speed vraagjes

Inga

Experimenterende gebruiker
Ik heb een paar vraagjes over speed.
Ik heb het nog nooit gebruikt. Maar als ik mijn broer en vriend mag geloven is het regelrechte troep, die vies smaakt, waar je serieuse afkickverschijnselen van krijgt enz enz. Zelf gebruik ik af en toe coke maar buiten wakker blijven en niet dronken worden heeft dit laatste niet veel effect. Xtc gebruik ik af en toe maar ik ben er niet gek van.

Ik zou speed wel eens willlen gebruiken, maar ik lees hier zoveel tegenstrijdigheden. Bij de ene brand z'n neus bijna weg. Bij de andere niet. Hoe zit het met de tolerantiegraad. Ik wil er zeker niet verslaafd aan geraken. Waar trek ik de grens? En hoe weet je ins hemelsnaam of je goede speed hebt ? Ik wil ook niet 24 uur wakker blijven. Daarvoor heb ik te veel verantwoordelijkheid. Maar toch ben ik nieuwschierig. :)

Graag wat advies. Groetjes

Frisko

Badass junkie
Inga zei:
Ik heb het nog nooit gebruikt. Maar als ik mijn broer en vriend mag geloven is het regelrechte troep, die vies smaakt, waar je serieuse afkickverschijnselen van krijgt enz enz. Zelf gebruik ik af en toe coke maar buiten wakker blijven en niet dronken worden heeft dit laatste niet veel effect. Xtc gebruik ik af en toe maar ik ben er niet gek van.

Ik zou speed wel eens willlen gebruiken, maar ik lees hier zoveel tegenstrijdigheden. Bij de ene brand z'n neus bijna weg. Bij de andere niet. Hoe zit het met de tolerantiegraad. Ik wil er zeker niet verslaafd aan geraken. Waar trek ik de grens? En hoe weet je ins hemelsnaam of je goede speed hebt ? Ik wil ook niet 24 uur wakker blijven. Daarvoor heb ik te veel verantwoordelijkheid. Maar toch ben ik nieuwschierig. :)

mjah de 1ste keer ga je je de dag erna idd rot voelen...
het smaakt idd vies bij de 1ste lijn!
branden valt wel mee vind ik!!
goeie speed herken je aan de geur en smaak(de geur is echt goor)
en als je geen 24u wil wakker blijven zal je echt niet veel nodig hebben de 1ste keer... :wave:
probeer het gewoon en je weet hoe het is...bevalt het je niet,dan laat het voor wat het is.
bevalt het je wel,dan heb je een supergoeie vervanger voor sossa die betaalbaar is...
let wel : speed is zeker ook verslavend maar in mindere mate als coke(eigen ondervinding) :rolleyes: :)

Inga

@ frisko

Je zegt dat het voor jou minder verslavend is dan coke... Kan jij er dan makkelijk vanaf blijven ? En heb je dat met coke niet ?

Frisko

Badass junkie
Inga zei:
@ frisko

Je zegt dat het voor jou minder verslavend is dan coke... Kan jij er dan makkelijk vanaf blijven ? En heb je dat met coke niet ?
nein,ben licht addicted geweest aan sos.
door speed heb ik kunnen "afstappen" van mn sos verslaving.
ik blijf er een zwak voor hebben!!
maar begrijp me niet verkeerd hé!
ik wil niet zeggen dat je speed als vervanger voor sos moet gebruiken,maar bij mij heeft dit wel geholpen om met coke te minderen... :wave:

Inga

En hoe zit het dan met je speedgebruik ? Ben je een recreatieve gebruiker of .heb je het dagelijks nodig ?

Ik kan van coke goed afblijven in de week. Maar eens het weekend begint, zit het duiveltje op mijn schouder :sunglasses:

Frisko

Badass junkie
geen recreatieve gebruiker helaas,maar ook geen dagelijkse gebruiker...

een gemiddeld van 3 a 4 dagen per week(soms meer soms minder) :wave:

Inga

Frisko zei:

Daar heb ik dus een beetje schrik voor... Doordat het niet duur is, je meer gebruikt. Ik kan sos goed veroorloven, maar vind het toch wel zonde van het geld.. Voor wat het maar is. Speed is bijna 100% goedkoper en daarom verslavender denk ik omdat je het niet aan je bankrekening voelt.

