Stoned uitgaan?!

exopolitics

Experimenterende gebruiker
een aantal jaar geleden ging ik standaard blowen voor tusssen en na het uitgaan. dan was ik altijd wel compleet van de kaart want ik dronk er best wel bij door.

Ben er een beetje overheen want word er tegenwoordig erg onrustig van vooral op drukke warme plekken enzo maar toen was het altijd wel een succes, het sterkt elkaar aan waardoor je ontzettend lastig lam dronken zat stoned iets wordt. Hilarische lachkicks om mensen die dat helemaal niet kunnen hebben XD :rock:

Dopezilla

Badass junkie
Blowen op feestjes trek ik niet zo. Dan val ik tegen vieren al bijna in slaap, en dat moeten we niet hebben.

In de kroeg doe ik het dan weer wel, soms.

Olle

Oom Klaas

Badass junkie
Meestal blow ik wel met het uitgaan, aardig wat ervoor en erna sowieso en meestal wel wat jointjes tijdens.

Punt erbij en ik ga er weer tegenaan :P

dain

Bewuste gebruiker
Op café en dergelijke meestal vooraf eentje en nadien eentje als ik op de fiets zit. En misschien eentje er middenin, maar die word dan gepassed, en dat komt niet zoveel voor. Als ik naar een goa of dubstep feestje ga word er wel continue gesmoked.

Lauu

Badass junkie
Ligt aan de muziek, het moment en of ik er wel zin in heb(meestal na een paar bier heb ik zin in een blowtje) :P

Andyy

Bewuste gebruiker
neee niks voor mij, wiet tijdens het uitgaan..

deed het 2 jaar terug wel altijd als ik naar een keet ging, zuipen zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe, naar huis gaan kotse kotse kotse en dan heerlijk slapen :smoke:

Oom Klaas

Badass junkie
Andyy zei:

deed het 2 jaar terug wel altijd als ik naar een keet ging, zuipen zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe, naar huis gaan kotse kotse kotse en dan heerlijk slapen :smoke:

En dat is leuk?

Dreuge

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Andyy zei:

En dat is leuk?

wat een domme vraag

Dreuge

Badass junkie
o ik vind het juist een stomme vraag omdat het natuurlijk wel leuk is.. niet om altijd te blijven doen maar een paar keer is echt wel lachen hoor :P

Oom Klaas

Badass junkie
Mwah, dat kotsen is toch niet echt mijn ding.
Ik kan keihard naar de tyfus gaan eens in de zoveel tijd maar kotsen komt er vrijwel nooit bij kijken.

bosvos

Belezen gebruiker
Ik ga meestal gewoon rustig op café en ik drink niet belachelijk veel. Heel soms gaan we tussendoor ergens een jointje roken, ofwel rook ik er eentje op weg naar huis (rustig langs het water naar huis, geen mensen, zalig :grin:)

waaza0

Experimenterende gebruiker
voor mij is het alleen chil als ik de rest van de avond niets meer ga drinken , drank in combinatie met drugs gaat bijna nooit goed bij mij. :P

Dreuge

Badass junkie
kotsen is niet echt relaxed ofoz maar het is ook weer geen drama.. sommige mensen kotsen en klagen de hele nacht dat ze zich kut voelen, maar je kan toch ook ff kotsen en verder chille?? niet dat je per se zo ver moet gaan dat je moet kotsen maar als het gebeurd vind ik het ook weer geen drama hoor, zolang je jezelf zo ver onder controle heb dat je naar de wc loop of ergens buiten

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dreuge zei:
kotsen is niet echt relaxed ofoz maar het is ook weer geen drama.. sommige mensen kotsen en klagen de hele nacht dat ze zich kut voelen, maar je kan toch ook ff kotsen en verder chille?? niet dat je per se zo ver moet gaan dat je moet kotsen maar als het gebeurd vind ik het ook weer geen drama hoor, zolang je jezelf zo ver onder controle heb dat je naar de wc loop of ergens buiten

Inderdaad. Ik vindt kosten ook niet zo erg, als het maar gebeurt is. Dan kan ik weer verder met feesten. :grin:

En soms lucht het zelfs op. Zeker als je al een tijdje met een misselijk gevoel rondloopt.

