Speed vs Coke !!!

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Heuj er zal best al wel zo een soort topicje zijn maar kan het ff niet vinden met de zoekfunctie :

Ik ben van mening dat als je dan iets wil snuiven je beter speed dan coke kan nemen qua effect en de rush die het geeft.
Heb nu al vaak genoeg speed gedaan de keren kan ik niet meer tellen , en nu een 2 keer coke ofzo maar ik moet zeggen dat ik coke echt niks maar dan ook niks van een bijzondere toevoeging vind.
Ik blij ben dat ik er niks aan vind, ik snap niet dat mensen verslaafd kunnen raken aan een drugs die zoveel geld kost en die zo weinig en zo een kortstondig effect heeft. Tuurlijk als ik het aangeboden krijg dan gaat het wel mijn neusje in maar een echte toevoeging vind ik het niet geven het effect wat het op mij heeft en het gevoel dat ik er van krijg heb ik al vaak genoeg gewoon van mezelf.
Pep daar integen vind ik gewoon leuk en lekker goedkoop dus je kan veel kopen en langer plezier eraan beleven en het wakkertje wakker effect is natuurlijk heerlijk als je ff wat langer door wil gaan . Bijv een heel weekend aan een stuk :grin:. Ook dat lekker gevoel over je lichaam enzo ik hou het lekker bij men amfetamines :grin: !!

Mijn motto is ook : Geef me 5 gram speed en ik verveel me niet , Geef me 1 gram coke voel niks en ben alweer Broke !!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In het coke gedeelte staat er precies hetzelfde topic, daar stemmen de meeste mensen op coke, hier zal het wel speed zijn :rolleyes: .

Heb wel pep genomen maar geen coke, en dit wil ik wel zo houden.
Heb liever nieuwe sneakers dan 1,5gram sos :wave:

Taat

Bewuste gebruiker
Tsja dit blijft een eindeloze discussie tussen die-had speed fans en de sos snuivers over wat nu beter zou zijn..

Mijn voorkeur gaat over en overduidelijk naar de speed

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Gebruik al een aantal jaren af en toe coke en speed (geen van beiden in mijn rijtje favorieten ben meer van de psychedelica). Mijn ervaring is dat speed effectiever, goedkoper en simpelweg veel langer werkt. Coke is leuk als je meer dan een gram in je bezit hebt voor de avond, speed is beter als je lekker voor een 10tje klaar wil zijn :wink: ! Groot verschil is wel dat je de dagen na speed beetje brak en misselijk kan wezen en coke heeft weinig naweeen, maar goed dat is ook logisch aangezien speed twee keer zo heftig is :beer:

Taat

Bewuste gebruiker
Helaas dat je bij coke alleen altijd meer wilt, ook al heb je meer dan een gram (goeie) sos op een avond, en je hebt een goeie avond, zelfs dan wou ik vaak nog wel meer..

Met 2 lijnen goeie speed op een dag/avond vermaak ik me toppie, stamp het nodige voedsel met vaak wat tegenzin mijn strot in, en heb ik weinig last van een kater..
Als je een beetje met speed om kunt gaan en dus wat eet/drinkt is er vrij weinig aan de hand als het geen dagelijks gebruik word..
Daarom ga ik 100% voor de speed :hearteyes:

Immo

Badass junkie
Mijn post in het cocaïne forum:

Ik heb 1 keer in mijn leven coke gebruikt en ik vond het heerlijk, maar aan de andere kant vind ik speed ook super. Ik heb deze 2 drugs ook wel eens zitten vergelijken en ben tot de conclusie gekomen dat ik liever speed pak. Eerlijk gezegt vond ik het effect van coke wel lekkerder maar het duurde zo kort en je moet ook nog eens heel de tijd bijpakken wat behoorlijk iriitant is. Speed heeft een lange rush en je hoeft als je goed doseerd nooit bij te nemen. Tja en qua kosten, Bij coke ben je al snel 50 euro kwijt voor een avondje en met speed ben ik zelf met 1 euro klaar voor een hele avond speedy zijn. 100mg speed in een capsuletje en klaar.

Geef mij maar speed. :grin:

Antigone

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
Heb liever nieuwe sneakers dan 1,5gram sos :wave:
Ik hou niet van coke en ik hou niet van sneakers, dus mag je de mijne wel hebben :tearsofjoy:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb anderhalf jaar lang wekelijks coke gebruikt en ben er van de een op andere dag mee gestopt. Ik heb ook veeeeeel liever een beetje pep!

Bovenaan