speed verdovend?

J0rrit

Badass junkie
k hoorde us dat coke je gehemelte of je mond ofzo verdoofd ma kan speed dit ook doen heb t al us gehad bij n speed? miss versnede ofzo?

Psykaholik

Wijs gebruiker
uw gehemelte na de hoeren helpen wel (kapot maken dus)
maar verdoven niet nee (ja tenzij het versneden is met iets)
je voelt er mss minder pijn aan ofzo maar komt denk ik gewoon omda je het kapot maakt met snuiven
is toch ook 1ste lijn is temenens vettig (en brandt ook fel)
2de lijn gaat al wa beter
3de lijn gaat gelijk niks

crazy jack

Experimenterende gebruiker
echt goede speed,daar verdooft je neus ook van,maar tegen woordig is dat niet meer zo.15 jaar terug had je speed,de echte,waar je neus goed verdoofd van raakte.vooral met rose pep was dit t geval.als je neus verdooft van speed,heb je goede speed,en niet met coke versneden....lijkt me nogal onlogisch,aangezien t tussen de 3 en de 5 euro per gram verkocht wordt op straat,coke kost volgens mij iets duurder.vreemd eigenlijk,hier in nl kost een gram coke straatwaarde 45 euro en een gram pep 4 euro,en in columbia waar de coke meestal vandaan komt kost 1 gram coke 5 euro straatwaarde,en 1 gram speed 50 euro.daar in columbia is coke niet zo veel waard,omdat de mensen niets aan coke vinden in columbia,die hebben liever amfetemine,vreemd maar waar....

JewCookie

Wijs gebruiker
speed verdooft niet, als je je speed niet meer voelt in je neus, dan ben je je neus aan het kapot maken, ik voel ook alleen bij hele grote lijnen nog wat...

crazy jack

mwa,echt verdoven nu ook weer niet,maar mijn ervaring is dat t minder pijn doet.ik weet hoe t voelt,de pijn die via je neus doortrekt naar de ogen,wat zeer pijnlijk is en de tranen in de ogen springen...mijn neusbotje is idd half weg,maar dit heeft ook met een auto ongeluk te maken,maar toch blijf ik t voelen.nu snuif ik niet zo veel meer,1 x per maand na een avondje zuipen als ik mn ogen niet meer open kan houden en dronken ben(helpt perfect tegen dronkenheid/draaierigheid).toch is de speed van vandaag de dag toch niet meer zo sterk als 15 jaar geleden.ik denk dat dit (net als met xtc)te maken heeft met goekopere grondstoffen die gebruikt worden,want t kost geen drol om t te maken.er worden kilo''s verkocht voor 800 euro,waar nog 3 tussenhandelaren tussen zitten,dus ik schat dat de productiekosten van 1 kilo pep iets van 200 euro kost,dus 20 cent per gram,als t niet minder is.vroeger betaalde je ook gewoon 50 guldens voor 1 gram,maar dit was van zeer sterke kwaliteit.

123spacer

sorry voor het ophalen van een oud topic, maar ik had laatst ook pep die erg verdoofde, niet in me neus maar in me mond. Ik haalde de pasta met mijn sleutel uit het zakje, maarja kreeg me sleutel niet goed afgesmeerd op mijn pasje, was in de trein dus kon niet goed gaan versnijden daar. Ik denk dus, lik het lekker op ( slecht voor je tanden, ik weet), even later was mijn hele mond verdoofd.
Voelde mijn lippen niet meer en mijn wangen voelde heel raar tintelend aan. Dit heeft zon beetje heel de avond aangehouden.
De pep was ook de BESTE die ik ooit gehad had.

Antondebeuker

Versneden met lidocaine denk ik, dat gebruiken tandartsen ook voor plaatselijke verdoving. Het is wit poeder, word ook veel gebruikt om coke mee te versnijden.

.daar in columbia is coke niet zo veel waard,omdat de mensen niets aan coke vinden in columbia,die hebben liever amfetemine,vreemd maar waar....

Helemaal niet raar, die mensen snappen het gewoon :P

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
De meest gangbare lokale verdoving bij de tandarts is tetracaïne. En speed versnijden met farmaceutische cocaïne zou helemaal niet zo duur zijn, alhoewel het zeer onwaarschijnlijk is.
Farmaceutische cocaïne vind vooral zijn toepassing bij oogcorrectie's. (my2cent)

Temptation

Belezen gebruiker
verdovend in mijn mond niet, wel mijn hele lijf. dat voel ik dan pas een paar dagen later als ik me erges pijn heb gedaan ofzo.

Bovenaan