Speedvragen.

Elodie

Newbie
Helleu
Ik ga dus binnenkort een keer speed gebruiken, (nog nooit gedaan, alleen ervaring met paddo's & wiet) en jk wil er neusspray van maken. Ik wil het eigenlijk gebruiken op momenten dat ik nieuwe mensen ontmoet (natuurlijk wel ook van te voren) omdat ik echt heel moeilijk praat en zo zou het wat makkelijker worden? Het is dus niet mijn plan om het vaak te gebruiken!
Zou dit volgens juliie werken en zit er nog een bepaalde houdbaarheid aan speed/ of speed in neusspray?

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Man is dit een complot? wtf is er aan de hand met neusspray? neem dan toch gewoon een bommetje?
Ja het zou werken, maar voor een eerste keer is het niet aan te raden.
Je moet kunnen uittellen hoeveel je moet toevoegen op de hoeveelheid vloeistof die er in je spray zit, vervolgens gaan testen hoeveel keer spuiten er inzit, grammen delen door aantal verstuivingen.
Nawegen wat een kleine lijn weegt..... vervolgens de wiskunde

X keer sprayen = Y mg amfetaminen (Y is het gewicht van wat je normaal zou snuiven)

Lijkt me te omslachtig voor een eerste keer + je weet niet of je dat spul goed verdragen kan. Met zo een neusspray kan je nogal eens te enthousiast zijn kan ik me voorstellen. En eens teveel binnen is de lol ervanaf.

In plaats van babelziek word je paranoïa en durft niemand nog aan te kijken.

Je kan het natuurlijk ook nog oplossen en het met een klysma opspuiten maar dat lijkt me niet zo handig ....

Elodie

Newbie
het was ook niet de bedoeling om de eerste keer neusspray te gebruiken, misschien naar een tijdje , en mocht dat het geval zijn dan vraag ik mij af of er een bepaalde houdbaarheidsdatum aan zit?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
aan speed of aan neusspray?? speed kanje niet heel erg lang bewaren, het best in de vriezer, bij natte speed, zo word het altijd bewaard, droge speed kan je denk ik een week of 2 hoog uit bewaren, ik zelf zou dat niet doen, en ik kan het ook niet met 100 procent zekerheid zeggen hoelang het precies houdbaar is, maar idd wat quotethemadraven al zij: je kan beter gewoon een paar lijntjes nemen voordat je er heen gaat en dan mischien nog wat bommetjes tussendoor, ikzelf vind snuiven het beste. :wave: veel plezier en succes de 1e x :stoned:

Elodie

Newbie
psychopsychedelic zei:
aan speed of aan neusspray?? speed kanje niet heel erg lang bewaren, het best in de vriezer, bij natte speed, zo word het altijd bewaard, droge speed kan je denk ik een week of 2 hoog uit bewaren, ik zelf zou dat niet doen, en ik kan het ook niet met 100 procent zekerheid zeggen hoelang het precies houdbaar is, maar idd wat quotethemadraven al zij: je kan beter gewoon een paar lijntjes nemen voordat je er heen gaat en dan mischien nog wat bommetjes tussendoor, ikzelf vind snuiven het beste. :wave: veel plezier en succes de 1e x :stoned:

een paar lijntjes :openmouth: denk je echt? ik heb verder nog nooit iets met speed gedaan, en volgens mij ben ik nogal gevoellig voor drugs aangezien ik bij een inieminiestukje spacecake helemaal ging trippen. (en niet in een goede manier)
En vast een domme vraag maar wat is het verschil tussen droge en natte speed?

