Stoned uitgaan?!

luchtigtoetje

Badass junkie
Ik ben van mezelf al super rustig dus elke keer als ik blow slaap ik na 2 hijsjes.. niks voor mij dus en helemaal niet tijdens het uitgaan..

Balance

Experimenterende gebruiker
Als ik blow, dan ben ik me soms continu bewust van mijn gedachten. En dat ervaar ik niet als heel prettig. Mijn gedachten gaan dan tollen.

Tomaat

Bewuste gebruiker
Balance zei:
Als ik blow, dan ben ik me soms continu bewust van mijn gedachten. En dat ervaar ik niet als heel prettig. Mijn gedachten gaan dan tollen.

Dan staat de muziek niet hard genoeg! (en heb je nog niet genoeg gedronken) :grin: :stoned:
Wiet + alcohol blijft nog altijd een heerlijke elke-week-combo!

Intoxication

Bewuste gebruiker
Ben ik vanaf gestapt, alleen als alcohol nog de bovehand heeft vindt k het nog fijn, maar stoned uitgaan, en tijdens het feest blowen = voor 1uur slapen op de dansvloer

cropp

Badass junkie
Andyy zei:
luchtigtoetje zei:
Ik ben van mezelf al super rustig dus elke keer als ik blow slaap ik na 2 hijsjes.. niks voor mij dus en helemaal niet tijdens het uitgaan..
+1
Ik ben van mezelf hyper-actief, vooral met alcohol in mijn bloed, dus een jointje zorgt juist rustiger gedrag, anders ga ik baldadige dingen doen, of dingen bedenken waarmee ik mezelf pijn doe en zo...

weyoun22

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
weyoun22 zei:
Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.

Wat is er zo fijn aan de hele dag wazig zijn ? :)

Het vult de dag net dat beetje aan. Maar dan enkel bij metal en alternatieve muziek en dan een concert van een band die je aanspreekt. Ik ga dan vooral op in de lyrics, de zanger en de betekenissen die de nummers hebben (voor mij). Daar past wiet goed bij vind ik.

Als ik naar de kroeg/club ga met vrienden dan ga ik in principe heen voor de mensen en het contact, daar past wiet minder goed bij (vind ik).

Naar een concert dan ga ik echt voor de band zelf, dus lekker vroeg beginnen te spacen en niet zo veel alcohol.

W.F.L.

Badass junkie
Wiet en muziek is altijd een geweldige combinatie :hearteyes:

Maar geldt voor de meeste drugs wel, op ketamine ofzo na dan :grin:

gamezz

Bewuste gebruiker
als ik uitga blow ik echt veel (meer of een normale zaterdag avond)
wordt er eigenlijk ook niet lui van. dansen op dubstep is nu ook niet erg intensief

fiesje

Newbie
Stoned feesten is niets voor mij. Een feesje doe ik liever op een lijn pep of een dopje MD (of2). Als ik gepaft heb voel ik mij anders, lammer als gewoon. Met een lijn pep voel ik me nog steeds mezelf, maar gewoon veel actiever. Joints zijn voor onder vrienden, op feesjes moet je kunnen feesten :grin:

knolselderij

Wijs gebruiker
zoals ik al eerder heb gepost word ik d te hangerig en lui als ik geblowt heb. maar op definitie van dopeheid ga ik toch zeker wel blowen gewoon o.mdat ik HipHop en vooral nederlandstallige hiphop meer kan waarderen en helemaal in n tekst kan kruipen. (hoop datk fit genoeg ben om nog te bouncen als n gek)

1percent

Belezen gebruiker
eigenlijk altijd vrijdagavond vóor het stappen..

eigenlijk altijd eerst naar de shop om te blowen, alleen of met paar vrienden, daarna naar de rest van de groep toe beetje bier te drinken en soms nog wat blowen en daarna de stad in :mrgreen:

het blowen in de shop is ook een soort 'omschakelmoment' tussen de drukke week en het weekend.

Maar echt blowen met uitgaan als naar een discotheek of feest, waar veel drukte is: meestal niet, en hooguit een beetje.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
fiesje zei:
Stoned feesten is niets voor mij. Een feesje doe ik liever op een lijn pep of een dopje MD (of2). Als ik gepaft heb voel ik mij anders, lammer als gewoon. Met een lijn pep voel ik me nog steeds mezelf, maar gewoon veel actiever. Joints zijn voor onder vrienden, op feesjes moet je kunnen feesten :grin:

Is jouw speed getest? Klinkt een beetje als caffeïne. Want met speed op is alles veel interessanter en ben je veel meer dan alleen 'wat actiever'.

schijvenbikker

Als ik voor het uitgaan geblowd heb dan smaakt mij de alcohol minder goed. Echter op het midden van de avond als ik al aardig zat begin te worden vind ik blowen wel zwaar relaxed. En blowen vlak voor ik ga slapen is natuurlijk altijd prettig :stoned:

Sadpanda

Bewuste gebruiker
NorthernLightBE zei:
Is jouw speed getest? Klinkt een beetje als caffeïne. Want met speed op is alles veel interessanter en ben je veel meer dan alleen 'wat actiever'.

Als je al stoned ben en dan gaat snuiven niet.

cropp

Badass junkie
Sadpanda zei:
NorthernLightBE zei:

Als je al stoned ben en dan gaat snuiven niet.
Lul niet man, dan ben je klaarwakker en messcherp binnen 15 seconden...

HTID

Bewuste gebruiker
Ik vind mezelf vervelend als ik stoned ben. Ik presteer niks meer en hang maar wat rond. Daarom ook niet meer met uitgaan...

HTID

Bewuste gebruiker
cropp zei:
HTID zei:
Ik vind mezelf vervelend als ik stoned ben. Ik presteer niks meer en hang maar wat rond. Daarom ook niet meer met uitgaan...
Ook van hash?

Minder, maar ik ga nog steeds in mijn hoofd zitten. In de stad word ik ook nog para van al die mensen, dus beter niet :tongueout:

SjaakT

Alleen als het in een kroeg of iets dergelijks is. Stoned tijdens een hardcore/style feest lijkt me niet iets om uit te proberen, omdat ik er liever op los stamp :)

Bovenaan