Spieren

Sunseed

Belezen gebruiker
Yo,

Wat doen amfetamines met je spieren?
Ik merk dat ik anders loop, dat mijn houding anders is op amfetamines, zelfzekerder e.d. zonder dit te forceren. De dag daarna ben ik altijd stijf hierdoor. En ik vroeg mij af of je spieren eigenlijk groeien desondanks de speed? Of wordt dit volledig tegengehouden?
Gewoon een vraagje, ben niet van plan om pep te gaan gebruiken om te sporten ofz. :tongueout:

Grtz

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Sunseed zei:
Yo,

Wat doen amfetamines met je spieren?
Ik merk dat ik anders loop, dat mijn houding anders is op amfetamines, zelfzekerder e.d. zonder dit te forceren. De dag daarna ben ik altijd stijf hierdoor. En ik vroeg mij af of je spieren eigenlijk groeien desondanks de speed? Of wordt dit volledig tegengehouden?
Gewoon een vraagje, ben niet van plan om pep te gaan gebruiken om te sporten ofz. :tongueout:

Grtz

ik gok, dat ze gewoon aangespannen zijn, wat zelfverzekerder aanvoelt, maar ook voor een beetje spierpijn zorgt naderhand.

denk dt t zo is aangezien ik mijn kaak altijd aardig "train" tijdens gebruik en naderhand ook spierpijn daarin heb, en kan me dus best voorstellen dat andere spieren ook beinvloedt worden?

Immo

Badass junkie
Zover ik weet breken amfetamines spierweefsel af, dus het lijkt me niet echt effectief om ermee te gaan trainen.

Sunseed

Belezen gebruiker
Immo zei:
Zover ik weet breken amfetamines spierweefsel af, dus het lijkt me niet echt effectief om ermee te gaan trainen.
Heb je hier enige bron van?

Nu is het niet zo dat ik wil sporten onder de pep, maar als die echt (een noemenswaardige hoeveelheid) spiermassa afbreekt, dan kan ik er beter van wegblijven :tongueout:

Immo

Badass junkie
Sunseed zei:
Immo zei:
Heb je hier enige bron van?

Nu is het niet zo dat ik wil sporten onder de pep, maar als die echt (een noemenswaardige hoeveelheid) spiermassa afbreekt, dan kan ik er beter van wegblijven :tongueout:

Om grote hoeveelheden zal het niet gaan, zeker niet als je af en toe gebruikt.

engebelg

Experimenterende gebruiker
speed breekt je spieren op een razendsneltempo af, maak je daar maar geen illusies over.

vernietigend effect op testosteron (dat op een shitload aan manieren je spieren versterkt): In rat studies, it is obvious it exerts its testosterone-smacking down effects through:
-an increase in cAMP (PMID: 8799572)
-decrease in 3beta-HSD activity
-decrease in 17,20 lyase (P450c17) activity
-decrease in 17-KSR activity (another androgenic enzyme which I cant seem to locate the function of right now)
(PMID: 9384514)

waarom je spieren zo doen op pep: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6276953

atbboy

Bewuste gebruiker
engebelg zei:
speed breekt je spieren op een razendsneltempo af, maak je daar maar geen illusies over.

vernietigend effect op testosteron (dat op een shitload aan manieren je spieren versterkt): In rat studies, it is obvious it exerts its testosterone-smacking down effects through:
-an increase in cAMP (PMID: 8799572)
-decrease in 3beta-HSD activity
-decrease in 17,20 lyase (P450c17) activity
-decrease in 17-KSR activity (another androgenic enzyme which I cant seem to locate the function of right now)
(PMID: 9384514)

waarom je spieren zo doen op pep: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6276953

uhmmm jhaaa.. en waar staat dat allemaal voor?

engebelg

Experimenterende gebruiker
cAMP= cyclisch AMP
de rest zijn enzymen die ervoor zorgen dat je of genoeg testo hebt of dat je er ook werkelijk iets mee kan aanvangen.

in a nutshell zorgt pep gewoon voor grote eiwitafbraak, dus byebye spiertjes. het feit dat ze zo hard en mogelijk pijnlijk aanvoelen achteraf is omdat je ze op pep gewoon blijft opspannen, ook al doe je zelf niet echt iets. gewoon je spieren opspannen zorgt niet meteen voor spiergroei, daarvoor heb je stimulatie (=weerstand), rust en voeding nodig. en laat ook die laatste 2 weer iets zijn dat met pep behoorlijk lastig wordt...

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik zeg altijd tegen mensen met hun bangmakerij: Kijk naar verslaafden
Die nemen dagelijks minstens een gram en mits ze hun tandjes poetsen en een beetje blijven eten leven ze toch nog gewoon? Af en toe speed gaat echt niks aan je spieren veranderen, behalve dat ze misschien groeien door het vele dansen :wink:

Bovenaan