Spuiten en Slikken

spacekonijn

Badass junkie
nieuw tv programma vanaf 10 oktober

http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europ ... heroin.ap/

vooral cool uit dat stukje is dit, nl drugsbeleid werkt!

The institute says 6 percent of Dutch have used marijuana recently, compared with 8 percent in the United States, 9 percent in Britain and 9 percent in France.

For cocaine, it was 1.1 percent in Holland -- and rising quickly -- compared to 1.3 percent in the United States, 1.5. percent in Britain and 0.3 percent in France. Comparable data for heroin use were not available.

BacingsPen

Badass junkie
ooo dat staat er dus in die tekst met engelse woorde:P Heb jammer genoeg niet genoeg energie vandaag om in het engels te gaan lezen:confused:

jaja

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
hij gaat xtc heroine en lsd voor de camera nemen onder toezicht van zn moeder

Dat wat ik in eerste instantie in gedachten had zal HIJ :openmouth: waarschijnlijk niet onder toezicht van z'n moeder willen doen.

:)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Aanstaande maandag is het dan op tv hoor!! Om 23:00 uur op Nederland 2.

Trouwens, ik las dat ze wel/ook gaan experimenteren op het gebied van seks.

Persoonlijk vind ik het nogal raar dat ze heroine en opium gaan gebruiken bij wijze van experiment :confused:

Mac...

Badass junkie
Ja tuurlijk, ik denk dat je je wel enigszins kan verplaatsen in hun situatie. Vind ik altijd wel leuk als je kijkt naar iets wat je alleen echt kan begrijpen als je het zelf een keer hebt meegemaakt.

BacingsPen

Badass junkie
dat artikel in het engels bedoel je?

Die is veel te lastig om te lezen en weet de inhoud wel :P

behalve dan die tijd hehe

Mac...

Badass junkie
Ja beetje, vind het wel eens leuk, ten minste meteen reply's op wat je zegt. Maar heb al gevraagd voor een chatbox te koppelen aan het forum, nou hoop ik alleen dat er genoeg animo voor is. Maar lijkt me wel leuk, en je hebt natuurlijk altijd wat om over te lullen.

Mac...

Badass junkie
Ja ben flink aan het hoppen van forum en topic's. Ben me echt kapot aan het lachen, maar bruis echt van de energie... pff, strax echt ff een joint voor de rust :stoned:

Mac...

Badass junkie
Mijn moeder kwam ff binnen, die hoeft ook niet alles te weten, heb je toch weer 10 minuten rust gehad en nou weer hop door naar de volgende chatsessie :P

Krs

Bewuste gebruiker
ik had een achterstand. nu is het goed te doen, ben niet echt snel vandaag houd daar ff rekenig mee aub :P

BacingsPen

Badass junkie
hehe ehhhh ben vergeten wat ik wou zeggen :confused:

Ik geloof er heilig in dat alcohol er voor zorgt dat niks lukt vandaag en dat ik alles maar uitstel...

Dat zou toch juist met wiet zo moeten zijn? :P

BacingsPen

Badass junkie
ja net een gedeelte af, nu ben ik bij de doelvraag die ik bij het topic: 'Zeg wat je denkt' heb vermeld...

ik kom alleen niet verder, matthijs heeft me dan wel een stukje in de goede richting geholpen maar weet ff niet hoe ik hier een hele pagina over ga schrijven...

Vanavond maar weer is aan de wiet en dan kijken of het me dan wel lukt :)

Geloof er nog steeds heilig in dat ik met bepaalde dingen dan beter presteer :)

BacingsPen

Badass junkie
klopt maar uit mijn eindresultaten van mijn middelbare school blijkt dat ik volledige controle had over mijn cijvers. Alles moest een 6 worden, dat was het streven. Alles is een 6 geworden op een paar 7's na :P

Terwijl ik de jaren ervoor vooral met een 8 en bijvoorbeeld 2 5en overgegaan ben :wink:

Tis vreemd en misschien toeval... maar sinds ik wel eens knetter leer zijn mijn cijfers nooit extreem laag en ben ik ook nooit meer geschrokken van een cijfer! Zit het tussen me oren?

Mac...

Badass junkie
Mogelijk, ik weet het niet. Het is wetenschappelijk gezien natuurlijk de grootste flauwe kul dat je beter presteerd met weed, maar "spiritueel" gezien is alles mogelijk.

matthijs

Badass junkie
ik kom alleen niet verder, matthijs heeft me dan wel een stukje in de goede richting geholpen maar weet ff niet hoe ik hier een hele pagina over ga schrijven...

Je kan geen hele pagina's volschrijven met onzin...zit je dan niet in de tweede fase?? :wave:

BacingsPen

Badass junkie
hehe het lukt me gewoon niet vandaag :confused:

En geloof me ik heb op het HBO nu al meer onzin getypt dat dat ik op de havo ooit gedaan heb!

Bovenaan