Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hoe vaak plug jij 3970? 1x per week? 1x per maand? Ik ben nieuwsgierig geworden, heb ook je sticky gelezen. Ik wil het effect wel een keer ondervinden! Als ik normaal oraal 0,09mg, 70% puur neem, hoeveel moet dat dan zijn als je gaat pluggen? En waar kan je een gelcapsule halen?
Ik had nog een vraag: normaal moet ik na 1 bommetje oraal altijd standaard een half uur daarna echt bloemetjes leggen. Kan het echt niet tegenhouden. Hoe zit dat bij pluggen?
Hoe vaak ik plug is moeilijk te zeggen, niet wekelijks, maar om de zoveel weken. Als je iets gaat pluggen zou ik beginnen met 1/3 van wat je normaal oraal neemt. Pluggen kan 2 tot 3 keer zo sterk zijn dan slikken, dus voorzichtig aan beginnen, bij pakken kan altijd nog, andersom niet...
Ik heb mijn capsules op Ebay besteld, kosten daar echt weinig. Maar er zitten ook online leveranciers in NL, en bij smartshops vind je ze ook vaak.
Veel mensen hebben net zoals jij na het nemen van speed aandrang om naar het toilet te moeten. Speed werkt namelijk erg op je darmstelsel,dus dat is normaal. Als je plugt, zul je dit dus ook hebben, maar als het na een half uur pas is maakt het niet uit. De werkzame stof is dan al opgenomen door de darmwand, dus het is niet zo dat je het dan weer kwijt raakt. Wel als je binnen 3 minuten op het kleinste kamertje zit natuurlijk.....