Stank in huis

Chefkea

Experimenterende gebruiker
Ik heb vorige week vrijdag speed genomen en dit 2 dagen in de koelkast bewaard.
Nu na 6 dagen ruikt het hele huis daar nog naar, iedere keer dat ik het ruik ga ik over mijn nek.
Me ouders zijn op vakantie en ik wil van die stank af, hoe doe ik dit ?
Ik spray met oust, dat zou helpen tegen slechte geuren, dus niet maskeren maar verwijderen staat er :P In me auto werkte het toen maar hiermee :confused:

buzzy

Badass junkie
leg een croissantje 10 minuten in de magnetron, en je hele huis ruikt naar barbeque :) Is mij laatst gebeurt ik dacht hij staat op hetelucht hahaha :smoke:

boeka

Newbie
wtf da hebbek nog nooit voorgehad of gehoord zelfs :rolleyes:

Waarschijnlijk ligt er daar iets te rotten ofzo :P
Veel lucifers aan en uit doen, da neemt de geur sterk af.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hoe fokking veel heb jij danwel niet?? de nachtaphotheker in locaal gebied heeft heer mooie kilotjes liggen, ik heb daar binnen nooit pep geroken dat niet van een cd hoesje kwam :sunglasses: :sunglasses:

Chefkea

Ik had 1 gr in de koelkast liggen voor 3 dagen lang en dat is nu 3 dagen geleden dat ik het niet meer heb.

Waar kan dit aan liggen ?
Kijk ik probeerde voor de 1e x speed, maar ik vind het maar niets dus ik wil van die lucht af.
Maar niets helpt. Ik begon het pas te ruiken na 1 dag nadat ik mijn "super kater" heb gehad door die schit. :angry:

Ligt het aan mijn reuk ?
Ik ruik het boven op mijn kamer een beetje overloop bijna niet en in de keuken :kots: wat eeeeeeeeen stank. er ligt niets te rotten in de ijskast of in de prullenbak want die is net geleegd. Ik ruik het vooral boven het aarecht en vooral in de gootstoon dat is niet normaaal daarboven. Er viel een heeeel klein beetje op het aarecht en dat maakte ik schoon met een doekje in de gootsteen maar ik heb een half uur warm water en luchtes erdoorheen staan te spoelen en dat werkte ook niet.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
stinkt er 1 gram pep na 3 dagen nog inje huis??? en je zegt dat je pep rottend ruikt :openmouth:

wat eeeeeeeeen stank. er ligt niets te rotten in de ijskast of in de prullenbak want die is net geleegd. Ik ruik het vooral boven het aarecht en vooral in de gootstoon dat is niet normaaal daarboven
maar een beetje vreemd hoor kerel :confused:
getest?? :wave:

Debris

Bewuste gebruiker
Hoe heb je die stank eigenlijk je neus in gekregen?

Maak 't op of gooi 't in de tuin van de buren.
(of gewoon in een openbare vuilbak).
Maar 1g zo'n stank... Niet normaal.
Tja, de één versnijdt zijn speed met relatine, de ander met vis :grin: .

L

Lid 6909

Gast
Misschien is het de chemische geur die in JOU neus zit? Jij hebt de speed immers opgesnoven!

:grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens mij heb je gewoon een heel vies doekje in je keuken liggen, wat je te lang niet meer hebt uitgespoeld. Of er zitten achterliggende etensresten in je gootsteen te rotten....

mattskovic

Wijs gebruiker
toevalig een garage zet je auto daar start hem geef paar x gas en je huis ruikt naar heerlijke uitlaatgassen (wel goed ventileren) of zet een jerycan met benzine en je ruikt niets anders dan benzine ( niet bij vuur houde )

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik heb het wel eens gehad dat er gewoon speed in je neus blijft hangen en dan ruik je overal speed, maar dat ligt aan jou neusholte niet aan het huis.

