speed uit belgië

eddy b.

Newbie
hoe komt dat speed uit holland :goedkoper en beter van kwaliteit is? als ik speed koop van jonge jochies ofzo hier in belgië , is er wel altijd iets mis: suiker in de speed,slechte kwaliteit ( ik vraag mij af wat voor rotzooi ze erin mengen?...gewoonweg frustrerend hoor :confused:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Denk niet dat het land de oorzaak is van de slechte kwaliteit maar degene waar je het haalt. Je zegt het zelf al jonge gastjes en dat verklaart meestal al een hoop. Of je zoekt iemand die goede speed verkoopt of je wast het zelf uit met aceton.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
eddy b. zei:
hoe moet je dit doen ,wassen met aceton? is dit niet giftig?
Aceton is inderdaad erg giftig, maar als je het op de juiste manier doet (alle aceton laten verdampen) blijft er niets achter in de speed. Zorg dus dat, mocht je het gaan wassen, je het écht goed laat drogen.

Verder verklaart het feit dat je het bij jonge jochies koopt waarschijnlijk waarom het zo vervuild is. Zoek een goede dealer :)

eddy b.

Newbie
ok.,ik veronderstel dat dit toch alleen moet gedaan worden als de speed vermengt is met vuiligheid ofzo,of wordt dit altijd gedaan?
tja wat de dealers betreft,ik woon in een niet zo grote stad,moest ik naar een grootstad gaan...denk ik dat de kans op zuiverdere speed,groter is :rolleyes: ,maarja vind die maar eens hoor,tja mij toch eens wagen dunkt mij. :wink:

eddy b.

Newbie
oja eens een vraagje,vroeger had ik een goeie dealer...die toonde hoe je goeie speed kon verkennen:confused:peed in een lepel leggen,met wat water erin en dan doen dampen,als de speed doorzichtig was,is het goeie...klopt dit?

Fool

Badass junkie
eddy b. zei:
oja eens een vraagje,vroeger had ik een goeie dealer...die toonde hoe je goeie speed kon verkennen:confused:peed in een lepel leggen,met wat water erin en dan doen dampen,als de speed doorzichtig was,is het goeie...klopt dit?
Nee dat klopt niet, en zijn zat versnijdingsmiddelen die dit, vrij onduidelijk beschreven effect, ook zouden kunnen veroorzaken. Je kunt zien of het goede is door het in nederland te laten testen. (Als dit niet te ver weg voor je is)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
eddy b. zei:
tja wat de dealers betreft,ik woon in een niet zo grote stad,moest ik naar een grootstad gaan...denk ik dat de kans op zuiverdere speed,groter is :rolleyes: ,maarja vind die maar eens hoor,tja mij toch eens wagen dunkt mij. :wink:

Ik woon in een boerendorp in België en de speed is TOP lol.
Grootstad of niet dat doet'm ook niet... :wink:

Koop gewoon niet lukraak

Bovenaan