Stinkende speed

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Jep. Ook Rotterdam. De ene ruikt inderdaad erger dan een ander. Sterkte voelt ook hetzelfde. Werkt even lang en is even duur. Ook is er soms een verschil in kleur. De één is wit en de ander minder wit. Nu heb ik er één die zo vies is dat ik het weg spoel met een zoete drank zodra het in je keel komt 😬

Gewoon je speed altijd wassen. Zo zorg je ervoor dat het een stuk minder of zelfs helemaal niet stinkt, de zooi eruit is en de kwaliteit van wat je overhebt is goed. Hou je heel weinig over, dan weet je gelijk dat je verstrekker je rotzooi aansmeert 🙃

De drip zal ondanks het wassen nog altijd smerig blijven vind ik haha

Cera

Belezen gebruiker
Gewoon je speed altijd wassen. Zo zorg je ervoor dat het een stuk minder of zelfs helemaal niet stinkt, de zooi eruit is en de kwaliteit van wat je overhebt is goed. Hou je heel weinig over, dan weet je gelijk dat je verstrekker je rotzooi aansmeert 🙃

De drip zal ondanks het wassen nog altijd smerig blijven vind ik haha
Hoe moet je dat wassen?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Tip: kauw ze met een hoop honing in je mond. Het verbergt de smaak en vermindert misselijkheid!

Zelf zweer ik bij Rolo toetjes, maar honing was misschien ook wel een hele goede geweest ja.

Gek dat ik die Rolo toetjes dan wel prima kan eten ook na truffelen. Waar ik bij de coolbest sap dat dus echt niet meer kon voor een lange tijd. Misschien omdat de Rolo echt overheerst waar de coolbestsap zich mengde in de truffelsmaak 😂

• Like
Waarderingen: XMR

XMR

Wijs gebruiker
Zojuist geprobeerd, nope, net zo ubersmerig helaas.
Gek, misschien niet genoeg gedaan dan (of je bent een echte fijnproever), ik knijp echt een enorme hoeveelheid uit zon tube recht in mijn mond. Na een paar keer kauwen proef ik alleen nog maar de honing. Hielp het wel met de misselijkheid?

En uiteraard fijne trip gewenst!

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Gek, misschien niet genoeg gedaan dan (of je bent een echte fijnproever), ik knijp echt een enorme hoeveelheid uit zon tube recht in mijn mond. Na een paar keer kauwen proef ik alleen nog maar de honing. Hielp het wel met de misselijkheid?

En uiteraard fijne trip gewenst!
Nee heb er echt heel veel honing bij gedaan maar vorige keer met pindakaas was beter. Ben inderdaad een fijnproever (;
Misselijk ben ik niet vaak, nu ook helemaal niet gelukkig.
Danku!

Jeye

Experimenterende gebruiker
Jep. Ook Rotterdam. De ene ruikt inderdaad erger dan een ander. Sterkte voelt ook hetzelfde. Werkt even lang en is even duur. Ook is er soms een verschil in kleur. De één is wit en de ander minder wit. Nu heb ik er één die zo vies is dat ik het weg spoel met een zoete drank zodra het in je keel komt 😬
nope

Jeye

Experimenterende gebruiker
nope

caninus

Bewuste gebruiker
Zuiver amphetamine sulfaat is geurloos. Dus wat je ruikt is geen speed. Ik heb altijd begrepen dat de geur kwam van reststoffen uit het productieproces. @caninus weet jij hier meer van?
Dat zal inderdaad wel zo kunnen zijn, maar dat komt met name doordat degene die hem op heeft geklopt geen idee heeft wat hij nou eigenlijk aan het doen is. 9 van de 10 gebruikt niet eens een ph meter en als ze er al 1 gebruiken is het vaak zo'n geel ding van Ali. En daar komt ook nog eens bij dat je de speed van tegenwoordig ook niet goed meer droog krijgt, maar dat hij altijd enigszins vettig aan blijft voelen. Dat is ook de reden waarom je zelden nog ooit amfetamine in pillen aan treft

Bovenaan