Stinkende speed

Snelheid1234

Belezen gebruiker
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: N3K0

MetalGuy

Badass junkie
Wel de welbekende geur/smaak van speed. Die is inderdaad niet lekker. Maar ik kan me niet heugen of dat hier ooit zo ondraaglijk is geweest zoals je beschrijft.

Kortste klap is laten testen! Maar dan zou je dat vooralsnog één voor één per keer moeten doen, omdat je anders als dealer wordt gezien.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Is de speed goed droog? Goed gewassen en gedroogde speed heeft in mijn ervaring bijna geen smaak/geur.
Precies!

Maar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? 😂

In de trein gebruiken ze op die wc' volgens mij een of ander schoonmaakmiddel met ingrediënten die ook worden gebruikt bij de productie van speed.

Het ruikt daar verdacht vaak naar appeltjes pep 😂

Maar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? 😂
Ahá, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.😅

Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ahá, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.😅

Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief.
De smaak van sos is heerlijk. Daar kan ik me in vinden.

Maar de smaak van truffels... Bij elke hap begin ik na verloop van tijd te kokhalzen. Dan gooi ik er een schepje van een rolo toetje achteraan en dan gaat het weer. Volgende hap, lekker kauwen, de smaak komt tot een optimum en ik begin weer te kokhalzen. Rinse with Rolo and repeat.
Ja 15g van die krengen wegwerken was altijd een soort martelgang, maar het was het altijd wel waard 😂

Bij pep is het inderdaad sowieso de link naar de stofjes in je hoofd die het lekker gaan vinden. Een soort pavlov reactie. M'n neus begint nog net niet te lopen zegmaar. Net als bij niet denk ik. Ik was dan fervent speciaalbier fanaat. Maar m'n eerste biertje was ècht niet lekker.

Ik weet niet of je walnoten lekker vindt, maar gelijk al de eerste keer dat ik truffels had gegeten heb ik de link gelegd naar zure walnoten. Die vergelijking kan het een plekje geven in mijn hoofd en maakt ze oprecht nog lekker ook. Misschien niet eens zo’n verkeerd idee om de volgende keer een bakje noten te vullen met 15g nirwana erin gemixt.😂

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik weet niet of je walnoten lekker vindt, maar gelijk al de eerste keer dat ik truffels had gegeten heb ik de link gelegd naar zure walnoten. Die vergelijking kan het een plekje geven in mijn hoofd en maakt ze oprecht nog lekker ook. Misschien niet eens zo’n verkeerd idee om de volgende keer een bakje noten te vullen met 15g nirwana erin gemixt.😂

Ik vind walnoten zeker lekker hoor. En qua textuur komt het enorm overeen, maar dat is dan ook de enige overeenkomst naar mijn mening 😂

Ik kan er niets aan doen. Ik begin er gewoon van te kokhalzen. Als iets vies is kan ik mezelf meestal prima dwingen om door te eten. Maar dat kokhalzen maakt het altijd lastig 😂

Maargoed, ik heb ook een maatje en die zou ze zo als snack eten.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Ik heb het tijdens mijn microdoses altijd gemixt met pecan en walnoten, dat was nog best te doen!

Duurde daarna wel schrikbarend lang voor ik bij die noten geen zure truffel-associatie meer had en er weer van kon genieten als ik ze eens at... ):

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Duurde daarna wel schrikbarend lang voor ik bij die noten geen zure truffel-associatie meer had en er weer van kon genieten als ik ze eens at... ):
Ik had dat dus met cool best aardbei sinaasappelsap. Dat heb ik eens gedronken tijdens en vlak na het eten van truffels. Die associatie bleef aanhouden. Toen heb ik het sapje ruim een jaar niet gedronken en daarna was die associatie ook pas weg.

Apart fenomeen haha

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Ik had dat dus met cool best aardbei sinaasappelsap. Dat heb ik eens gedronken tijdens en vlak na het eten van truffels. Die associatie bleef aanhouden. Toen heb ik het sapje ruim een jaar niet gedronken en daarna was die associatie ook pas weg.