bosvos

Belezen gebruiker
Dreuge zei:
inderdaad, ik heb al een paar keer voorgehad dat ik eerst friet ging eten (lees: teveel friet ging eten) en daarna een goeie dikke joint rookte om daarna wat te gaan feesten of chillen.
Maar telkens als ik teveel eet en dan blow, dan kots ik. Maar eens alles er uit is en ik een drankje heb om de smaak door te spoelen is alles in orde. Daarna kan ik zelfs weer beginnen eten als zot. (zal aan die lege maag liggen zeker? :grin: )

Dus wat heb ik geleerd? Eerst blowen en dan pas eten :P

whyme

Belezen gebruiker
Hmm, stoned ben ik niet echt een prater. Dus een beetje falend als we naar een café gaan, zitten we daar een beetje duf te wezen :tearsofjoy: Maar als ik kan dansen, en ik ben stronken.. :hearteyes:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Oude tijden als we gewoon buiten zaten de hele nacht aan 1 stuk jointjes rollen en wat zuipen. Nu is het niet meer voor mij, zo stoned uitgaan. Nee, ik zou mezelf de transportkosten besparen voor een feestje waar alleen wiet voorhanden is. Dat lijkt me echt vreselijk saai. De laatste keer dat ik zonder drugs ben uitgegaan was op nieuwjaar en dit was zo vreselijk saai dat ik dan maar uit pure saaiheid dat ik die vodka fles opgezopen heb. Dus niet voor mij, stoned uitgaan

zjimiz

Bewuste gebruiker
een klein beetje stoned kan mi geen kwaad

maar als je meer risico neemt, heb je soms pech en ga je voor de bijl

dit kan wel een avontuur op zich zijn

kijken wat er gebeurt

maar als je het op safe speelt, en je bent niet in je eigen vertrouwde omgeving, is alcohol in verantwoorde hoeveelheden volgens mij het beste (niet noodzakelijkerwijs het tofste)

weyoun22

Bewuste gebruiker
Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
weyoun22 zei:
Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.

Wat is er zo fijn aan de hele dag wazig zijn ? :)

Manonnie

Wijs gebruiker
Hmm, als ik uit ga, ligt er ook aan waar, maar zit ik meestal alleen vol aan de alcohol.
Blowtje is op vrijdagavond of zondagmiddag fijner vind ik.
Vrijdagavond doe ik meestal niet gigantisch veel, zaterdags wel.
Maar mocht ik echt naar een dik feest gaan, dan houd ik het toch echt bij de uppers. :grin:

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
weyoun22 zei:

Is dat een serieuze vraag of..? :confused:

Oom Klaas

Badass junkie
Sublimo zei:
weyoun22 zei:

Wat is er leuk aan ketamine spuiten?
Kom op man...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het was inderdaad een serieuze vraag.

Wat is daar nu zo raar aan ?

De vraag is niet eens sarcastisch bedoelt, ik vraag gewoon wat iemand daar leuk aan vindt. Ik wil alleen maar zijn mening weten. Meer niet.

Als je mij daadwerkelijk zou vragen wat leuk is aan ketamine spuiten, zou je ook een normaal antwoordt krijgen.

Oom Klaas

Badass junkie
Je denkt alleen maar na over de komende 10 minuten, voelt je zwaar rustig in je hoofd, kan overal om lachen, muziek luisteren is heerlijk, je voelt je als een vis in het water (weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven). Oh en muziek met een heftig volume voel je heerlijk in je lichaam als je goed stoned bent.

Maar het voelde voor mij aan alsof het een nogal cynische vraag was, gezien we hier op een drugsforum zitten leek mij nogal een open deur, maar dat het ik fout begrepen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Je denkt alleen maar na over de komende 10 minuten, voelt je zwaar rustig in je hoofd, kan overal om lachen, muziek luisteren is heerlijk, je voelt je als een vis in het water (weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven). Oh en muziek met een heftig volume voel je heerlijk in je lichaam als je goed stoned bent.

Maar het voelde voor mij aan alsof het een nogal cynische vraag was, gezien we hier op een drugsforum zitten leek mij nogal een open deur, maar dat het ik fout begrepen.

Ja, achteraf gezien geef ik je wel gelijk. Als ik mijn post terug lees begrijp ik wel dat het cynisch overkomt. Dat was echter niet mijn intensie. Het was eerder een spontane vraag. :)

En bedankt voor de uitleg ! :grin:

Bovenaan