Stoppen met roken met microdosing 1-p lsd

Zoraa

Wijs gebruiker
Geheel geïnspireerd door @Jesse Pinkvrouw wil ik ook graag gaan stoppen met roken. Ben in het verleden al vaker gestopt. Mijn langste stop periode is 3 jaar. De ervaring heeft mij geleerd dat ik in een complete fury transformeer tijdens het proces. Ik word boos agressief en compleet onredelijk. Dit zou ik mijn omgeving graag willen sparen.
Ik heb 50 zegeltjes 1-p lsd microdosing 10 mg.
In het verleden heb ik wel al microdosing truffels gedaan. Volgens schema:
Dag 1 inname dag
Dag 2 afterglow
Dag 3 nuchter
Dag 4 inname dag
Zal dit schema dan ook volgen.
Gaat het mij helpen om mijn boze afkick te verminderen?

Wie heeft er ervaring met microdosing 1-p lsd.
Ook als je niet gestopt bent met roken tijdens je microdosing wat heeft het voor jou gedaan.
Alvast bedankt voor het delen

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Geen ervaring met microdosen, maar ben wel erg nieuwsgierig en wil het zelf ook proberen binnenkort, dus ik lees graag mee. Je zou evt kunnen spelen met een dubbele dosis op dag 4, dan nog iets hoger op dag 8 en daarna een iets langere pauze houden terug naar dag 1. Als ik het goed zeg is de tolerantie van LSD namelijk iets heftiger en langer dan truffels (+-2 weken vs 1 week).

Wel ervaring met stoppen met roken en dat is idd een hel, ik hoop dat dit wat gaat doen en hou ons op de hoogte 💪

Zoraa

Wijs gebruiker
Ik vind het echt super goed van je dat je het weer gaat proberen!
Geen ervaring met microdoseren of stoppen met roken….sorry.
Maar je kan het 💪💪💪💪
En als je ook weer gaat hardlopen zul je zo genieten van je verbeterde fitheid.
Dus daar ga je topper 💪💪
Dat denk ik dus ook, het hardlopen zal ook gaan helpen. Kan me nog herinneren dat ik na het hardlopen altijd een grote boost kreeg. Voelde me of ik de hele wereld aan kon. Die rush dat wil ik weer ervaren, dat was echt de bomb haha

Zoraa

Wijs gebruiker
Geen ervaring met microdosen, maar ben wel erg nieuwsgierig en wil het zelf ook proberen binnenkort, dus ik lees graag mee. Je zou evt kunnen spelen met een dubbele dosis op dag 4, dan nog iets hoger op dag 8 en daarna een iets langere pauze houden terug naar dag 1. Als ik het goed zeg is de tolerantie van LSD namelijk iets heftiger en langer dan truffels (+-2 weken vs 1 week).

Wel ervaring met stoppen met roken en dat is idd een hel, ik hoop dat dit wat gaat doen en hou ons op de hoogte 💪
Denk dat als ik tolerantie ervaar ik eerder nog 1 nuchtere dag toevoeg dan dat ik een hogere dosis neem. Bedankt voor de tip

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ik krijg van microdosen meestal juist zin om te roken (ik ben al jaren gestopt) en rook er dan ook nog wel eens 1. Maar, your mileage may vary zeg ik altijd maar.

ljuv

DF-koningin
Woaaaaah, lekker Zoraa!!! Zetum op toppeeeeer!
Ook 0 ervaring met md, en maar een HEUL klein beetje ervaring met stoppen met roken (mij lukte het 1 keer een maand of 10... Toen werd het zomer🤫) Ik werd geen gigaaaaantische draak, ben niet zo'n mopperaapje. Maar ik vroeg mijn vriend gewoon 2-3 keer per dag spontaan wat motiverends ("JE BENT ZO GOED JE RUIKT ZO LEKKER LEKKER BEZIG KUT") te zeggen, en daar werd ik ZO blij en trots van... Misschien helpt het iemand hetzelfde te vragen? ❤️ artificiële complimenten am I right.

Ben suuuuuper benieuwd hoe het voor je zal zijn wel, stoppen met md. Laai je het ons weten?

