Speed??

Ome_Escobar

Experimenterende gebruiker
Ik vroeg me af af het mogelijk is om zelf speed te maken???

Heeft iemand hier daar recepten voor??
Dit is alleen voor informatieve doeleinden! en niet voor commercieele doel einden!

Bij voorbaat dank
Ome Escobar

alberthoffman

Belezen gebruiker
idd beter koop je het...
als je het zelf wilt gaan maken loop je de kans dat 10 jaar van je leven in eens wordt ingekort ehhe beter laat je dit proces aan de pro's over want dat heb je er toch echt niet voor over denk ik...

check btw de nieuwe serie breaking bad
http://www.sidereel.com/Breaking_Bad
:wink: leipe shit ouwe

The_kid

er zijn recepten op het web voor het produceren van amphetamine er zijn meer dan 50 verschillende bereidingswijzen ik ga je ze in ieder geval niet geven want het is veel te gevaarlijk omdat je met gevaarlijke en bedwelmende producten werkt o.a. ethyl ether en dergelijke

-spaceman-

Badass junkie
Ome_Escobar zei:

ten eerste zal ik mild zijn aangezien je nog niet veel tijd heb doorgebracht in drugsland... een beetje ervaren drugsgebruiker weet natuurlijk dat het NIET mogelijk is om speed te maken... Dit word al jaren geimporteerd van de maan, maanstof jongen, zegt dat je wat...

groetjes van een helpende hand!

Wacky

Badass junkie
-spaceman- zei:
Ome_Escobar zei:

ten eerste zal ik mild zijn aangezien je nog niet veel tijd heb doorgebracht in drugsland... een beetje ervaren drugsgebruiker weet natuurlijk dat het NIET mogelijk is om speed te maken... Dit word al jaren geimporteerd van de maan, maanstof jongen, zegt dat je wat...

groetjes van een helpende hand!

Moonsugar :P

Amvitamine

Jerrycan Kerosine innemen om jezelf als een raket naar het maanlab te begeven. Meetingsuitnodigingen worden wel verwacht. :grin:

Antondebeuker

Niet zelf maken.
Het is veel te gevaarlijk, vooral als je geen gedegen opleiding in de chemie hebt gehad. Verder is speed veel makkelijker te krijgen als de grondstoffen die je voor de bereiding nodig hebt.
Ook heb je allerlei laboratoriummateriaal nodig, zelf in je bijkeuken gaan prutsen met pannetjes en potjes is vragen om een langdurig verblijf in een brandwondencentrum.

nutsss

Wijs gebruiker
het kan gewonnen worden uit de natuurlijke stof ephedra. Je hebt zwavel nodig en nog wat spul.

Ephedra pillen zijn hier en daar nog te koop en kan je ook als soort van alternatief voor speed gebruiken.

Maar het kan niet echt interessant zijn tenzij je kilo's per week wilt gaan fabriceren.

Bovenaan