Star dust

Robbyke

Newbie
gisteren mijn allereerste xtc pilletje ooit genomen

viel me zwaar tegen
had 1 pil genomen en na een half uurtje sloeg er wel iets door mijn lichaam
voelde me n beetje blij en grappig ma na een uurtje was het alweer helemaal weg
geen grote oogjes niks.
gewoon slechte pilletjes?
meer nemen? heb er nog 3 liggen

ik had meer effect verwacht van 1 pil.zeker voor de eerste keer
kvond er eigenlijk niks aan

wat moet je normaal voelen van 1 pilletje?

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
ik heb nog geen pillen genomen..

maar vrienden van mij zeggen dat ze ook nix voelen van 1tje en nemen er 2 of 3.

matthijs

Badass junkie
Hmm, je voelt wel wat van een pil hoor....en stond er star dust op de pil of zei de dealer dat het star dust was want dan kan het ook PCP zijn geweest...dat wordt wel eens angel dust genoemd.....

Marcel

Belezen gebruiker
Robbyke zei:

viel me zwaar tegen
geen grote oogjes niks.

Je voelt je geweldig. Maar het aantal pillen zegt NIKS! Je hebt een bepaalde hoeveelheid mdma nodig. Voor mannen is dit tussen de 1,5 - 2 mg per kilo lichaamsgewicht. De eerste keer zou ik aan de 1 - 1,5 kg per kilo gaan zitten. Dus weeg je 70 kilo dan zou ik 70-100 mg pakken.

Als je in NL woont kun je laten testen wat er precies in je pil zit. Dan kun je goed doseren. Te weinig is ook niet goed! http://www.drugs-test.nl

Zorg ervoor dat je de volgende keer goed ben uitgerust, de dagen ervoor weinig of geen alcohol drinkt en ook niet tijdens het nemen van pillen (anders werkt het tegen). En voor een optimaal effect zou ik 8 weken wachten. Dan is het serotonineniveau in je hersenen weer op het oude niveau.

Have fun and take care!

Mr. XTC

Belezen gebruiker
Robbyke zei:

viel me zwaar tegen
geen grote oogjes niks.

de eerste keer ging ik ook niet hard van 1 pil (het was wel goede kwalitiet) ik neem er altijd minimaal 2 en maximaal 4.

roaren*

Bewuste gebruiker
het zal waarschijnluk gewoon een slechte pil geweest zijn, want kherriner mijn eerste keer nog, toen was ek flink aan het spacen van één mitsubiiiischiiii :hearteyes:

Obsessed

Belezen gebruiker
Van myn eerste pil voelde ek ook niets , maar die was licht , paar weken later (heb toen al veel verschillende geprobeerd) moest ik maar 1 Smilie met wenkbrauwen pakken en damn wat ging hij lekker

Robbyke

Newbie
hellow
staat wel degelijk Star Dust opt pilleke. en kom uit belgie (vlakbij maastrich)
volgende keer maar eens 2proberen.ma star dust koop ik in ieder geval niet maar
(tenzij die 2 nu zo super gaan zijn he) anyway tnx voor de replys
kmag dus toch wat meer verwachten van1 pilletje

jacey

Experimenterende gebruiker
Ik heb het met hasj, pillen en coke gehad: Tijdens de eerste keer voelde ik niets. Het is niet verstandig om tegen je te zeggen dat je dan voortaan maar 2 of 3 moet nemen want dat is onverantwoord.
Volgende keer als je naar een feestje gaat probeer dan andere soorten pillen (testen eerst lijkt me heel verstandig!). Volgens mij moet je echt aan 1 pil genoeg hebben.

Marcel

Belezen gebruiker
ALSJEBLIEFT: kunnen we aub niet meer over AANTAL pillen hebben want dat zegt toch helemaal niks!!!

Fijne lui zijn jullie, dadelijk slikt hij 4 pillen van 220 mg en eindigt in het ziekenhuis. Gevaarlijk opmerkingen hier dus over hoeveelheden pillen.

Ik dacht dat we hier toch wel erachter waren dat een pil niks zegt over de hoeveelheid mdma. :cry:

Jeller

Badass junkie
mijn eerste xtc ervaring was ook 1 pil en ik voelde me zeer gelukkig enzo maar niet echt waus.. het hangt gewoon af hoeveel mdma er in zit.. i kheb het ook al gehad dat ik niets voelde van 1 pil en dat ligt niet aan mij want ik doe bijna nooit xtc

Obsessed

Belezen gebruiker
Marcel zei:
ALSJEBLIEFT: kunnen we aub niet meer over AANTAL pillen hebben want dat zegt toch helemaal niks!!!

Fijne lui zijn jullie, dadelijk slikt hij 4 pillen van 220 mg en eindigt in het ziekenhuis. Gevaarlijk opmerkingen hier dus over hoeveelheden pillen.

Ik dacht dat we hier toch wel erachter waren dat een pil niks zegt over de hoeveelheid mdma. :cry:

Niet iedereen weet de hoeveelheden die gebruikt worden enzo , en ook niet iedereen laat z'n pillen testen. De emeste pillen zullen wel van sterkte erschillen , maar er kunne ook gelijkenissen staan dus dan gebruik k liever aantalle dan die in mg te beschrijve

Obsessed

Belezen gebruiker
Dat weet iedereen wel denk ik , maar zoals ik al zei , zo goed als bijna niemand weet hoeveel er in zit. En de pillen die verkocht worden onder zelfde naam zullen misschien ongeveer dezelfde hoeveelheid hebben , ook al zitten er totaal verschillende tussen.

spacekonijn

Badass junkie
de meeste mensen weten echt wel ongeveer wat erin zit.

de meeste mensen laten ze zelf niet testen , maar hebben wel een betrouwbare dealer die ze wel heeft laten testen.

en dezelfde opdruk is natuurlijk niet 'ongeveer' hetzelfde....

Marcel

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
de meeste mensen weten echt wel ongeveer wat erin zit.

de meeste mensen laten ze zelf niet testen , maar hebben wel een betrouwbare dealer die ze wel heeft laten testen.

en dezelfde opdruk is natuurlijk niet 'ongeveer' hetzelfde....

Een 'betrouwbare dealer'? Natuurlijk ken je die man of vrouw wel maar zelfs die dealer weet niet altijd wat hij/zij krijgt hoor!

Marcel

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
Marcel zei:
spacekonijn zei:
Natuurlijk ken je die man of vrouw wel maar zelfs die dealer weet niet altijd wat hij/zij krijgt hoor!
die dealer laat ze dus ook testen..

OK, fair enough... :) las ik even overheen :openmouth:

Ach...en dubbeltest kan ook verrassende resultaten opleveren. We hebben zelfs al dealers meegemaakt die zogenaamde testuitslagen op papier meeleveren (terwijl een testuitslag nooit op papier wordt meegegeven, alleen per telefoon).

Bovenaan