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
k, op zich is amfetamine een redelijk stabiele molecule.
Wat niet wegneemt dat de straatspeed die wij kennen vlak na aanmaak al begint aan zijn verarmingsproces, anders zie je dat bij farmaceutische stimulantia. Als je dan ook nog eens weet dat bijna alle medicijnen en dus ook je speed 4 grote boosdoeners kennen nl: lucht,licht,vocht en warmteversnellen het proces aanzienlijk.
Dit is giswerk maar ik vrees niet veel langer dan een week in die omstandigheden.
Luchtdicht verpakt in de koelkast of vriezer merk je na ongeveer een maand al vermindering in sterkte.
Je kiepert het in water, elke keer als je sprayt komt er verse lucht bij, je bewaart het wss in je zak of tas waar het warm is.... Voor je snelle dus alles behalve ideaal. Miss dat na gebruik terug invriezen de levensduur ietwat verlengt maar ik zou er toch maar geen 5 liter van klaarmaken.

Dit is een gissing afgaande op eigen ervaring geen exacte wetenschap.
Je verricht baanbrekend werk :) laat je het weten als je het probeert hoelang je het hebt kunnen bewaren?

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
wat is het verschil tussen droge en natte speed

Droge speed was eerst nat, bij het aanmaken ervan is één van de laatste stappen het wassen of spoelen met Benzeen, dat in combinatie met de olieachtige amfeta die er in zit gemengd in sulfaat geeft de beruchte pasta met zijn typische geur.
Wanneer je die pasta klaarmaakt voor consumptie vervliegt nagenoeg alle achtergebleven benzeen en kom je tot een matig droog poeder.
Te droog is ook niet goed, als het net krijt of cement lijkt scheelt er iets. Als het ruikt naar muffe kleren is ie zo, oud als de straat.
Succes ermee.
Weet waar je aan begint.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
spacecake is zoizo niet te vergelijken met speed, ik denk niet datje na wat speed fout zou gaan, mischien als het uit gaat werken wat kutter voelen enzo, maar dat is normaal, ik vind het bijna onmogenlijk om je kut te voelen na speed, neem gewoon eerst 1 lijn, niet te klein, en dan kijken of je daarna nog bij wilt nemen

mattskovic

Wijs gebruiker
denk dat gewoon speed zelf 1 tot max 2,5 weken houd baar is op een goede plaats (vriezer)

en een pepspay ongeveer 1 week in de koelkast want dit kan je niet invriezen ( dan stollen de water molculles ) en dan krimpt ook nog dat buisje dat in je neusspray zit door de koude.

voor eigen veiligheid zou ik eerst kijken op hoeveel mg je jezelf het prettigst voelt en dan kan je beginne emt berekeningen maken voor je pepspray want de spray is niet 100% acuraat maar wel 100% stealth :mrgreen:

greetz M.

Oom Klaas

Badass junkie
mattskovic zei:
denk dat gewoon speed zelf 1 tot max 2,5 weken houd baar is op een goede plaats (vriezer)

In de vriezer kan je je pep wel langer bewaren dan 2,5 week , alleen in de koelkast zou ik het zeker niet lang bewaren..

Over koelkasten en pep vond ik dit:
Hoe kun je speed het beste bewaren?
Volgens sommige deskundigen is het voor het behoud van amfetamine (speed) van belang dat er geen licht en/of vocht bij kan komen. Koeling is niet echt nodig. Anderen menen dat het bewaren op een plek die koeler is dan de kamertemperatuur het verouderen (degraderen) wel degelijk tegengaat. Een koelkast is niet goed, dat is te vochtig. Het beste is dus om het op een donkere, niet vochtige, koele plek te bewaren
bron: Jellinek

Elodie

Newbie
i dont knowww ik krijg binnenkort wat om uit te proberen dat hoef ik niet te bewaren maar ik wil dus eigenljik een neusspray mee op vakantie nemen.

maar stel dat ik het te lang bewaar en nog gebruik is het dan echt slecht voor me of werkt het gewoon niet?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik denk dat alleen de sterkte afneemt, of het slecht voor je is is natuurlijk logisch dat is niet alleen het geval als het wat ouder is:P ik denk niet dat het ineens slechter voor je word.. veel plezier ermee verder en post ng maar even wat je er van vond :smoke: :wave:

Bovenaan