Zoraa

Wijs gebruiker
Woaaaaah, lekker Zoraa!!! Zetum op toppeeeeer!
Ook 0 ervaring met md, en maar een HEUL klein beetje ervaring met stoppen met roken (mij lukte het 1 keer een maand of 10... Toen werd het zomer🤫) Ik werd geen gigaaaaantische draak, ben niet zo'n mopperaapje. Maar ik vroeg mijn vriend gewoon 2-3 keer per dag spontaan wat motiverends ("JE BENT ZO GOED JE RUIKT ZO LEKKER LEKKER BEZIG KUT") te zeggen, en daar werd ik ZO blij en trots van... Misschien helpt het iemand hetzelfde te vragen? ❤️ artificiële complimenten am I right.

Ben suuuuuper benieuwd hoe het voor je zal zijn wel, stoppen met md. Laai je het ons weten?
Bedankt voor je motiverden woorden :hearteyes:
Ga het zeker hier documenteren.
Ben me aan het voorbereiden. Wil er graag bij gaan hardlopen. Mag nu nog niet naar buiten omdat we nog hoesten. Ben bezig met de stop datum te bepalen. Het lijkt me het beste om dit na covid te doen. Mijn arme gezin zal ik niet ermee opzadelen zolang we met elkaar zitten opgesloten.
Vind de veranderingen in mijn humeur echt heel moeilijk omdat ik normaal gesproken niet zo ben. Word erg spannend. Hier van me afschrijven zal zeker gaan helpen.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Vind de veranderingen in mijn humeur echt heel moeilijk omdat ik normaal gesproken niet zo ben.
Wat mij heel erg hielp was het ombuigen van de zin in een sigaret naar iets anders. Zodra ik zin kreeg om te roken benoemde ik dat als 5 minuten tijd voor mezelf.
Ik ging dan gewoon met de oogjes dicht op een stoel zitten en nam een korte pauze van alle bezigheden.

Na die 5 minuten was mijn zin in een peuk meestal weg en kon ik weer verder met niet roken.

Zo werd het gevoel niet te mogen roken juist een rustmoment ipv een frustrerend gevoel.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wat mij heel erg hielp was het ombuigen van de zin in een sigaret naar iets anders. Zodra ik zin kreeg om te roken benoemde ik dat als 5 minuten tijd voor mezelf.
Ik ging dan gewoon met de oogjes dicht op een stoel zitten en nam een korte pauze van alle bezigheden.

Na die 5 minuten was mijn zin in een peuk meestal weg en kon ik weer verder met niet roken.

Zo werd het gevoel niet te mogen roken juist een rustmoment ipv een frustrerend gevoel.

debkb

Belezen gebruiker
Veel succes, sToppers!
Het is mij ook gelukt, weliswaar na een flink aantal mislukte pogingen. Mijn leer- en succesfactoren:
1. Ik gebruikte champix om me te helpen stoppen. It took the edge off, zo tijdens de eerste 2 weken...
2. Ik was al een aantal keren eerder gestopt, met wisselend succes. Dus ik wist wat me te wachten stond. Ik wist ook waarom ik eerdere keren weer was begonnen- ik vond een meisje leuk dat rookt...:ill:
3. Ik beloonde mijzelf door het geld dat ik uitspaarde uit te geven aan een muziekinstrument dat ik al een tijd wilde hebben maar niet van mijzelf mocht kopen want te duur. Als je een pakje per dag rookt, kun je van dat geld van alles kopen als beloning aan jezelf: elke maand een tweedehands fiets of een weekendje weg (afhankelijk van je gewenste luxeniveau); 3x per week naar de film; of een synthesizer van 1000 euro binnen een half jaar :nerd:
4. De ervaring van eerdere stoppogingen had me geleerd dat de craving die zo opeens kan opsteken, ook weer verdwijnt. Bij eerdere stoppogingen raakte ik na een paar maanden wel eens ontmoedigd als er opeens weer zo'n hele sterke craving opkwam, zomaar opeens. Inmiddels wist ik dat het weliswaar heel lang kan duren voor je die cravings nooit meer voelt, maar dat ze heus echt waar steeds minder vaak komen, steeds minder zwakker worden en steeds korter duren.

