Speed verslaving. Wie nog meer?

Cera

Belezen gebruiker
Speed is lekker. Raar dat ik dat nog zo kan zeggen terwijl ik het belachelijk vind dat het nu gewoon genormaliseerd is voor mij. Altijd weer het zelfde als in “ laatste keertje dan, morgen heb ik het vast niet nodig”.

klote spul 😅😅🤦🏻‍♂️

Paardenstaart

Experimenterende gebruiker
Als ik het niet heb gebruikt dan voel ik me snel agressief en geïrriteerd. En nergens zin in. Nu ben ik mijn speed vergeten op vakantie. En word gewoon gek dat ik het niet bij me heb.
Ik ben het nu aan t doen en voel me echt bezwaard. Weet niet waarom. Pijn in mijn borst en hoofd. Steken in mijn borst en hoofd. Pijn in mijn kuit. Hoe ziet jouw verslaving eruit?

Cera

Belezen gebruiker
Hartspier? Speed laat longblaasjes openen. Hoofdpijn door zout te kort? Vermoeidheid zonder dat je het doorhebt terwijl speed je continu wakker houdt. Bij mij zijn er niet echt lichamelijke klachten. Behalve huid klachten en onderdrukt hongergevoel. Als het is uitgewerkt stort ik gelijk in omdat in niks gegeten heb heel de dag.

Cera

Belezen gebruiker
Ik zoek gewoon in elke jas en broek zakken of er nog iets van poeder speed is. Maar niks gevonden helaas. Misschien is deze vakantie goed om af te leren te doen. Maar het blijft elke dag zwaar.

Paardenstaart

Experimenterende gebruiker
Ik zoek gewoon in elke jas en broek zakken of er nog iets van poeder speed is. Maar niks gevonden helaas. Misschien is deze vakantie goed om af te leren te doen. Maar het blijft elke dag zwaar.
Ik snap dat het lastig is maar het is idd heel goed voor je, en daarbij mocht je kiezen weer te gebruiken dan kickt die wel lekker in.

Cera

Belezen gebruiker
Ik vond juist overal zakkies. Ik heb geen idee waarom maar onder invloed ga il mn eigen spullen verstoppen.
Ja ik zoek eigenlijk restjes poeder die bijvoorbeeld net uit het zakje terecht zijn gekomen en los liggen in m’n jaszak. Of misschien nog een paar overgebleven korreltjes op één van m’n sleutels. Gaat wel heel ver dus.

Delgado

Bewuste gebruiker
ik herken dat ook wel idd alle zakjes die allang leeg zijn toch nog de ilussie hebben wat te vinden
kom bij mij chillen....ik heb goede never be clever stuff...ikeet wel tussendooren blijf ook uren buiten met me hond.....anders maak ik de buurt hier gek
afgelopen week nog scheuken gedaan hier, scheuken is schilderen en neeeeken of in iederngeval poging tot

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
als je moet zoeken ben je gewoon toe aan nieuwe aii.
tenzij je moet stoppen dan beter niet meer komen kloppen :P

Bovenaan