Speed

3ARC

Newbie
Hey, 2 vragen hier.

Sinds een tijdje vind ik het prettig om in het weekend een lijntje of 3 speed te snuiven, puur uit gezelligheid tussen goede vrienden of tijdens opstap gaan. Wat ik nu merk is dat het snuiven soms erg vervelend is en als ik een andere soort speed probeer doet die in eens heel anders wat eigelijk gewoon prettig is, kan dit zijn door het kwaliteit van het spul of ligt dit aan mij?

Ook merk ik dat ik de laatste tijd weinig tot bijna geen effect meer heb bij het gebruik, en zie het ook niet zitten om steeds meer bij te pakken om het gevoel te krijgen.

Het heeft eerst een tijdje wel goed gewerkt en dat ik dus echt lekker actief, vrolijk en normaal bezweet erbij zat, Dus eigelijk met normalen bijwerkingen.

verder is en gaat mijn lichamelijke en geestelijke verzorging gewoon goed En zou dus niet weten waar deze klachten vandaan komen.

Iemand een idee?

Ik gebruik alweer een goed halfjaar dagelijks, dus ik herken de dingen die jij zei toen ik begon met speed te snatsen, en ja er zit veel kwaliteitsverschil tussen verschillende soorten speed overal, speed is een drug die naar mijn kennis overallinks en rechts word gemaakt en waar geen gigantisch profesioneel lab voor nodig is. mocht de speed echt heelveel branden en wit zijn als je hem krijgt, en geel worden na een paar dagen/een week, dan zit er voor een groot gedeelte caffeïne in. Dit is niet erg hoor want er zijn bijna geen packies te kopen zonder caffeïne…. Uitwassen met aceton zou je kunnen proberen, en koop het altijd “nat” in, je betaalt er een stuk minder voor en t is vaak betere kwaliteit ook!

wat betreft je tweede vraag, dit herken ik heel erg. Dit is precies wat ik had maar mijn reactie uit nieuwsgierigheid was groter-en groter Wordende lijnen neerleggen, dan komje weer op dat oude ”niveau”. dit hadik ook met cocaine, elke keer probeer ik weer op die plek te komen van die ene keer…. Maar neem van mij aan als je dat doet is de kans aanwezig dat je zoals ik zometeen eraanvast komt te zitten, en die pepverslaving is geestelijk een hele taaie kan ik zeggen, its all in your own head. Enigste advies wat ik je kan geven als je niet op t oude niveau komt is een tijdje minder speed doen. Ik ben voor deze pepperiode ook 2 jaar clean geweest en ik ging de eerste maand in deze huidige periode als een raket!!maar nu zit ik opeen punt datik honger krijg van pep, Slaap aan de pep en als ik het niet neem val ik in slaap overal te pas en te onpas, er gaat nu zon 30 gram doorheen per week. neem aan dat je dit niet wilt….. en zowel, neem dan afscheid van je reukvermogen mijn reuk is 90% permanent weg de KnO arts heeft ernaar gekeken….dus ik proef tegenwoordig ook nauwelijks echt mn eten meer.

mocht je nog meer antwoorden zoeken kan je me altijd een pb sturen chef! naast pep hebik zonbeetje alle wel bekende drugs gedaan, op de heftigste paar na dan.

Ochtendstrakke Groeten DokterPepper

• Like
Waarderingen: Kota

HappyMind

Badass junkie
Ik gebruik alweer een goed halfjaar dagelijks, dus ik herken de dingen die jij zei toen ik begon met speed te snatsen, en ja er zit veel kwaliteitsverschil tussen verschillende soorten speed overal, speed is een drug die naar mijn kennis overallinks en rechts word gemaakt en waar geen gigantisch profesioneel lab voor nodig is. mocht de speed echt heelveel branden en wit zijn als je hem krijgt, en geel worden na een paar dagen/een week, dan zit er voor een groot gedeelte caffeïne in. Dit is niet erg hoor want er zijn bijna geen packies te kopen zonder caffeïne…. Uitwassen met aceton zou je kunnen proberen, en koop het altijd “nat” in, je betaalt er een stuk minder voor en t is vaak betere kwaliteit ook!