Frisko

Badass junkie
Inga zei:
Frisko zei:

Daar heb ik dus een beetje schrik voor... Doordat het niet duur is, je meer gebruikt. Ik kan sos goed veroorloven, maar vind het toch wel zonde van het geld.. Voor wat het maar is. Speed is bijna 100% goedkoper en daarom verslavender denk ik omdat je het niet aan je bankrekening voelt.
mjah,ligt net aan jezelf denk ik...
bv als ik vroeger sos nam en ik ging op een avond 2gr halen,dan hield ik altijd iets bij voor als ik wakker werd de volgende dag.
bij speed heb ik hier bijna tot helemaal geen behoefte aan.
en je kan coke goed betalen ja,tot je eens niet meer toekomt met die 1ne gram op een avond/weekend...
:)

Inga

Frisko zei:
Inga zei:
Frisko zei:

mjah,ligt net aan jezelf denk ik...
bv als ik vroeger sos nam en ik ging op een avond 2gr halen,dan hield ik altijd iets bij voor als ik wakker werd de volgende dag.
bij speed heb ik hier bijna tot helemaal geen behoefte aan.
en je kan coke goed betalen ja,tot je eens niet meer toekomt met die 1ne gram op een avond/weekend...
:)

huem ... we gebruiken ietske meer dan 1 gram op een avond.... maak er maar 4 gram van :flushed:... mja de tolerantiegraad he :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
whehe wist ik niet,maarja dan moede gij nogal geld verdienen meisje,da heb ik nooit nie kunnen betalen zoveel :wave: :wave:

Inga

Frisko zei:
whehe wist ik niet,maarja dan moede gij nogal geld verdienen meisje,da heb ik nooit nie kunnen betalen zoveel :wave: :wave:

Laat ons zeggen dat we met 2 zijn he. We verdienen samen inderdaad heel goed onze kost. Maar desalnietemin vind ik de prijs van coke heel duur voor wat het is en ben ik daarom curieux naar die effecten van speed. :) :wave:

Brandon

Bewuste gebruiker
poe dat vind ik wel veel geld 4 X 40 = 160 euro in het weekend pfff dat is voor mij een uitzonderlijk groot feest waar ik dat op zou uitgeven :wink: (ben ook daarintegen maar een arm studentje :P ) maarja speed vind ik wel leuker dan coke.

nutsss

Wijs gebruiker
Inga zei:

bang om verslaafd te raken en nu wel coke ieder weekend? Dat is een ernstiger probleem. Ga snel speed regelen en kijk eens of dat bevalt. Vanaf het begin jezelf beperkingen opleggen en omdat jullie samen zijn kun je elkaar controleren.

Goed of slecht? Dat weet je nooit. Je moet iemand zoeken die gebruikt en die je kan wijzen naar een betrouwbare dealer. :wink:

Als je niet te veel neemt dan blijf je geen 24 uur wakker. 12 uur kan wel. Dus als je om 20:00 savonds neemt dan kan het best zijn in het begin dat je niet slaapt voor de volgende dag. Als je tolerantie opbouwd dan werkt een lijntje niet zo heel lang meer. Hooguit een uurtje of 2.

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
ik gebruik zo eens in de zoveel weken pep, nog nooit last van gehad dat ik het echt nodig had, ik vind alleen de effecten een beetje jammer, gebeurt weinig, (behalve dat me kraakbeen langzaam verdwijnt en me neus serieus pijn doet als je er op drukt.) staat een beetje strak, maar dat is het ook wel.
je kunt het gebruiken, maar stel je er niet teveel van voor, en 1 keertje maakt zeker niet uit. de ontwenningsverschijnselen komen pas bij serieus regelmatig gebruik, maar dat ligt bij iedereen natuurlijk anders door het feit dat iedereen zijn eigen grenzen en tolorantie niveau heeft.

probeer het uit, en vertel wat je er van vond :).

domzel

Belezen gebruiker
dan heb je niet echt goeie zooi gehad als je et verslijten van je kraakbeen als een heftiger effect ervaart dan de speed zelf.
van goeie poep kan ik behoorlijk v/d kaart zijn, en toch ook weer niet :wink:

en Inge, nuts heeft gelijk. ik hoop dat de speed je bevalt. ik heb mensen hun hele hebben en houwe zien verkopen om steeds maar wit te kunnen halen, speedverslaafden komen er veelal beter vanaf. en het is int algemeen volgensmij ook minder verslavend.

Inga

Ik heb het gebruikt... en ik moet toegeven ( buiten dat het smerig smaakt en ruikt) het een heel lekkkere drug is. Maar met mate ! Na 1 lijntje 's middags genomen, heb ik de hele dag een zalig gevoel gehad. Tintelingen op mijn huid en met name op mijn hoofdhuid zijn echt zalig.
Het effect is veel beter dan coke. Wat nu niet wil zeggen dat ik dit elke week ga gebruiken. Want nachtjes overslagen, kan wel eens lekker zijn, maar dan ga je speed gebruiken om de dag nadien weeral wakker te kunnen blijven... en dan zijn we vertrokken vrees ik :)

Maar prijs/effect is speed veeeel beter.

Groetjes

Bovenaan