Stelling heroïne :)

Groepsdruk is de aanleiding voor heroïnegebruik.

• Totaal aantal stemmers
    14

Fonty123

Newbie
Hee jongens
Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken:
1. Groepsdruk is de aanleiding voor heroïnegebruik.
Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen xxx

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Nee natuurlijk niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor je beslissingen.

Wel zit het een beetje ingebakken in de nieuwbakken standaard heroinejunk om zo veel mogelijk vrienden en bekenden proberen mee te trekken in de afgrond terwijl ik dat bij andere drugs een stuk minder ben tegengekomen.

• Like
Waarderingen: Bas
Wel zit het een beetje ingebakken in de nieuwbakken standaard heroinejunk om zo veel mogelijk vrienden en bekenden proberen mee te trekken in de afgrond terwijl ik dat bij andere drugs een stuk minder ben tegengekomen.

Klopt, bij crack cocaine zie ik dit overigens ook wel vaker.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Klopt, bij crack cocaine zie ik dit overigens ook wel vaker.

Ja volgens mij is het daar zelfs nog wat erger. Die hoogmoed en het meester voelen in basecoke gebruik. Iedereen zou het moeten doen tot ze beseffen hoe diep ze zitten en kruimels zoeken op de vloer.

Bas

Wijs gebruiker
Hee jongens
Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken:
1. Groepsdruk is de aanleiding voor heroïnegebruik.
Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen xxx
Laat me raden; jij bent dus 'slachtoffer' geworden van die groepsdruk? Laten we dat spreekwoord van: "als iemand anders in de sloot springt, spring jij erachter aan" aanpassen naar: "als iemand anders hero gebruikt, ga jij ook hero gebruiken om een hero te zijn". lol
De meeste mensen die diep in de hero zitten zouden dit een ander nooit aandoen.
Ligt eraan hoe ze over hero denken, lol. Iemand die er van wilt zal iemand anders niet snel hero aanbevelen. Iemand die diep in de hero zit en dit de hemel inprijst, zal dit wel sneller doen. For heros only.

De Zandman

DF-koning
Groepsdruk? Bij smack gebruik??

Eerder het tegenovergestelde!

Bij nogal wat ontmoetingscentra voor de jeugdigere mensen, waar geblowd mag worden, staat vaak aangegeven:

NO JUNKS

Ik ben nog nooit gepushed om met deze drug kennis té gaan maken. Toen ik zwaar in de put zat.
Welnee.
Het tegendeel was het geval!

Bovenaan