wat betreft je tweede vraag, dit herken ik heel erg. Dit is precies wat ik had maar mijn reactie uit nieuwsgierigheid was groter-en groter Wordende lijnen neerleggen, dan komje weer op dat oude ”niveau”. dit hadik ook met cocaine, elke keer probeer ik weer op die plek te komen van die ene keer…. Maar neem van mij aan als je dat doet is de kans aanwezig dat je zoals ik zometeen eraanvast komt te zitten, en die pepverslaving is geestelijk een hele taaie kan ik zeggen, its all in your own head. Enigste advies wat ik je kan geven als je niet op t oude niveau komt is een tijdje minder speed doen. Ik ben voor deze pepperiode ook 2 jaar clean geweest en ik ging de eerste maand in deze huidige periode als een raket!!maar nu zit ik opeen punt datik honger krijg van pep, Slaap aan de pep en als ik het niet neem val ik in slaap overal te pas en te onpas, er gaat nu zon 30 gram doorheen per week. neem aan dat je dit niet wilt….. en zowel, neem dan afscheid van je reukvermogen mijn reuk is 90% permanent weg de KnO arts heeft ernaar gekeken….dus ik proef tegenwoordig ook nauwelijks echt mn eten meer.

mocht je nog meer antwoorden zoeken kan je me altijd een pb sturen chef! naast pep hebik zonbeetje alle wel bekende drugs gedaan, op de heftigste paar na dan.

Mijn reactie heeft niets met het topic te maken... maar op je profielfoto ben je herkenbaar in beeld (als jij dat bent). Wellicht een bewuste keuze - dan heb ik niets gezegd - en anders snel veranderen. :)

Laatst bewerkt:
Dit heeft niets met het topic te maken... maar op je profielfoto ben je herkenbaar in beeld (als jij dat bent). Wellicht een bewuste keuze - dan heb ik niets gezegd - en anders snel veranderen. :)
ik dacht juist reactie te geven op de lieve jongen zn vragen….. maargoed, ik hou mn mond wel weer xD en verder maakt het me niks uit wat betreft herkenbaarheid, evengoed bedankt voor het melden!👍🏻

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
ik dacht juist reactie te geven op de lieve jongen zn vragen….. maargoed, ik hou mn mond wel weer xD en verder maakt het me niks uit wat betreft herkenbaarheid, evengoed bedankt voor het melden!👍🏻
De eerste zin ban Happymind haar reactie sloeg niet op jouw reactie. Maar op dat wat zij ging zeggen niks met het topic te maken had.

HappyMind

Badass junkie
Heb m'n reactie aangepast, ik snap je verwarring. Maar bedoelde dat mijn eigen post juist niks te maken had met het topic haha

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hey, 2 vragen hier.

Sinds een tijdje vind ik het prettig om in het weekend een lijntje of 3 speed te snuiven, puur uit gezelligheid tussen goede vrienden of tijdens opstap gaan. Wat ik nu merk is dat het snuiven soms erg vervelend is en als ik een andere soort speed probeer doet die in eens heel anders wat eigelijk gewoon prettig is, kan dit zijn door het kwaliteit van het spul of ligt dit aan mij?
Zuivere amfetaminesulfaat prikt inderdaad niet erg in de neus. Als het wel heel erg prikt dan komt dat meestal door onzuiverheden. De belangrijkste onzuiverheid om te vermijden zijn de oplosmiddelen: dus NOOIT natte speed snuiven. Daarin zit nog methanol en dat is heel giftig (en schadelijk voor de neusslijmvliezen). Ook geen natte speed oraal innemen als bommetje. Daarnaast kunnen er andere versnijdingsmiddelen in de speed zitten. Cafeïne komt inderdaad het vaakst voor.
Ook merk ik dat ik de laatste tijd weinig tot bijna geen effect meer heb bij het gebruik, en zie het ook niet zitten om steeds meer bij te pakken om het gevoel te krijgen.
Tolerantie loopt inderdaad op als je met zulke regelmaat speed gebruikt (en ja elke week een keer speed gebruiken is redelijk vaak). Het valt daarbij te verwachten dat je steeds minder merkt van dezelfde dosering. Goed dat je hebt besloten om niet steeds de dosis te laten oplopen.
verder is en gaat mijn lichamelijke en geestelijke verzorging gewoon goed En zou dus niet weten waar deze klachten vandaan komen.
De tolerantie die ontstaat heeft ook een effect op de dagelijkse psyche. De dopamine-respons raakt afgezwakt, wat gevolgen kan hebben voor beloningsgevoelens van gedrag. Soms kunnen de symptomen daarvan subtiel zijn: wat eerder vermoeid, minder actief gedrag, verminderde passie voor zaken die je normaal drijven, eerder verveeld, prikkelzucht, impulsiviteit, gevoelens van onrust, dat soort dingen. Meestal merk je pas het verschil als je een tijdje stopt en dan merkt dat je je energieker voelt en toch wat positiever in je vel zit.
Dit soort effecten verschillen natuurlijk per persoon en per situatie. Maar wij mensen zijn ook heel goed in het sturen van de perceptie. Dus wat we doorhebben is lang niet altijd hetzelfde als wat er aan de hand is :wink:

Ohja helemaal vergeten te melden, natte speed legt men altijd eerst te drogen, laat al het vocht en de oplosmiddelen eruit dampen, bij een verwarming is dit met een half uurtje gedaan. En nooit op plastic hoesjes drogen!! De pep bijt in het plastic in en laat je hoesjes achter met een grovere niet gladden textuur (melkglas idee). Mocht je een stap voor stap uitleg willen hoe te drogen pb maar dan maakik die 👍🏻

De eerste zin ban Happymind haar reactie sloeg niet op jouw reactie. Maar op dat wat zij ging zeggen niks met het topic te maken had.
Oh jeetje ja nu snap ik hem….. xD ja ik heb ook maar een lange nacht achter de rug, en moet vanavond/vannacht ook naar een illegale rave toe, dus word een taai weekend en ik begin nu al met dit vage gedoe…. Ik heb frisse nieuwsgierigheid hoever ik kom zondag :3

• Like
Waarderingen: Kota

Kota

Belezen gebruiker
Oh jeetje ja nu snap ik hem….. xD ja ik heb ook maar een lange nacht achter de rug, en moet vanavond/vannacht ook naar een illegale rave toe, dus word een taai weekend en ik begin nu al met dit vage gedoe…. Ik heb frisse nieuwsgierigheid hoever ik kom zondag :3
Alsje even echt een opkicker nodig heb doe dan eens wat speed bij je koffie als je dat drinkt. Ik liet vroeger altijd genoeg aan mn zakjes plakken en lostte deze gwn op in mn tas koffie. Iets waar je wel best mee oppast om het niet al te regelmatig te doen. Is dubbel zo schadelijk als een lijntje, komt ook veel harder aan dan een bommetje.

Blauweaap

Badass junkie

Ook altijd een verstopte neus?

CeeCee

Bewuste gebruiker
En wat kan je hier het best tegen doen?
Heel eerlijk…
Ik persoonlijk lastte per direct een serieuze pauze in! Bevalt me prima!
Had zoveel last van mijn neus na 2 maanden non-stop wekelijks en helaas tijdelijks dagelijks gebruik dat mijn slijmvliezen zo vreselijk opgezet waren dat ik extreem nasaal sprak/klonk. Ik enorme korstvorming in mijn neusgaten had. Neuspeuteren langzaam als tic ontwikkelde. En echt 2 volle weken zalf heb moeten smeren om mijn neus te helpen helen. Ik ben een aantal weken geleden over op bommetjes voor zolang het nodig is 😊 Helemaal geen speed meer voor mij overigens momenteel.

Laatst bewerkt:

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Heel eerlijk…
Ik lastte per direct een serieuze pauze in.
Had zoveel last van mijn neus na 2 maanden afgewisseld wekelijks/dagelijks snuiven dat mijn slijmvliezen zo opgezet waren. Ik enorme korstvorming had. Neuspeuteren als tic ontwikkelde. En echt 2 weken zalf heb moeten smeren om mijn neus te helpen helen. Ik ben over op bommetjes zolang nodig is 😊 Helemaal geen speed meer voor mij overigens momenteel.
Het probleem is dat ik bommetjes niet zo leuk vind, puur omdat ik er bijna nooit iets van voel. Ik gooi er zeker genoeg in maar toch heb ik geen effect…

CeeCee

Bewuste gebruiker
Het probleem is dat ik bommetjes niet zo leuk vind, puur omdat ik er bijna nooit iets van voel. Ik gooi er zeker genoeg in maar toch heb ik geen effect…
Same here!
Tot ik de voor mij juiste dosering had.
En wellicht heeft je tolerantie voor minder effect gezorgd 😊 Het effect van oraal en snuiven is overigens niet te vergelijken. Van een goede bom (zeker na een week niet gebruiken) krijg ik een serieuze boost. Deze genereert stapelen niet zo explosief.

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Same here!
Tot ik de voor mij juiste dosering had.
En wellicht heeft je tolerantie voor minder effect gezorgd 😊 Het effect van oraal en snuiven is overigens niet te vergelijken. Van een goede bom (zeker na een week niet gebruiken) krijg ik een serieuze boost. Deze genereert stapelen niet zo explosief.
Ja misschien toch nog zoeken naar die juiste dosering voor mij. Ik heb er ooit zeer veel van gevoeld en ik weet nog dat ik dat super vond. ☺️

Bovenaan