speed vraagje

J0rrit

Badass junkie
ff n vraagje. Soms als k speed gebruik lijkt het alsof de speed soms wel en soms niet werkt. Kwa geest blijf k ook helder en wakker, en het speed gevoel blijft ook de hele tijd. Maar soms ben k een half uurtje energievol en wil k bewegen en dan ben ik moe en wil k zitten ( kwa lichaam kwa geest niet het speed gevoel is r ng steeds ) en drna wil k weer bewegen en ben k weer opgewekt.

Weet iemand hoe dit komt?

PS: ook als k nix vermoeiends doe

Mac...

Badass junkie
Nja bij speed heb ik dat niet zo, wel is het zo dat als ik eenmaal zit ik meestal ook blijf zitten en als ik eenmaal bezig ben ik bezig blijf, denk dat het voornamelijk een geestesspelletje is.

roaren*

Bewuste gebruiker
jah, hebbek totaly ook, als je met iets bezig ben, blijf je er mee bezig
heb zo eens 4 uur bezig geweest met me grammetje te verkappen.

en alsek tuis kom van een feesje kan ek me gemakelijk 5uur bezig houden met constant op me lip te bijten en dan kapot te trekken met men nagels.. is egt kut hoor.. want men lip ligt dan volledig open .. EGT KUT
ma speed is wel tof :)

:P

J0rrit

Badass junkie
Mac... zei:
Nja bij speed heb ik dat niet zo, wel is het zo dat als ik eenmaal zit ik meestal ook blijf zitten en als ik eenmaal bezig ben ik bezig blijf, denk dat het voornamelijk een geestesspelletje is.

idd, volgens mij zit t ook zo bij mij. Als k zit, dan blijf k zitte als k loop dan blijf k lopen. En als k eenmaal begin met praten ben k nie te stoppe

Benn

Experimenterende gebruiker
Ik stond gisteren nog in discotheek helemaal hyper maar geen zin om te bewegen .. heel vaag :P

crazy jack

Experimenterende gebruiker
dat had ik ook altyd,als ik bezig was met iets,concentreerde ik me totaal op waar ik mee bezig was en voelde me supers,maar owee als ik even stil ging zitten,dan moest ik wat doen.deed ik dat niet,begon mn buik te rommelen,en voelde ik me niet lekker.als ik dan weer iets ging doen voelde ik me weer lekker.ik heb vaak zat mn huis midden in de nacht tot op de puntjes opgeruimd.en als ik dan weer ging zitten zag ik wel weer een stukje vuil op de grond leggen,en hup,daar ging ik weer.een voordeel was wel dat mn huis toendestyds tot op de puntjes schoon 100% schoon was.........dit had ik als ik alleen zat,dan moest ik wat doen,anders voelde ik me kut,en begon mn maag te borrelen,ik moet wat doen als ik speed op heb,anders gaat t tegen werken......

Bovenaan