijn om te horen dat het jou nog goed afgaat het stoppen met roken!
The ugliest of all.
Echt he.The ugliest of all.
Dat is ook goed. Succes he als je in jezelf gelooft kan je het altijd!Ik wil cold turkey op wilskracht doorgaan.
Alles kan. Dat is gewoon de verslaving die praat. Makkelijk is het alleszins niet maar uiteindelijk is het gewoon geen sigaar in je mond steken.Stoppen met roken?!
Dit is een voor mij niet meer te doen.
Dit is een shit verslaving. 2 sigaren per dag, soms meer.
Op zich niet eens zoveel, maar toch kan ik deze niet missen...
Ik ben met nogal wat andere verslavingen kunnen stoppen. Jazeker.
Maar deze nicotine?
Nee. Jammer maar helaas.
Je moet toch i e t s hebben, wat je beter zou kunnen nalaten..
Ik rook meer dan 50 jaar.
Dat gaat niet lukken, dat stoppen....
Komt op.mij meer over alsof @De Zandman het ergens accepteert. Als ik her en der wat over zijn leven lees kan ik me wel voorstellen dat het op.die leeftijd 2 sigaren, verder geen verslaving wel goed is zo.Alles kan. Dat is gewoon de verslaving die praat. Makkelijk is het alleszins niet maar uiteindelijk is het gewoon geen sigaar in je mond steken.
Ik zit misschien nog maar op dag 9 maar heb 10 jaar dezelfde gedachten gehad. Een nicotine verslaving is een vicieuze cirkel en een listig bedachte valkuil. Het goede gevoel dat je krijgt van het roken komt enkel en alleen omdat je je ontwenningsverschijnselen tijdelijk stopt.
Team niet rokers0 cravings. Vind de geur ook degoutant.
Denk dat dit hem is, de ultieme poging om te stoppen. Blij dat ik van die zooi vanaf ben tot nu toe.
Bekijk bijlage 24783
Ho ho, dit gaat alleen over nicotine toch 😆😬Team niet rokers
lekker bezig man
Ja pyros werken we nog aan 😅Ho ho, dit gaat alleen over nicotine toch 😆😬
Ok ik kan er niet meer tegen.Ja pyros werken we nog aan 😅
Het zijn pyrovalerones, kortweg pyros. A-php en a-pihp zijn verwant aan Flakka (a-pvp) en MDPHP is verwant aan MDPV, volgens sommigen de sterkste stimulant die ooit bestaan heeft. Doe jezelf een groot plezier en laat het onbekend terrein.Ok ik kan er niet meer tegen.
Ik loep, google, redditz zoek...maar wat zijn pyros nu precies? En hoe en..nouja.. wi
dat dus indd, heb alleen nog ervaring met apihp en aphp en meth zou er een lachtertje mee zijn in vergelijk......A-php en a-pihp zijn verwant aan Flakka (a-pvp) en MDPHP is verwant aan MDPV, volgens sommigen de sterkste stimulant die ooit bestaan heeft. Doe jezelf een groot plezier en laat het onbekend terrein.
Ik weet dat dit al eens eerder gedaan is door een medelid maar ik wil het bij deze ook doen, ongeacht of er mensen reageren of niet, voor mezelf.
Ik rook ondertussen al 10 jaar en ben er stilletjes aan wel klaar mee, mijn papa stopte ook op deze leeftijd met roken en ik denk dat het voor mij nu ook wel tijd is.
Nicotine is een van de stomste drugs die er is.
Ik ben eergisteren begonnen dus zit nu op dag 3 zonder sigaretten.
Als ik die eerste twee aankan, might as well quit.
Dit is geen poging tot, dit is stoppen met.
Zal hier posten hoe zwaar of hoe makkelijk het zal verlopen.
Dit gaat over tabak, pyros volgen later.
Ik zou het niet eens een poging meer noemen, je mag jezelf een niet-roker noemen vanaf nu 😉0 cravings. Vind de geur ook degoutant.
Denk dat dit hem is, de ultieme poging om te stoppen. Blij dat ik van die zooi vanaf ben tot nu toe.
Bekijk bijlage 24783
Kan aan zoveel drugs komen maar San Pedro zou ik niet weten hoe. Heb je het zelf gekweekt?Tips:
1. Zie de eerste 2 weken van het stoppen als een bad trip
2. Verzacht die bad trip door San Pedro te microdoseren.
Hielp bij mij erg goed.
San Pedro stekjes kun je gewoon online bestellen!Kan aan zoveel drugs komen maar San Pedro zou ik niet weten hoe. Heb je het zelf gekweekt?
San Pedro bevat mescaline. Net zoals de Peyote cactus. Maar de San Pedro groeit een stuk sneller dan de Peyote!San pedro cactus?
Wat is dat voor materiaal?
Ik had lang, lang geleden een kleine 350 cactussen verzameling.
Maar geen psychedelica...
Nicotine afhankelijkheid sucks. Jazeker.
En idd, vroeger rookten de onderwijzers in de klas..ik weet dit nog goed!
Ik rook al te lang. Jazeker.
Maar 20 jaar geleden was dit wel heel wat anders met minstens 4 bongs per dag...
Kan je net zo goed mescaline pillen kopen nee?San Pedro bevat mescaline. Net zoals de Peyote cactus. Maar de San Pedro groeit een stuk sneller dan de Peyote!
Volgens mij is mescaline een lijst I opiumwet stof, maar dat weet ik niet zeker.Kan je net zo goed mescaline pillen kopen nee?
Ik zie bij diverse RC vendors wel methallylescaline voorbij komen, bedoel je dat wellicht? Of je kun je via een dealer aan pure mescaline komen?
Nope, ik eet mij cactus pas op de eerste dag van mijn pensioen op. Nog een jaar of 35 wachten dus (dat is voor de cactus overigens geen probleem, voor mijzelf mogelijk wel haha)!zag ik ook ja.. wel eens op?.. zo ja, wat vind je ervan?