Staafjes ket, bestaat dat nog?

de GT

Bewuste gebruiker
T is alweer een hele tijd geleden dat ik staafjes ket ben tegen gekomen. Was regio Amsterdam destijds. Bestaat dat nog? Heb daaR jaaaren geleden ooit wat van ingeslagen, maar de bodem is in zicht. Het lijkt wel of alle aanbod tegenwoordig uit suikerachtige kristallen bestaat. Naar mijn weten zijn de staafjes de rechtsdraaiende versie en ook wat aterker op het dissociatieve vlak en minder sterk op het fysieke gedeelte. Kan iemand dat bevestigen, of is de suikervormige ket ook prima?
Ik vond sowieso de staafjes er ook leuker uitzien, maarja vind dat tegenwoordig maar eens...

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Kan iemand dat bevestigen, of is de suikervormige ket ook prima?
Er worden op het internet verschillende (tegenstrijdige) dingen beweerd en ik wil nou ook wel graag weten hoe het echt zit. Mijn ervaring is in ieder geval dat 'suiker' ook zijn werk prima doet. En ohja, 'staafjes'/'naaldjes' zijn gewoon nog te krijgen hoor.

Spyro

DF-koning
Ik kan staafjes krijgen. Die werken wel degelijk anders dan bolletjes. Bolletjes is meuk. (Uit mijn ervaring)

Danny46

Bewuste gebruiker
Gebruik alleen nog rc 2F-Ketamine wat prima werkt naar mijn mening alleen blijft moeilijk om het bij een halvje te houden maar het lukt,dit komt wss omdat ik het nog maar 1 keer per week gebruik het middel geeft best snel gewenning .Het schijnt bij veelvuldig blaasproblemen te geven en heb al problemen zat. Met het ouder worden ga je blijkbaar toch wat voorzichiger worden .

Neo-Shulginist

Badass junkie
De vorm van de kristallen wordt bepaald door allerlei verschillende factoren tijdens het kristalliseren zoals de temperatuur, luchtvochtigheid, zuiverheid. Het DIMS doet geen onderzoek naar de chiraliteit van ketamine, waardoor het voor gebruikers heel lastig of onmogelijk is om te verifiëren of ze een bepaald enantiomeer te pakken hebben. In principe is het verschil in subjectieve effecten tussen zuivere R- en S-ketamine meetbaar. Maar de vraag is of onze perceptie ook zo goed is. Uit een Oostenrijks onderzoek (sorry niet wetenschappelijk gepubliceerd) met enkele tientallen samples bleek alle aangeleverde ketamine racemisch te zijn, ondanks dat sommige gebruikers iets anders dachten. Bij racemische ketamine dan zit er zowel R- als S-ketamine in. Er is wel S-ketamine verkrijgbaar in de vorm van ketanest. Maar dat heeft dan een legaal-medische aanvoerroute. Als het al lukt om zoiets van de vrachtwagen te laten vallen dan is de verkrijgbaarheid in ieder geval laag en dan lijkt het me ook dat de dealer je wel echt gaat laten merken hoeveel moeite hij/zij heeft gedaan om echte KETANEST keta binnen te halen met onverbroken zegel en al.

Ik ga er dus persoonlijk van uit dat alle verkochte straatketamine gewoon racemisch is, dat mensen notoir slecht zijn in het betrouwbaar registreren van subjectieve effecten, en dat de bolletjes/staafjes-discussie verder niet op verifiëerbare feiten is gebaseerd. Waarmee ik dus niet wil zeggen dat de observatie onmogelijk heeft kunnen gebeuren, maar alleen dat het niet mogelijk is om de observatie te verifiëren of falsificeren waardoor je niet kunt weten óf het waar is. Het meest verdacht vind ik dus claims van mensen die heel zeker weten hoe het zit.

Laatst bewerkt:

Ketalicious

Experimenterende gebruiker
Als ik spreek van eigen ervaring dan werkt suiker ket (S-ketamine) sterker en meer mentaal en door staafjes (R/RS-ketamine) word bewegen anders maar is er amper een mentale high, vind dat geen klote aan.

Dirkdirk

DF-koning
Toevallig laatst ket genomen dat eruit af als staafjes. Ik wist niet wat me overkwam, in positieve zin, maar ik ging zo hard ik heb nooit die kwaliteit als ik 2-dfck haal van een RC boer.

Bovenaan