Apart fenomeen haha
Vreemd is dat ja! Alsof je lichaam zich tegen het truffelgif wil wapenen oid. Volgende keer ga ik ze maar weer gewoon puur nemen of met iets wat ik normaal nooit eet 🤷

Queen1990

Experimenterende gebruiker
Hi Allemaal,
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

Echte pep brand en hoort te stinken..

Staytight

Newbie
Hi Allemaal,

Heb het altijd al wel gehad maar wat enorm helpt om de geur te verminderen en overige onzuivere stoffen te verwijderen is het wassen met pure aceton.

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
De geur van natte speed is zo chemisch smerig dat ik er altijd bijna van moet nekken. Droog ruikt het echter bijna niet meer, maar smaak blijft wel een beetje bah.

Jeye

Hi Allemaal,

vroeger paar keer bij mij zat er troep overheen niet de juiste vluchtige stof en ander synthese geel dus

OtherShore

Badass junkie
Zuiver amphetamine sulfaat is geurloos. Dus wat je ruikt is geen speed. Ik heb altijd begrepen dat de geur kwam van reststoffen uit het productieproces. @caninus weet jij hier meer van?

Jeye

mijn speed ruikt naar de geur wat gedroogd moet worden zwavelzuur resten misschien ruik je dat

Jeye

Speed wassen met terpetine??
nee die speed zat terpetine op toen ik hem kreeg gelukkig was hij gratis en hebt een kennis van mij er van genoten misschien was de methanol/aceton op
had de dealer ook niet opgelet want normaal geeft hij me goeie pep altijd met 10% caf erop ongeveer

Laatst bewerkt:

Jeye

niet meer dan 10% caf erop is beter als je met aceton toch 73% zou halen als..aceton meeste caf eruit haalt maar andere stoffen niet testcentrum heeft ook afwijkingen 70-73% testcentrum haal maar er 15 vanaf

Laatst bewerkt:

Jeye

Onzin, is hoofdzakelijk afhankelijk van welke zwaveloplossing is gebruikt om er amfetaminesulfaat van te maken. En nog belangrijker dan het percentage is op welke ph ze hebben afgezuurd en of de reactie uberhaupt volledig heeft plaats gevonden
Speed wassen met terpetine?? zei niet wassen met terpetine ik zei helemaal dat ik helemaal niet bezig was met wassen was 1 x gebeurd normaal werdt het al gewassen voordat ik het kreeg waar het vandaag kwam die dacht dat het kon wassen met terpetine blijkt
Speed wassen met terpetine??

Jeye

mijn speed ruikt naar de geur wat gedroogd moet worden zwavelzuur resten misschien ruik je dat
kan ook best zoo zijn heb ook ergens wel gelezen dat het idd stinkt vondt wel vaag daarnaast dat het ongeveer een half uur duurde voordat het poeder werdt en hij brande 3 x erger dan die ik normaal altijd heb

Jeye

Zuiver amphetamine sulfaat is geurloos. Dus wat je ruikt is geen speed. Ik heb altijd begrepen dat de geur kwam van reststoffen uit het productieproces. @caninus weet jij hier meer van?
nee dan zou je de oplosmiddel ruiken die ruik je wel ff als je pep gaat klaar leggen moet eerst verdampen maar de geur hangt als het compleet verdampt is dan kan je bepaalde reststoffen nog wel ruiken welke geur rook je dan ?

OtherShore

Badass junkie
welke geur rook je dan ?
Bedankt voor je respons. Ik rook op zich niks 🙂 Ik wilde – in het teken van harm reduction – alleen aangeven dat speed geurloos is. Het is dus een slecht teken als je speed stinkt. Natte speed stinkt altijd, maar na het drogen zou speed geurloos moeten zijn. Een bommetje maken van natte speed is geen goed idee omdat je op die manier oplosmiddelen binnen krijgt. Sorry als ik aan het mansplainen ben, maar er werd hierboven gezegd dat goede speed hoort te stinken en het tegendeel is waar.