Chefkea

Het rare is. ik heb speed gedronken niet gesnoven :P

En ik deed vanmorgen mijn slaapkamer open en ging op de gang staan en pfffffff nu rook ik het daar ook al het gaat verdomme gewoon omhoog. ramen open gooie werkt ook niet. :confused:

Flameon

Badass junkie
Van 1 gram je huis zo ruiken? :openmouth:
Lijkt me praktisch onmogelijk. Misschien zit in het "tussen de oren" omdat je bang bent dat pap en mam het ruiken als ze thuis komen. Laat eens een vriend ofzo bij je thuis komen en vraag hem eens of hij wat opvallends ruikt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Sinds waneer stinkt pep zo vreselijk? Het kan wel eens een penetrante geur hebben ja, maar van een kutgram je hele huis vergiftigd? Of het ligt tussen je oren of het ligt niet aan je pep.. Of je pep was inderdaad met vis versneden.

Wat die dealertjes allemaal niet bedenken he :rolleyes:

Chefkea

Sirous ik heb vanmorge hele wasbak schoon gemaakt liters water erdoorheen gespoeld ruikt het nog neus met water grondig gecleand, en ik ruik het nog komt zo een vriend die laat ik ff ruiken :grin: maar das toch gaar. Als ik namelijk zon putje in dat gatje doe van de wasbak dan ruik je het niet meer haal ik dat ding eruit ruik je het aan de onderkant :confused: Dik ranzig man :kots:

Toen ik speed nam ben ik zeg maar 3 dagen thuis gebleven gewoon beetje thuis tv gekeken en computeren, voelde me zo beroerd. kan het niet zo zijn dat speed uitgeademd wordt en weer ingeadmend en dan weer ne weer over en over.

En dat van die vis doen ze dat echt of loop je me nu te stange :tongueout:

Flameon

Badass junkie
Wow je kon wel aan het hallucineren zijn ofzo :)
Nee een huis kan niet ruiken door uit geademde speed lucht.
Misschien heeft je pap wel ergens 20 kg opgeslagen :wink:
Nah alle gekken op een stokje, maak je geen zorgen haha.

Chefkea

MAar ik ga echt over mijn nek als ik het ruik.
Ik ruik het nie op de zolder kamer omdat daar de deur al 1 week niet is geopend iedereen is op vakantie. ik ga daar half uur liggen en ik ruik niets.

Flameon

Badass junkie
Heeft de vriend die bij je op bezoek is gekomen het ook geroken? :grin:
Je ouders zullen wel bijna thuis arriveren. Maak je geen zorgen, lijkt me haast onmogelijk dat iemand wat ruikt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Chefkea zei:
Sirous ik heb vanmorge hele wasbak schoon gemaakt liters water erdoorheen gespoeld ruikt het nog neus met water grondig gecleand, en ik ruik het nog komt zo een vriend die laat ik ff ruiken :grin: maar das toch gaar. Als ik namelijk zon putje in dat gatje doe van de wasbak dan ruik je het niet meer haal ik dat ding eruit ruik je het aan de onderkant :confused: Dik ranzig man :kots:

Toen ik speed nam ben ik zeg maar 3 dagen thuis gebleven gewoon beetje thuis tv gekeken en computeren, voelde me zo beroerd. kan het niet zo zijn dat speed uitgeademd wordt en weer ingeadmend en dan weer ne weer over en over.

En dat van die vis doen ze dat echt of loop je me nu te stange :tongueout:

Volgens mij ligt er gewoon iets te rotten in je afvoer, het kan echt je pep niet geweest zijn. Spoel even flink met bleek ipv water...

Chefkea

Neej mijn maat rook niets, ik moest vandaag werken en ik ruikte het een klein beetje, net alsof iedereen aan de speed was :tearsofjoy: zo van woow gast ik ruik speed aan je :rock:
woow geast bij jouw ook,,, dude jij ook al ?

Maar ik rook het vandaag als ik boven iets heets sta zoals in de wint van een kaars door de hitte ruik ik het beter denk ik :P
Maar nu kom ik zo thuis en ik ruik het iets meer huid me kop boven de wasbak en wopppa :kots: wat eeeeeeen lucht.
Heb gistere avond mijn hele neus schoongemaakt, gewoon douch water opgesnoven en uitgesnoven :mrgreen: was echt dik clean, ruik het dan nog.
Zijn het mijn hersenen die een loopje met me nemen of wat ?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Chefkea zei:
Maar nu kom ik zo thuis en ik ruik het iets meer huid me kop boven de wasbak en wopppa :kots: wat eeeeeeen lucht.
Heb gistere avond mijn hele neus schoongemaakt, gewoon douch water opgesnoven en uitgesnoven :mrgreen: was echt dik clean, ruik het dan nog.
Zijn het mijn hersenen die een loopje met me nemen of wat ?

