Spirulina

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
mja
af en toe ene kuurtje is wel gezond.na de feestmaanden , en als jeen paar weken flink bent wezen stappen in het algemeen.

maar non stop dat spul knagen kost klauwen geld , en lijkt dan minder te werken.

grootste nadeel is dat me kak zo naar rotte dakgoot gaat stinken van dat spul

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Afghaan-Gek zei:
grootste nadeel is dat me kak zo naar rotte dakgoot gaat stinken van dat spul

LOL :grin:

Dat heb ik zelf nog niet zo ervaren (mijn kak ruikt altijd naar bloemetjes :wink: ), maar het wordt er idd na een tijdje wel een beetje groenig van...

"Zeg, poept u al groen?" Hahahaha! :grin:

Mindgamer

Badass junkie
Sinds ik dat spul slik, word ik 's ochtends wakker met mijn neus vol, en scheurende lippen.
Zou dat komen doordat dit iets is wat naar buiten moet komen of zo? Na mijn ontbijt heb ik er overigens geen last meer van...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Johancore zei:
Wanneer zou je er wat van moeten merken?

Meestal merk je na een week of twee dat je je energieker en lekkerder voelt, maar dat verschilt ook weer van persoon tot persoon en hangt ook van de hoeveelheid af.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb sinds kort een lekker drankje met spirulina ontdekt. Mango sap met spirulina, bij de natuurvoedings winkel. Erg lekker. :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DrippTone zei:
Ik heb sinds kort een lekker drankje met spirulina ontdekt. Mango sap met spirulina, bij de natuurvoedings winkel. Erg lekker. :hearteyes:

Ja, die ken ik! Die is idd mjammmmmm! :hearteyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Deze past mooi in het nieuwe forum. Ik ga binnenkort wel wat schrijven. :)

Bovenaan