Ben ook wel benieuwd welke stoffen precies zorgen voor de stank in droge pep, maar ik heb geen specifieke geur in gedachten.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Jeye

OtherShore

Badass junkie
@Neo-Shulginist heeft het een tijdje terug al uitgelegd zie ik:

Zuivere amfetaminesulfaat is wit en geurloos. Dingen die je ruikt zijn oplosmiddelen, overgebleven grondstoffen, versnijdingsmiddelen, en soms de overblijfselen van reacties tussen die vervuilingen. Eigenlijk is het heel gek dat het zo verkocht wordt, want vervuilingen horen er echt niet in te zitten. Maar aangezien het illegaal onder zeer slechte omstandigheden wordt geproduceerd, en de straatprijs heel laag ligt, wordt er nogal mee gerommeld.

Het oplosmiddel wat het vaakst in speed zit is methanol. Dat is een schadelijke en brandbare vloeistof waarvan je zelfs blind kan worden als je er te veel van binnenkrijgt. Natte speed daarom ook niet innemen.
Het versnijdingsmiddel wat het meest gebruikt wordt is cafeïne. Daarvan kan de speed ook gaan stinken en geel verkleuren.

Blijkbaar kan caffeine ook gaan stinken. Dat wist ik niet.

Laatst bewerkt:

Jeye

Bedankt voor je respons. Ik rook op zich niks 🙂 Ik wilde – in het teken van harm reduction – alleen aangeven dat speed geurloos is. Het is dus een slecht teken als je speed stinkt. Natte speed stinkt altijd, maar na het drogen zou speed geurloos moeten zijn. Een bommetje maken van natte speed is geen goed idee omdat je op die manier oplosmiddelen binnen krijgt. Sorry als ik aan het mansplainen ben, maar er werd hierboven gezegd dat goede speed hoort te stinken en het tegendeel is waar.

Ben ook wel benieuwd welke stoffen precies zorgen voor de stank in droge pep, maar ik heb geen specifieke geur in ge

Ben ook wel benieuwd welke stoffen precies zorgen voor de stank in droge pep, maar ik heb geen specifieke geur in gedachten
ben ik ook wel benieuwd naar welke stoffen dat zijn

LucidLucy

Verslaafde in herstel
ik denk de oplosmiddel blijft best tijdje hangen methanol en zwavelzuur is de laatste meng dacht ik

Zwavelzuur hoort er gewoon niet in te zitten. Niet in het eindproduct.

Methanol verdampt bij kamertemperatuur. Ofwel alle methanol verdwijnt tijdens het drogen. Is je speed droog, ruik je dus geen methanol meer.

Wat je wel ruikt zijn dus nog vaste of vloeibare bestanddeeltjes die géén amfetaminesulfaat zijn en dus vervuiling.

Lang verhaal kort. Geur blijft alleen hangen als de stof er daadwerkelijk nog in zit die de geur produceert.

Jeye

Zwavelzuur hoort er gewoon niet in te zitten. Niet in het eindproduct.

Methanol verdampt bij kamertemperatuur. Ofwel alle methanol verdwijnt tijdens het drogen. Is je speed droog, ruik je dus geen methanol meer.

Wat je wel ruikt zijn dus nog vaste of vloeibare bestanddeeltjes die géén amfetaminesulfaat zijn en dus vervuiling.

Lang verhaal kort. Geur blijft alleen hangen als de stof er daadwerkelijk nog in zit die de geur produceert.
jup rest stoffen daarom droog ik het zelf wat langer dan dat het al poeder is

Jeye

Je gaat de speed wel voelen hoor. Of je de nadelige effecten van een heel klein beetje methanol gaat voelen is maar de vraag.
verwarring braken hyperventileren stuipen lage bloedsuikerspiegel nierproblemen amper 30ml dood lelijk spul

Cera

Belezen gebruiker
Hi Allemaal,

Jep. Ook Rotterdam. De ene ruikt inderdaad erger dan een ander. Sterkte voelt ook hetzelfde. Werkt even lang en is even duur. Ook is er soms een verschil in kleur. De één is wit en de ander minder wit. Nu heb ik er één die zo vies is dat ik het weg spoel met een zoete drank zodra het in je keel komt 😬

Bovenaan