Sterke GHB altijd schudden?

J0rrit

Badass junkie
Ik heb gemerkt uit ervaring dat sterke ghb, die stroperig is, wat betekent dat de ghb niet helemaal goed meer op kan lossen, dat het gewenst is deze te schudden. Mijn theorie hierachter is dat de onopgeloste deeltjes zwaarder zijn dan water en naar beneden zakken. Het verschil is goed te zien en te voelen eigenlijk. Dit is normaal toch?

greets

leppeh

Bewuste gebruiker
Door te schudden verdeel je de niet opgeloste stukjes weer, waardoor je een redelijk egale vloeistof met stukjes krijgt. Wel snel achterover slaan na het schudden :wink:

J0rrit

Badass junkie
leppeh zei:
Door te schudden verdeel je de niet opgeloste stukjes weer, waardoor je een redelijk egale vloeistof met stukjes krijgt. Wel snel achterover slaan na het schudden :wink:

Dus dat is wel normaal?

leppeh

Bewuste gebruiker
Ja, het kan best dat als je niet goed schud je de GHB op de bodem laat liggen en daarom alleen maar water binnen krijgt.

Lood

Experimenterende gebruiker
zolang je oplossing goed helder is (dus niet troebel zoals verse sinaasappelsap bijv)
is de ghb als het goed is gewoon opgelost in het water en dus gelijk verdeeld, het kan zijn dat de oplossing verzadigd is maar dan zou je dus "te goede" GHB moeten hebben wat niet erg waarschijnlijk is :wink: . Mocht dit toch zo zijn is het misschien handiger het wat te verdunnen met water zodat wel alles oplost of natuurlijk even schudden voor gebruik dan wordt alles ook redelijk gelijk verdeeld.

W.F.L.

Badass junkie
Tja, bij mij heeft het in elk geval wel gezorgd voor behoorlijk wat wazigheid..

Had eerst 2ml in m'n flesje AA gedaan en opgedronken, goed effect van enzo, allemaal geen probleem, en ik dacht dat de hoeveelheid GHB die achtergebleven was in het flesje miniem was (ik had niet geschud), tot ik x aantal uur later 2.1ml in een flesje water deed en schudde en dat kwam behoorlijk hard aan (en ik had speed op.) De dag erna ook ontdekt dat het bleef plakken aan de bodem van een beker (geen effect van 1.8ml) dus je kunt inderdaad die GHB het best verdunnen met water of schudden.

Bovenaan