Bowserman
Experimenterende gebruiker
Ik slik sinds 6 weken citalopram dus serotonineslurpers als xtc en 4fa zijn geen optie voorlopig. Nu heb ik al wel voorzichtig wat speed gebruikt en dat gaat prima, geen nare bijwerkingen tot nu. Over 3 mmc las ik dat dit ook niet/nauwelijks op je serotonine werkt dus laatst een bommetje gedaan en dat beviel goed. Twee weken later weer en toen merkte ik er geen kloot van.... Ik weet dat dit experimenteel terrein is maar zijn er hier mensen die een SSRI slikken en daarnaast zonder problemen bepaalde drugs gebruiken? Ik zoek vooral een upper (behalve coke, don't like it), ghb, ketamine en alcohol kunnen natuurlijk prima. Maar soms wil je nu eenmaal die extra oempf 
Ik ben een matige gebruiker en de reden dat ik antidepressiva slik is in deze irrelevant, ik gebruik niet om te dempen.
Thank youu!
Btw. Ik heb niet per se een aversie tegen research chemicals, als ze maar niet té obscuur zijn
Ik ben een matige gebruiker en de reden dat ik antidepressiva slik is in deze irrelevant, ik gebruik niet om te dempen.
Thank youu!
Btw. Ik heb niet per se een aversie tegen research chemicals, als ze maar niet té obscuur zijn