Stel je er op in dat je er de eerste paar weken elke dag (de hele dag?) mee bezig bent 'dat je niet rookt'... Het duurde bij mij wel 2 maanden voordat ik voor het eerst doorhad dat ik de dag ervoor helemaal niet aan roken had gedacht. Na die eerste keer kwam het snel vaker voor dat ik niet aan roken hoefde te denken of verlangen. De laatste echte craving voelde ik denk ik na een maand of 7-8.

Wat mij ook hielp: zeggen dat ik niet rook. Niet: "Nee dank je, ik ben gestopt" en ook niet: "Ik rook niet meer" maar gewoon: "Ik rook niet." Met een duidelijke punt erachter, lekker definitief. Zonder erover uitweiden of uit te leggen. Als je gesprekspartner er meer over wil weten moet die er zelf maar over beginnen. Als ze je al kennen als roker, doen ze dat vast, en dan kan je zeggen dat je klaar was op te stoppen en dus nu een niet-roker bent. Iemand die stopt met vlees eten wordt immers ook vegetariër, en blijft niet een gestopte vleeseter. Stelligheid naar anderen maakt het ook stellig naar jezelf.

En als je onverhoopt toch een slippertje maakt of een terugval hebt, haal je je schouders op en ga je morgen gewoon weer door met niet-roker zijn.

MaddMonkey

Badass junkie
En als je onverhoopt toch een slippertje maakt of een terugval hebt, haal je je schouders op en ga je morgen gewoon weer door met niet-roker zijn.
Sowieso hele goede post! Maar dit is denk wel het belangrijkste. Terugval zit vaak in een klein hoekje, voor veel middelen, maar zeker bij sigaretten door het wat slappe effect en het gemak om 1 sigaretje op een terras op te steken als iedereen het doet.

Mijn stoppoging duurt al anderhalve jaar :upsidedown: maar er gaat een moment komen dat ik kan zeggen al een jaar, twee jaar en later 10 jaar dat ik niet gerookt heb. En mocht ik soms wel een slippertje maken, ben ik niet gelijk weer een roker. Die gedachte is waardoor ik keer op keer weer stop.

Zoraa

Wijs gebruiker
Vanochtend om 8 uur de laatste sigaret uitgedrukt. Om 7:30 op zegeltje van 10ug in de mond gelegd en er een half uur op gesabbelt en daarna afgeslik.

Ook heb ik als hulpmiddel een nicotinepleister opgeplakt. Heb ook eventueel een vape liggen zonder nicotine met kersensmaak.

Ben benieuwd wat de MD gaat toevoegen

MaddMonkey

Badass junkie
Heb ook eventueel een vape liggen zonder nicotine met kersensmaak.
Zo hou je wel de handeling in stand.

Dan kan je net zo goed niet die pleisters opplakken, je krijgt alsnog nicotine binnen en geeft jezelf ruimte om dezelfde handeling te ondernemen op momenten van craving.

Wil niet gelijk een buzzkill zijn, maar ook al wil je het rustig afbouwen, zal je toch wel op 1 van de 2 gebieden wat moeten veranderen (binnen afzienbare tijd) omdat je anders niet aan gedragsverandering doet

Zoraa

Wijs gebruiker

Dan kan je net zo goed niet die pleisters opplakken, je krijgt alsnog nicotine binnen en geeft jezelf ruimte om dezelfde handeling te ondernemen op momenten van craving.

Wil niet gelijk een buzzkill zijn, maar ook al wil je het rustig afbouwen, zal je toch wel op 1 van de 2 gebieden wat moeten veranderen (binnen afzienbare tijd) omdat je anders niet aan gedragsverandering doet
ZONDER nicotine

Zoraa

Wijs gebruiker

Heb toen ook zo gedaan heb het 2 weken nodig gehad Di kersensmaak zonder nicotine daarna nooit meer heeb gekeken. 3 jaar nooit meer gerookt. Iedereen doet dat wat voor je zelf werkt toch?

Bedankt voor je zeer goed bedoelde tips dat stel ik zeer opprijs

Bovenaan