Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Wat??!11 ..zeg je nu dat hij op koninginnendag dan ook maar gewoon aan de speed moet gaan?...Nick de Neger zei:Als je een speedkater hebt voel je je niet echt super, dus het lijkt me handiger dat je je paddo trip uisteld naar een andere dag, maar wat maakt het uit, bij de NS en op Schiphol zijn ze ook altijd telaat!![]()
Nee... ik bedoel dus dat als die op die LAN speed neemt die de dag erna beter geen paddo's kan gebruiken.pipoxyz zei:Wat??!11 ..zeg je nu dat hij op koninginnendag dan ook maar gewoon aan de speed moet gaan?...Nick de Neger zei:Als je een speedkater hebt voel je je niet echt super, dus het lijkt me handiger dat je je paddo trip uisteld naar een andere dag, maar wat maakt het uit, bij de NS en op Schiphol zijn ze ook altijd telaat!![]()
niet echt verantwoord advies hè?...vind jezelf ook niet?![]()
Lol..en plots doet jouw antwoord mij een herinnering boven water drijven..azgaza zei:Paddo's op koninginnedag? Lijkt me sowieso geen aangenaam plan, iniedergeval niet hier in amsterdam overdag haha, chaos ten top.