Speed verslaving

jane doe

Newbie
Hallo,

Zelf heb ik jaren geleden een verslaving hier aan gehad, ik heb hier hulp voor gehad en het gaat u allemaal goed.
Echter heb ik nu iemand ontmoet die het ook had e er uiteindelijk zelfstandig van af is gekomen.
Hij is vrij depri en kan moeilijk mensen vertrouwen, hoe kan ik hemn het beste helpen?

Wacky

Badass junkie
Hij is er al vanaf ?

wij weten natuurlijk niet waarom hij depri en paranoid is. Wat gebruikt hij nog meer, hoe lang is ie er vanaf ?
Als hij er zelf mee gestopt is zou hij toch voldoening moeten halen uit het feit dat hem dat gelukt is, en daar wat happy van worden zou ik verwachten. Ik ben alleen maar gestopt met wiet, en daardoor ben ik al trots op mezelf en happier dan eerst. :)

Of is hij nu door het einde van de roes zijn ogen open gaan doen en gaan zien wat hij allemaal verkloot heeft ofzo ? Help hem dan en moedig hem dan aan om alles weer op te bouwen. Maarja, dit is maar giswerk natuurlijk, wij kunnen niet weten wat er met jou vriend aan de hand is, dat zul je toch zelf moeten inschatten.

Albino

Bewuste gebruiker
MMm ik dacht maybe is ie depri omdat hij toch nog pep wilt ofzo? Geen idee man maar vreemd ik zou me idd wel beter voelen na een pep verslaving, dat voelde ik me destijds ook!

jane doe

Newbie
Hij is er idd net vanaf, hij is in 1e instantie naar de breijder geweest intern en daarna heeft hij weer een flinke terugval gehad.
En ja hij heeft veel vekloot en is het vertrouwen in mensen kwijt geraakt, ook wat betreft relaties etc..
En daar is hij best wel depri over..

Bovenaan