Speed VS Coke

Wat vinden jullie lekkerder ?

• Speed

Stemmen: 120 50,4%
  • Coke

Stemmen: 118 49,6%

• Totaal aantal stemmers
    238

Dutchy

Experimenterende gebruiker
Wat vinden jullie beter, en waarom ?

Persoonlijk ga ik toch liever voor de coke.

Ten eerste de smaak van speed vind ik zo debiel smerig dat is gewoon niet grappig meer. En ik heb altijd het idee dat ik een beetje opgefokt word van speed terwijl coke mij wat relaxter houdt. Verder vind ik het ook kut van speed dat je de hele tijd het warm en hebt en 10 seconde later koud.

Gemini

Badass junkie
Zijn er niet al meer van zulke topics?

Anyway, ik ga voor coke. Ik vind pep geen fijn spul en ik wil niet de hele nacht wakker liggen. Het mag dan wel goedkoper zijn en je hebt er minder van nodig, maar ik voel me liever relaxter en dat ik wat meer geld heb uitgegeven.

Dutchy

Mijn excuses als er al meerdere topics hierover zijn. Had al een beetje rondgekeken maar ben niet de beste zoeker ( + een beetje lui :wink: ).

Dat wakkerblijven vind ik inderdaad ook echt een hel met speed. De hele nacht liggen draaien enzo... Bah niks voor mij.

Dan idd maar wat meer geld uitgeven :grin:

davie

Wijs gebruiker
Doe mij dan maar sos. De laatste keer dat ik pep ophad sliep ik een paar dagen niet. Maar pep kan ook wel lekker zijn, alleen bij mij duurt het altijd veel te lang voordat ik weer de oude ben. Ik hou niet zo van drugs waarvan je langer dan 1 dag last kan hebben.

juuleke

Coke.

Pep geeft je echt zo'n chemische, smerige smaak in je mond en neus, het brand als de hel en de volgende dag ben je zo brak als iets en kun je niks eten.

Sos vind ik persoonlijk geen vieze smaak hebben, het brand niet en ik kan gewoon de volgende dag eten

Dutchy

Ik had eigenlijk wel kunnen bedenken dat in het coke forum iedereen voor coke zou stemmen :grin:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
juuleke zei:
Coke.

Pep geeft je echt zo'n chemische, smerige smaak in je mond en neus, het brand als de hel en de volgende dag ben je zo brak als iets en kun je niks eten.

Sos vind ik persoonlijk geen vieze smaak hebben, het brand niet en ik kan gewoon de volgende dag eten

Je kan speed ook gewoon in een vloeitje doen en doorslikken, dan heb je nergens last van hoor! :beer:

Atropa

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Dex uiteraard .... NIETS kan de Dex overtreffen ...

Persoonlijk vind ik het veels te lang doorwerken. Neem aan dat je het over dextro-amphetamine hebt? Of dexedrine?

Van dextro-amphetamine werd ik nooit echt actief, maar slaap valt gewoon echt 24 uur niet te vatten.

Ewie

Belezen gebruiker
Coke, speed geeft bij mij echt een klote kater de dag erna... Ook kan ik er absoluut niet bij eten, slaap niet, zweet en stink enorm bij/na gebruik en het brand ook nog een behoorlijk... Eigenlijk is speed gewoon dikke troep, maar dat zie je ook wel aan de prijs.

Albino

Bewuste gebruiker
Doe mij toch maar coke, heb het nu 4x gebruikt en de laatste keer (afgelopen nacht) was echt 10x lekkerder dan alle vorige keren drugs (pep, xtc, mdma). Wel in combinatie met alcohol ofcourse :grin:.

zot

Newbie
moest ik veel geld te veel hebben was het elke week coke .maar speed vind ook nie slecht :openmouth:

Aking

Wijs gebruiker
Van speed voel ik weinig (los van dat ik wakker blijf) dus doe mij maar coke (al heeft dat ook niet louter voordelen)

Immo

Badass junkie
Ik heb 1 keer in mijn leven coke gebruikt en ik vond het heerlijk, maar aan de andere kant vind ik speed ook super. Ik heb deze 2 drugs ook wel eens zitten vergelijken en ben tot de conclusie gekomen dat ik liever speed pak. Eerlijk gezegt vond ik het effect van coke wel lekkerder maar het duurde zo kort en je moet ook nog eens heel de tijd bijpakken wat behoorlijk iriitant is. Speed heeft een lange rush en je hoeft als je goed doseerd nooit bij te nemen. Tja en qua kosten, Bij coke ben je al snel 50 euro kwijt voor een avondje en met speed ben ik zelf met 1 euro klaar voor een hele avond speedy zijn. 100mg speed in een capsuletje en klaar.

