Stoppen blowen/keta

Ketalicious

Experimenterende gebruiker
Hoi ben flink geminderd met keta na een tijd verslaafd te zijn geweest heb ik het een beetje overgenomen door te gaan blowen. Nu sinds dinsdag daar ook mee gestopt maar ben erg onrustig/depressief/nergens zin in. Ga nu maar elke keer vroeg naar bed/slaap veel om een terugval te voorkomen. Worden die negatieve gevoelens vanzelf minder na een paar weken? Anders is stoppen het voor mij niet waard tips zijn welkom.

• Like
Waarderingen: ljuv

Paranoize.

Badass junkie
Grotendeels niet vanzelf nee. Je moet opnieuw leren hoe je emoties en stemmingen reguleert op een natuurlijke manier. Het word wel langzaam vanzelf minder naarmate je clean blijft maar je zult er zelf hard voor moeten werken om nuchter te blijven en leren gelukkig te worden op een natuurlijke manier.

Ga zo door zou ik zeggen, blijf onder de mensen, blijf praten en jezelf uiten, ga sporten of een hobby zoeken, werken. Zoveel mogelijk bezig blijven. Gezond eten.

Ik wens je veel sterkte en steun en succes en een luisterend oor als je wat te delen hebt. Je kan het kanjer 🤪❤️‍🔥

mitchieee

Wijs gebruiker
ik loop nu ook bij een verslavings arts voor mijn blow gedrag, het gaat met ups en downs hopen dat we t komende weekend ervan af kunnen blijven, maar het nergens zin in en onrustige herken ik heel erg .. maar zet hem door! als je er eenmaal van af ben ga je je zelf steeds beter voelen

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Hoi ben flink geminderd met keta na een tijd verslaafd te zijn geweest heb ik het een beetje overgenomen door te gaan blowen. Nu sinds dinsdag daar ook mee gestopt maar ben erg onrustig/depressief/nergens zin in. Ga nu maar elke keer vroeg naar bed/slaap veel om een terugval te voorkomen. Worden die negatieve gevoelens vanzelf minder na een paar weken? Anders is stoppen het voor mij niet waard tips zijn welkom.
probeer naar de sportschool te gaan, doe ik ook tegenwoordig na mijn 3mmc verslaving. verstand op 0 en lekker sporten. elke keer kom ik de sportschool uit met een smile op mijn gezicht.

• Love
Waarderingen: ljuv
Bovenaan