stesolid (diazepam)

space scientist

Wijs gebruiker
stesolid (diazepam)

dit vond ik thuis, is voor rectaal gebruik, 10mg/2,5ml. Maar aangezien ik er liever niks in stop, zou ik dit ook kunnen opdrinken of niet? Of anders in een capsule doen en doorslikken?

space scientist

Wijs gebruiker
nee, daar gaat bij mij alleen wat uit :grin: en als het niet kan, neem ik het gewoon niet.

Maar werkt het of niet als je het oraal neemt?

speeseend

Wijs gebruiker
space scientist zei:
nee, daar gaat bij mij alleen wat uit :grin: en als het niet kan, neem ik het gewoon niet.

Maar werkt het of niet als je het oraal neemt?

Als ik jou was zou ik het gewoon doen! Dan kan je nog een soort aan je lijstje toevoegen.

Het is mogelijk dus, waar een wil is, is een weg!

En indien je het enkel oraal tot je wilt nemen, kijk dan gewoon voor een paar pilletjes. Dan weet je zeker dat er niks mis kan gaan. Deze zijn immers voor oraal gebruik

jasper

Wijs gebruiker
zou je hiet niet van moeten kotsen fzo? want het lijkt mij dat er in zo een zetpillen een soort vaseline inzit fzo om het lekkr te laten glijden

space scientist

Wijs gebruiker
nee, het is geen zetpil, is vloeibaar in een knijpflesje. Je moet de tuit inbrengen en dan het flesje leegknijpen.

maar er staat dat er alleen diazepam in zit 2,5ml/10mg, zou ik anders de vloeistof in kunnen laten dampen en dan het poeder slikken?

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Stesolid is naar mijn weten iets anders dan diazepam hoor.. diazepam is om te slapen, stesolid is voor mensen met epilepsie..

BillyBilo

Badass junkie
Lappenpopje zei:
Stesolid is naar mijn weten iets anders dan diazepam hoor.. diazepam is om te slapen, stesolid is voor mensen met epilepsie..

Diazepam is niet om te slapen, maar om je rustiger te houden, en stesolid is zeker wel diazepam.

space scientist

Wijs gebruiker
is ook voor me zusje, die heeft epilepsie. Maar het gaat binnenkort over datum en word dan toch weggegooit. Zou zonde zijn om dan niet te gebruiken :grin:

wat is eigenlijk een normale dosis voor iemand die nooit zo iets gebruikt heeft. En kan je het verdampen om pure diazepam te krijgen dan?

pepito

Bewuste gebruiker
Lappenpopje zei:

lachuh. Stecolit is merknaam voor diazepam rectiole. Kun je ook in wangzak leegspuiten. Inderdaad gebruikt bij insulten ( niet allleen epilepsie, ook onthoudingsinsulten) spierverslapper

getitd0n3

Belezen gebruiker
BUMP

@Pepito waarom geen bron? Share your whealth of knowledge.
Anders blijf je toch welles nietes spelen.
Zou best wel een source willen hebbe waarin staat uitgelegd waarom een rectaal middel ook oraal kan toegediend worden.

Stezolid ,ik kende het niet, is ook niet te koop bij ons, is inderdaad een klein stukje gouden kip van Roche.

http://www.apotheek.nl/Templates/genees ... knaam=true

http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID ... =infotekst

http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWel ... f/IN_S.cfm

Bovenaan