Geef mij maar speed. :grin:

Ghanzibaldhi

Speed = boerencoke (mensen die geen geld hebben).

Cocaïña = Rlxt, lekker slapen na een avond feesten, dag erna niet echt brak (maar je merkt t wel natuurlijk) opstaan en lekker ontbijten. Tegen de middag voel je je weer beter en 's avonds kun je weer gas geven! :beer: Nou moet ik wel zeggen, als er veel van gebruikt kan je ook niet slapen en je kan je er net zo kut van gaan voelen als speed, maar het gaat ook gewoon veel sneller over.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik heb coke, speed en dex gebruikt en van de drie was dex toch echt het aller aller lekkerst. Ongelovelijk hoe hard dat was, en hoe lang het ook door ging. Ik was bijna 1 hele dag gewoon op mijn luie reet aan het zitten om te genieten van die rush. En ik was in totaal 3 dagen wakker, maar die eerste dag en de dag daarna zal ik nooit meer vergeten. Fuck coke. :P

LSO

Newbie
zekerste weten coke, ik word van speed altijd helemaal paranoia + dat ik de volgende dag totaal hersendood ben.

Peertje

Coke, hands down.

Coke "smaakt"lekkerder, coke "voelt"lekkerder (als je het snuift dus), coke ruikt lekkerder...

Enige nadeel is dat je er echt bergen van nodig hebt voor een goede avond (zoals boven al vermeld) ik kan met een pakje pep echt 10 keer zo lang doen als met coke, dat is echt zo op :( en dan is het inderdaad nog duurder ook ja.. maar ach, alle "lol" heeft zijn prijs nietwaar? De ene drank is bijvoorbeeld ook de andere niet...

Cole

Belezen gebruiker
Coke!
Speed is fun, maar na enkele dagen ben ik het volledig beugesnoven en begin ik stemmen te horen etc ...

Coke is duur en eenmaal ik eraan begin is de gram natuurlijk snel op, maar dan word ik pas griezelig en zit overal ng achter een brokje te zoeken en nog blijven proberen om die smaak uit mn neus terug te halen. Dan ben ik echt volledig depressief ...

maar ooo wat een hemels gevoel en een hemelse smaak is cocaine toch :hearteyes:

Carlitos

Badass junkie
Coke is wel lekkerder eigenlijk ja,maar voel me er te snel kut van.
Van speed ook wel,maar dat werkt lekker lang door dat is zo lekker.
Tevens is de geur toch niet zo heel erg vies van pep (na een tijdje :) )
Heb er wel is van gekotst hoor,maar dat was als het me keel in kwam ofzo de smaak.

ben3012

Newbie
geef mij maar coke het is wel veel duurder maar moest dit niet het geval zijn is iedereen een coke verslaafde :mrgreen: :mrgreen: speed kan wel handig zijn bij het opruimen en kuisen van je huis lol :P :P :P

Immo

Badass junkie
Ik denk als deze poll in het speed sub-fora zou staan dat de uitslag compleet anders zou zijn. :P

tripkikker

Speed is heftiger duurt langer en is lekkerder naar mijn mening en ik kan er lekker van praten. Van coke word ik stil en paranoia als ik te veel gebruik (wat alsnel gebeurt met coke) maar de rush is echt goddelijk en je hebt geen tot amper een kater... hmmm moeilijke keuzen maar ga tog voor de peppies. Snuiven is niet echt mijn ding maar af en toe kan ik er best wel op chillen :). Ik voel me altijd zo junk als ik het doe en zo ga ik er dan ook meteen uitzien :P. Van pep val ik wel echt enorm af ik had gewoon kuiltjes in me wangen van die zooi, echt troep is het eigenlijk allemaal. :P

dzN

Belezen gebruiker
ik heb liever coke eigenlijk!

maar als je een beetje speed bij je coke doet heb je een perfecte combinatie!

niet te veel , daar mee bedoel ik dat je de speed niet door de coke gaat voelen :)

x

sve1200

Tja, mijn laatste kennismaking met sos was niet zo geweldig.
Dus dan zou ik voor pep gaan, dit lijkt bijna altijd te werken.
Echter bij sos heb je soms geluk dat je de volgende dag nog een beetje fit bent.

Bovenaan