stackers?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
heeft iemand ervaringen met stackers? wat ik me afvraag de afval efecten van speed bevielen me bestwel.. alhoevel de negatieve geestelijke ( angstervaringen hebben me er vanaf geholpen.. nu vroeg ik me af of stackers puur lichaamlijk werken? en je er geen psygose ofzo aan over kunt hou den?

hoop op een reactie :flushed:

Mac...

Badass junkie
Ja ook wel aardig wat ervaring mee opgedaan in de tussentijd.
De afkick is idd minder, maar je moet wel oppassen. Je kan snel net iets te veel pakken. Zeker als je pep gewend bent. En dan kun je nog een stuk meer paranoia van worden. Vooral met de hartkloppingen die nogal gepaard gaan met stackers.

dallandra

Wijs gebruiker
welke stackers bedoel je?
de oude die eigenlijk niet meer te krijgen zijn?
want er zijn nu nieuwe in de verkoop,maar dat=bende.

Mac...

Badass junkie
Ja echt wel.
Vooral op hoe je lichaam reageert op de stackers. omdat je nogal wat gewend bent zul je zeker niet te zuinig aan doen, om toch een flinke kick te krijgen. Maar door te veel te pakken, gaat je lichaam juist heel vreemd reageren.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
In de nieuwe stackers zit geen efedrine meer, dat mat niet meer denk ik.... Bij de apotheker in Belgie kun je nog wel efedrine krijgen zonder voorschrift, dus geen reden meer om nog stackers te kopen denk ik...

Zelf moet ik er niks van weten, slecht voor hart eigenlijk...

belgiumpartycrasher

Experimenterende gebruiker
mathijs zei:
Ephedra pillen waardoor je kan afvallen. De ephedra variant is al een tijdje in Nederland verboden.

speedpillen, gelijk wij ze hier noemen? of is dat nog iets anders??
want die kan je hier nog wel vinden zenne, die speedbolle...

Flashing Moments

Belezen gebruiker
denk niet dat je van efedra een psychose kan overhouden.. of je moet toevallig heel veel aanleg hebben voor een psychose, of heél weinig slapen.
Je kan er wel hart kwalen aan overhouden

matthijs

Badass junkie
je kan van ephedra misbruik net zo goed een psychose overhouden als aan speed misbruik hoor. Het verschilt volgens mij niet zo gek veel van elkaar. :wave:

misssloca

stackers

Ik heb het wel es gebruikt... je kunt ze in verschillende mate krijgen (begin met de laagste omdat je lichaam moet wennen anders kun je je ook minder lekker gaan voelen dat had ik)! Je moet er veel bij bewegen dan krijg je goed resultaat en dat is niet moeilijk want je krijgt veel energie ...je verbranding gaat dubbel snel werken zonder snel moe te worden dus aan te raden bij fitniss of een andere sport. Ik heb het gedaan en verbaasde me over mijn conditie haha :mrgreen: En ik viel hierdoor ook veel af in korte tijd. Dit is gezonder en je combineert zo je eigen kracht met een hulpmiddel die minder slecht is dan speed! Je zult zien. Het kost ongeveer 10 euro dan heb je een klein potje met circa 15 pillen ongeveer dat was toen wel zo jaartje terug! SUCCES :wave:

caatje

Badass junkie
mathijs zei:
je kan van ephedra misbruik net zo goed een psychose overhouden als aan speed misbruik hoor. Het verschilt volgens mij niet zo gek veel van elkaar. :wave:

ik ben een grootverbruiker geweest van ephedra (in de vorm van stackers en yellowcpa) ik nam ze elke avond met een jointje. Ik heb er nix "raars'' aan overgehouden. Maar ik spreek voor mezelf en weet niet wat t met andere dee/doet.

caatje

Badass junkie
mathijs zei:
Hmm ok. Dan trek ik het allemaal weer in.
's avonds ephedra...kon je dan nog wel pitten?

ik ging in die tijd (nu zo'n 1,5 /2 jaar geleden) elek avond pas rond een uur of 3 naar bed. was s'ochtends wel brak. Maar ik had er niet zo'n last van als nu met xtc en dan gaan slapen.

Freaky_S

Newbie
Ik wil die stackers ook hebben. Die nieuwe, zonder efedra lijken me niet zo goed. Maar hoe kun je aan de illegale stackers komen? En het gaat voor mij puur om de afvallende werking ervan. En ja, als je ervan gaat stuiteren...mooi meegenomen dan.

nutsss

Wijs gebruiker
bij veel smartshops hebben ze nog de supercaps pillen onder de toonbank. ik vind ze wel lekker af en toe maar lang niet zo prettig effect geven als speed. 2 of 3 caps in de ochtend en je hebt inderdaad weinig trek meer en veel energie . als je later bij neemt dan wordt ik er altijd een beetje misselijk van.

mienke1

Newbie
supersaps

:wave: bn ook begonnen m supercaps vandaag 3x ingenomen..rustig gevoel maar lichamelijk niet zo energiek..aub antwoorden en raad geven..vind jullie site super..trouwens..

engebelg

[modbreak: een link naar een webwinkel - soort van verkapte reclame - is niet toegestaan hier!]

probeer deze eens

k00k

Bewuste gebruiker
De stackers met ephedra zijn klote. Ik heb die een keertje gepakt naar een feestje. Toen kreeg ik hardkloppingen, zweten, werd misselijk en lijkbleek. Na ff gezeten te hebben en twee flesjes water heb gedronken ging het over. Nevernooit meer.

Flameon

Badass junkie
Ik word idd ook misselijk van die dingen .... althans die keren dat ik het had genomen. Hoe is dat te voorkomen?

Bovenaan