Spitkaken

Popper

Belezen gebruiker
Ik lees hier op het forum niks over 'spitkaken', terwijl dat toch wel een kenmerk is van iemand die wel eens drugs gebruikt :sunglasses: Ik vroeg mij af of jullie zelf gevoelig zijn voor die spierontwikkeling in je kaak? Heeft er een van jullie ziekelijke spitkaken? Wat vind je er van?

Ik heb het zelf al wel redelijk vaak gedaan, in het begin zag je het nauwelijks ontwikkelen per keer. Maar nu bijv, na 2 maanden niks gedaan te hebben, zijn mijn kaken de dag erna ietsjes breder geworden merk ik gewoon.

Ik hoorde ook dat mensen het bij speed ook kunnen hebben, maar dat heb ik zelf nooit meegemaakt/gemerkt.

Ik ben benieuwd naar de reacties :xtc:

TrippyShit

Badass junkie
Soms heb ik het idee dat mn kaken wel wat getrainder aanvoelen :P Maar tiss nou niet dat ik met een centenbakkie loop ofzo. Of echt bredere kaken. Lijkt me wel fucked up :openmouth: Volgensmij echt een teken dat je wat te veel gebruikt.

king-joost

Experimenterende gebruiker
Hee popper :stoned:

ik merk ook na elke keer spacen, dat mijn kaken iets breder worden :P
je bent niet de enige :wink:

Rustig

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Dus dat zal beteken voor de mensen die elke dag wel een kauwgompje in hun bakkes hebben kaken als een &*%^% hebben?

lijkt me zeer sterk dit,,kan me voorstellen dat je na een avondje klapkaken je kaken voelt de dagen erna...maar dat ze dikker worden? nee lijkt me niet.

Popper

Belezen gebruiker
Nou ik weet niet hoor, maar mijn kaakspieren, en dus ook mijn kaak zijn zichtbaar(als je er op let) breder.

Soma

Bewuste gebruiker
Volgens mij is dat ook omdat je er echt op let en ook echt denkt dat ze breder zijn geworden. Van zo'n paar uurtjes goed doorkauwen gaan je kaakspieren echt niet groter worden denk ik.

TrippyShit

Badass junkie
Neuh, niet echt zichtbaar denk ik. Maar als je wat vaker doet, (had een tijd dat ik het 1x per maand deed soms kleine uitschieter) merk ik toch wel dat mn kaken ietwat 'getrainder' aanvoelen. Kan ook tussen mn oren zitten. Maar echte brede kaken krijg je er niet van hoor. Ja of je moet elk weekend of meerdere dagen in de week mdma nemen.. zoals die man die verslaafd was aan xtc. Die heeft echt zo'n centenbakje ofzo, kaakklem etc zulke dingen.. komtie misschien nooit meer vanaf :openmouth:

xpressurself

Bewuste gebruiker
Heb best wel brede kaken en ook wel aardig wat keren xtc etc. gebruikt. Maar heb sowieso al een aardig hoekig gezicht dus denk niet dat het door drugs komt.

Dat je het de dag daarna voelt is nogal wiedes ja! Die shit nog steeds in je lichaam aan het rondrennen én je hebt ze paar uur daarvoor nog hard misbruikt. :P Heb ook vaak genoeg ( met speed ) dat je de dag(en) daarna nog van die uitschieters hebt. :P

Bovenaan