speed

crazy jack

Experimenterende gebruiker
wat zommes zegt,daar sta ik helemaal achter.idd,14 jaar,je zit nog in je ontwikkelingsfase,ik was ook 14 jaar bij mn eerste lijn,maar heb t daarna pas weer gedaan toen ik 16 was,en op mn 18e zat ik tot mn 22e volop aan de speed.en idd,wat als je straks 16 ben,en misschien in de tussentyd andere soorten drugs geprobeerd,dan is er niets meer aan,aan t effect.dan is de lol er van af,en dan kan de drugs JOUW gaan gebruiken.je bent nog maar 14,denk na,het lijkt of t niets uitmaakt,op mn 14e dacht ik ook dat ik wel oud genoeg was,maar 14 is echt nog jong.volwassen ga je pas echt worden op je 23e....en dan nog ben je jong.

kijk goed uit met die troep meisje,zeker als je nog maar 14 bent,zo leuk is t allemaal niet als je er aan gewend gaat raken.nu lijkt t nog onschuldig voor je,en ik weet dat je nu denkt,joh,ouwe,lul toch niet zo als een ouwe lul,ik ben al 14,oud genoeg,maar ik hoop voor jou dat je niet achter de nadelige effecten van regulier speed gebruiken hoeft te komen,want als je daar achter komt,en je denkt terug aan waar''crazy jack''je voor gewaarschuwd heeft op t drugsforum destyds,dan ga je zeker denken,ja had ik crazy jack zijn raad maar opgevolgd.

niet om je aan te vallen of als een ouwe lul te klinken,maar ik wil je alleen maar waarschuwen,omdat ik t zelf aan den lijve heb ondervonden en vrienden en vriendinnen door naar de klote heb zien gaan.zo''n doffe ellende gun je misschien je ergste vijand niet eens,daarom wil ik raad geven aan mensen dat ze er mee oppassen.en niet om als een ouwe zeikerd over te komen,maar het gaat me van t hart als ik jou zo zie schryven als 14 jarige..

en die hartkloppingen van 112 per minuut,dat kan nog erger,om van black out te gaan door te weinig eten en vitaminen nog maar te zwygen,en de paranoide aanvallen die je kan krygen,een ingevallen gezicht,maatschappelijke problemen,je wordt onaantrekkelijker,weet waar je mee bezig bent.......

greets jack

sorry,ging iets verkeerd,deze hoort in het topic over ''is dat wel goed?'van dat meisje van 14 dat hartkloppingen van 112 bpm had gekregen(wat nog best wel meevalt,hopelijk is ze goed geschrokken hierdoor)

hardcoreslave

Experimenterende gebruiker
flash kieke zei:
Ze gaat er pas achter komen als ze wat langer gebruikt,en geloof mij,dat meisje gaat spijt krygen.

ja dat denk ik ook wel, ik d8 vroeger (2 jaar trug) ook heel makkelijk zo van ah joh t valt wel mee.
tot je op een gegeven moment zo lang gebruikt en je denkt op een x okee nu is t genoeg ik wil niet meer, maar dan is t vaak al te laat dus heel moelijk om er van af te blijven/komen.
en dan is het idd niet zo luek meer.

dus bij deze dat meisje moet er idd mee uitkijken als ik al die verhalen zo lees

Bovenaan