Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Soms wordt het gezien als de ergste drug die er bestaat maar dat vind ik weer meer van basecoke.,
Ik denk dat dat ook persoonsgebonden is.Volgens mij staat Meth daar nog boven.
Dat denk ik ook maar de meth en ghb periode heb ik niet meer meegemaakt (gelukkig...)Ik denk dat dat ook persoonsgebonden is.
Of: Er is sprake van een stigmatisering wanneer er Morfine gebruikt wordt.Er is sprake van een stigmatisering als er drugs worden gebruikt.
Op een relatief nieuwe werkplaats waar ik mij af en toe bevind zijn het ook allemaal rokers, ik blijf het maar een rare gewoonte vinden zelfs in vergelijking met andere drugs. Dat je ook van die uitspraken voorbij hoort komen dat het toch maar weer gestopt is met vapen en dus weer is gaan roken omdat vapen blijkbaar toch niet zo gezond is. :')Nicotine
Zou zomaar kunnen, ik heb daar (gelukkig) geen ervaring mee, ghb heb ik gelukkig nog nooit gebruikt, ik vermoed dat dat ook een gevaarlijke drug is, je wordt zeer snel hooked las ik.....Volgens mij staat Meth daar nog boven.