Lijkt me duidelijk toch: er ligt iets te rotten in je afvoer! Zoals ik al zei: "Spoel even goed met bleek". Je maakt jezelf alleen maar para nu...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ja sorry hoor,, maar rottende dingen en speed is egt geen soortgelijke geur,
je hebt eerder vermeld dat je het gedronken hebt, dus vraag ik me af of je het ook hebt geroken?? aant zakje ruiken ofzo :sunglasses:
het ruikt meer naar chemishe bloemetjes dan naar rottende shit :rolleyes: :P
dusja,, ik denk dat het in je koppie zit :wave:
:rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben echt een "expert" op het gebied van rottende zooi in je keuken, gootsteen e.d. Schoonmaken is nou eenmaal niet mijn favoriete ding.... Dit lijkt echt meer een geval van een vieze afvoer in combinatie met een ontiegelijke para. :grin:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Ik ben echt een "expert" op het gebied van rottende zooi in je keuken, gootsteen e.d. Schoonmaken is nou eenmaal niet mijn favoriete ding.... Dit lijkt echt meer een geval van een vieze afvoer in combinatie met een ontiegelijke para. :grin:

jaa kan ook goed,, maar heeft jou gootsteen ooit naar pep geroken :confused: en jou pep ooit naar rottende zooi?? :confused:
nee tog :openmouth: lijkt me niet :P als ervaren gebruiker weet jij zeker weten wel dat pep anders ruikt :)

:tearsofjoy:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb wel eens pep die een beetje naar rotte vis of zweetsokken stinkt (vooral als het al wat oudere pep is), maar niet in zo'n mate dat mijn hele huis er naar gaat meuren....

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
oke.. mijn pep heeft nooit zo geroken :confused: wel een zure lucht,, maar niet rottend ofzo :wink:
achjaa,, mischien te veel bewerkt met zwavelzuur?? :confused: zwavel ruikt ook rot namelijk!!

Angramar Temenos

Badass junkie
Het wordt inderdaad wel eens met vis versneden, namelijk fijngemalen visbotten. Dat wordt niet door de neus opgenomen en afgevoerd door het slijm, dus het is heel veilig om je speed zo te versnijden.

Chefkea

Die rottende lucht was een soort van metafoor ofzo :tongueout: ik bedoelde dat het stonk naar speed en dat is voor mij al rot. Omdat ik speed maar nix vind.

Ik had het verpakt in 1 a18tje ofzo zon heel klein vet vrij papiertje.

En er licht hier echt nix te rotten het ruikt precies zo als speed, als de hele dag thuis ben krijg ik er gewoon hoofdpijn van en vies slijm dat vast zit en me neus die ruikt heel goor door die zooi. wil niet eens meer beneden komen om te ontbijten enz omdat het zo stinkt.

jellies

das wel raar zeg...

maarja als je vriend niets ruikt dan ruikt de rest het ook niet of die weten miss niet eens dat pep zo ruikt,ik vind het ook een chemisch bloemen /appel luchtje
ik ga ook over me nek als ik dit ruikt blehh
misschien ben je er zooo op afgeknapt dat het een beetje tussen je oren zit?
hang iig ff zo n automatisch luchtverfrissertje op voordat de rest thuiskomt.
en soms kan er idd iets liggen rotten/broeien in zo n putje dat kan ook apart gaan ruiken :kots:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Niemand in deze topic heeft de topic starter vertelt hoe dom het is om speed te drinken. Dus... Hier. Het is dom om pep te drinken. Tenzij je het met een rietje doet natuurlijk, maar dan nog komt het over je tong en dan krijg je daar weer allemaal ranzige chemische brandwonden. Dit gebeurt ook met snuiven als je het niet goed doet (als je het dus proeft als het naar beneden glijd). Nou moet je niet denken dat je allemaal gaten en rare kleuren op je tong krijgt, maar eerder dat je smaak pupillen aangetast worden en dit is zichtbaar door extra rode plekken op je tong.

Bovenaan