speedbommetjes

Marieke

Experimenterende gebruiker
Hoe lang kan je speedbommetjes bewaren?
Kheb er nu namelijk wat klaar liggen, maar is vermoedelijk niet verantwoord om nog naar binnen te werken. Bovendien merk ik er dan tog weinig van. Maar als ze niet te bewaren zijn, noujah, dan moet je wat eh

Flameon

Badass junkie
Volgens mij smelten de capsules, wordt door de pep ingebeten zeg maar. Dus denk niet dat ze lang bewaar zijn op die manier.
Geen mogelijkheid om te openen? Pep bij elkaar in een sealzakje doen. Volgens mij kun je als je pep droog, donker en luchtdicht bewaard vrij lang bewaren hoor.

Flameon

Badass junkie
zou zonde zijn als je ingevreten capsules hebt van de pep dadelijk. Dan is het effect van een bommetje weg en nu heb je er wellicht nog wat aan.
Maar als je zo'n ingevreten bommetje ziet dan zie je wel wat pep aanricht :wink::wink:

Marieke

neen ik klappertand bijna niet meer, dus daar heb ik gelukkig geen last van
Had sinds vrijdag me niet geheel aan de nederlandse wetten gehouden, en dat begint nou zijn tol te eisen. Een brakke smoel, men maag houdt met moeite eten binnen door die fucking bommetjes. En bovendien is me neus onlangs lichtelijk verneukt door speed, vandaar de bommetjes. :)

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Hoe komt het dat ik van een bommetje niets voel ?
Of komt het omdat je al speed in je lichaam had.
Ik had ongeveer een gram binnen en ik nam een bommetje van 100 mg denk ik toch dik.
Gerold met een vloeipapiertje ingenomen en echt niets gevoeld.
Of heeft dit een sluwe werking dat je enkel wakker blijft ?

Flameon

Badass junkie
wat heb je gegeten?
Veel gegeten, dan werkt het sowieso al een stuk minder of duurt het langer alvorens het werkt

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ja ik had wel een volle maag het was 2 uur snachts ofzo dacht ik.
Ik had dan nog een bommetje genomen maar weer niets van gevoeld.
Vreemd eigenlijk misschien is het er niet doorgekomen door die volle maag ?

Taat

Bewuste gebruiker
Het komt er wel door, maar voor een bommetje heb je sowieso meer nodig dan met snuiven
Op een lege maag werkt het sneller en krijg je een veel betere rush dan op een volle maag, dus dan heb je ook beter het gevoel dat het werkt..
Heb je die nacht gewoon nog geslapen?

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Taat zei:
Het komt er wel door, maar voor een bommetje heb je sowieso meer nodig dan met snuiven
Op een lege maag werkt het sneller en krijg je een veel betere rush dan op een volle maag, dus dan heb je ook beter het gevoel dat het werkt..
Heb je die nacht gewoon nog geslapen?
Nee natuurlijk niet geslapen want na de bommetjes ben ik terug beginnen snuiven omdat ik ze niet voelde. Ik heb een uurtje gewacht na het bommetje en dan nog 1 dag doorgesnoven.
Dus of het nu is doorgekomen ofniet weet ik niet omdat ik heb doorgesnoven. Maar bommetjes lijken me echt verspilling. Ik weet niet hoe het komt maar ik de smaak van pep in mijn mond vind ik gewoon heerlijk :hearteyes:

Marieke

Toch heb ik liever een maagzweer dan incontinentie...
En anders blijft alleen spuiten over, véél beter voor je lichaam

Pryda

Newbie
Als ik jou was zou ik me niet teveel met bommetjes bezig houde..
Kheb een lange tijd speed gebruikt, hier en daar een bommetje ook
en kheb er een maagzweer aan overgehoude.. en dit wil je echt nie hoor,
nouja kan ook aan mij ligge zwakke maag fzo ;P maar ik zeg het maar

Marieke

Na al zes weken geen speed meer te hebben gehad nog steeds weinig eetlust, wat soms ontaard in een lichte misselijkheid (niet ondraaglijk, wel onaangenaam).
Zijn dat symptomen?

Drientje

DF-koning
Dit kunnen zeker syptomen zijn van een beginnende maagzweer. Neem contact op met je huisarts want wij weten hier niet zoveel als hij/zij.

Marieke

maar als je geen speed meer gebruikt zal het toch niet erger worden dan dit? En gaat het niet vanzelf weer over?

3970

Wijs gebruiker
Marieke zei:
zodat je over een tijdje beter een luier kan dragen?

Kun je even een bronvermelding geven voor deze wijsheid? Anders moet ik misschien ook wel stoppen met pluggen....

Met een beetje pech wordt je trouwens vroeg of laat toch wel incontinent :grin:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Marieke zei:
zodat je over een tijdje beter een luier kan dragen?

Kun je even een bronvermelding geven voor deze wijsheid? Anders moet ik misschien ook wel stoppen met pluggen....

Met een beetje pech wordt je trouwens vroeg of laat toch wel incontinent :grin:

Hoe vaak plug jij 3970? 1x per week? 1x per maand? Ik ben nieuwsgierig geworden, heb ook je sticky gelezen. Ik wil het effect wel een keer ondervinden! Als ik normaal oraal 0,09mg, 70% puur neem, hoeveel moet dat dan zijn als je gaat pluggen? En waar kan je een gelcapsule halen?

Ik had nog een vraag: normaal moet ik na 1 bommetje oraal altijd standaard een half uur daarna echt bloemetjes leggen. Kan het echt niet tegenhouden. Hoe zit dat bij pluggen?

3970

Wijs gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hoe vaak plug jij 3970? 1x per week? 1x per maand? Ik ben nieuwsgierig geworden, heb ook je sticky gelezen. Ik wil het effect wel een keer ondervinden! Als ik normaal oraal 0,09mg, 70% puur neem, hoeveel moet dat dan zijn als je gaat pluggen? En waar kan je een gelcapsule halen?

Ik had nog een vraag: normaal moet ik na 1 bommetje oraal altijd standaard een half uur daarna echt bloemetjes leggen. Kan het echt niet tegenhouden. Hoe zit dat bij pluggen?

Hoe vaak ik plug is moeilijk te zeggen, niet wekelijks, maar om de zoveel weken. Als je iets gaat pluggen zou ik beginnen met 1/3 van wat je normaal oraal neemt. Pluggen kan 2 tot 3 keer zo sterk zijn dan slikken, dus voorzichtig aan beginnen, bij pakken kan altijd nog, andersom niet...

Ik heb mijn capsules op Ebay besteld, kosten daar echt weinig. Maar er zitten ook online leveranciers in NL, en bij smartshops vind je ze ook vaak.

Veel mensen hebben net zoals jij na het nemen van speed aandrang om naar het toilet te moeten. Speed werkt namelijk erg op je darmstelsel,dus dat is normaal. Als je plugt, zul je dit dus ook hebben, maar als het na een half uur pas is maakt het niet uit. De werkzame stof is dan al opgenomen door de darmwand, dus het is niet zo dat je het dan weer kwijt raakt. Wel als je binnen 3 minuten op het kleinste kamertje zit natuurlijk.....

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
3970 zei:
De werkzame stof is dan al opgenomen door de darmwand, dus het is niet zo dat je het dan weer kwijt raakt. Wel als je binnen 3 minuten op het kleinste kamertje zit natuurlijk.....

En als je nou wel al na 5 min moet? Soms heb ik dat ook wel namelijk....En hoe zit het met het branderige gevoel?? Wel te doen?

Bovenaan