Neo-Shulginist

Badass junkie
Er zijn best wat mensen die van de dokter dexamfetamine krijgen vanwege ADHD of vergelijkbare stoornissen. Dat is eigenlijk ook niet aan te raden want je loopt er verhoogd risico mee op hart- en vaatproblemen. Nu je 33 bent wordt het wel tijd om over dat soort dingen te gaan nadenken. Ik weet niet hoe oud je ongeveer wil worden? Ouder dan 50?

Sorry voor mijn strenge commentaar, maar misschien kan je wel even een wake-up call gebruiken. Je hebt immers nooit echt met mensen hierover gepraat.

Goed, als je echt van plan bent om dit patroon voort te zetten. Misschien toch maar eens naar de huisarts om het aan te kaarten. Je zal de eerste niet zijn bij wie na jarenlang misbruik van stimulerende middelen alsnog iets van ADHD of ADD wordt vastgesteld, wat dan aanleiding is voor een recept dexamfetamine.

N3K0

Badass junkie
Wat ik wil zeggen is dat mijn gebruik nooit de overhand heeft genomen in mijn

werk sinds mijn 18, alles gaat goed in mijn leven etcetera.

interesseer me in heel weinig en ik vind ook geen motivatie om positief te zijn. Ik weet van mezelf dat ik dus verslaafd ben. Nu ben ik sinds enkele maanden zonder dealer gevallen,
Ik ben ook verhuisd naar een omgeving waar precies niemand dit gebruikt. Ik zit dus zonder en het leven is nu kut. Ik functioneer niet hoe ik wil, mijn vreugde en positiviteit is verdwenen en ik verlang maar naar 1 ding. Speed.
Je spreekt jezelf nogal tegen.

Beter leer je omgaan met het leven en jezelf en ga je aan jezelf werken.

Je bent dus verslaafd aan speed en wil dat nu met iets anders gaan vervangen.

Bovenaan